וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר יין בראשל"צ. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 10:43

טקילה ב-1850 שקלים לבקבוק, רוזה שמתאים גם לחורף ובר יין חדש בראשון. המלצות שתייה לסופ"ש מעונן

הופמן בר יין, ראשון לציון. גיל אבירם,
הופמן בר יין, ראשון לציון/גיל אבירם

בילוי לסופ"ש: הופמן בר יין

לפי דבריה של רתם לב ארי, אין ברי יין בראשון לציון. אנחנו מאמינים לה אבל גם אם לא, 'הופמן', מביא את ההיפסטריות התל אביבית לראשל"צ. לב ארי גרה בתל אביב במשך שנים ועבדה במערכת 'טיים אאוט מגזין'. לימים היא חזרה לראשון לציון, עיר הולדתה, ועסקה בגרפיקה, אבל הרצון לפתוח בר יין שניטע עוד בימיה בעיר הגדולה. הלך וגדל. אחרי שלמדה יין ב-WSET , חיפשה את המקום הנכון לפתוח ומצאה אותו, לגמרי במקרה, ליד הבית שלה ברחוב השדה, רחוב קטן שיוצא מרוטשילד השוקק.

'הופמן' מקדם חוויה של שתיית יין, מהאירוח והידע המקצועי, דרך ההגשה בטמפרטורה המתאימה, הכוסות, המוזיקה, האוכל והעיצוב. ואף משמש כחנות יין, עם מחירים הוגנים לתוויות יין ייחודיות, לצד יינות מתחלפים הנמזגים בכוסות, כשהמטרה העיקרית היא לחשוף את הקהל ליינות לא מוכרים, מדינות מעניינות. האוכל לא גונב את ההצגה אך הוא איכותי מאוד: צלחת שרקוטרי עם חרדל וקורנישונים, צלחת דגים מעושנים וכבושים עם קרם פרש, צלחת גבינות ברקנית עם קונפיטורה ביתית, צלחת לחמים המגיעה עם חמאה, שמן זית ובלסמי מצומצם, זיתים וחריף, ועוד.

איפה: השדה 12 ראשון לציון

טלפון: 052-3677815

חקלאי בשדה אגבה, הצמח ממנו מכינים טקילה, מקסיקו. רויטרס
חקלאי בשדה אגבה, הצמח ממנו מכינים טקילה, מקסיקו/רויטרס

דרינק לסופ"ש: Grand Mayan Tequila

אני לא יודעת מה איתכם, אבל בתחושה שלי ישראל הפכה יעד מבוקש לייבוא טקילות יקרות ערך, ומותגים חדשים של טקילה ומזקל, במחירים גבוהים ובקבוקים יפהפיים, כובשים את המדפים.

מותג הטקילה Grand Mayan Tequila נחת לאחרונה בישראל, בבקבוק שרוצים לשים על המדף עוד לפני שטועמים. היא מבוקבקת בקנקן קרמיקה, שמיוצר בעבודת יד, כאשר כל בקבוק ממוספר ונצבע ידנית על ידי אמנים מקומיים במקסיקו סיטי.

הטקילה שיצר קרלוס מונסלבה לראשונה בשנת 2006, מיוצרת במחוז חליסקו שבמקסיקו ומזוקקת בשיטות יצור מסורתיות מ- 100% אגבה כחולה טהורה. היא עוברת בישול איטי בתנורי אבן מקסיקניים מסורתיים, מזוקקת פעמיים, מיושנת בחביות עץ אלון אמריקאיות וחביות קוניאק צרפתי, והיא גם כשרה.


מבין ארבע רמות הטקילה: Grand Mayan Blanco (Silver), Grand Mayan Reposado, Grand Mayan Extra Anejo, Grand Mayan Ultra Aged, טקילה "גראנד מאיין בלאנקו סילבר" זכתה בפרסים ונחשבת להצלחה מסחררת. יש לה ארומה טרופית מתקתקה וטעם אגבה מובהק, מתקתק, עם מינרליות ועשבוניות , פתיחה במעט מים או על קרח הפכה את הלגימה להרבה יותר רכה. המחיר: 250-1000 שקלים, בהתאם לנפח הבקבוק.

בצד השני של הסקאלה נמצאת "גראנד מאיין האולטרה אנייחו", שמיוצרת במהדורה מוגבלת מ-100% אגבה וובר כחולה, ומיושנת בחביות אלון אמריקאיות ובחביות קוניאק צרפתיות כ-7 שנים. לא זכיתי לטעום אותה, אך לדברי היצרן היא בעלת ארומה של פלפל שחור, אגוזים מתוקים, אגבה כחולה ושוקולד עשיר ובעלת סיומת ארוכה ונעימה של חמאה חומה ואלמנטים של דבש. המחיר: 1850 שקלים לבקבוק 750 מ"ל.

טקילה גראנד מאיין ריפוסאדו. תומר באסל לסטודיו סיגמה,
כל בקבוק נצבע ידנית/תומר באסל לסטודיו סיגמה

רוזה לסופ"ש: ברקן בלאש

הוא מופק מענבי קלדוק הגדלים בכרם יחידני במורדות הרי יהודה. הכרם שנמצא בוואדי קטן, מוקף בגבעות ומאופיין במיקרו אקלים ייחודי. קלדוק (הכלאה של גראנש ומלבק), שמוצאו בדרום צרפת, התגלה כזן אידיאלי לייצור יינות רוזה פירותיים, פרחוניים, וארומטיים וכזה הוא הבלאש של יקב ברקן.

יקב ברקן, רוזה, בלאש BLUSH. יח"צ,
מהנה בכל מזג אוויר/יח"צ

אז נכון שקריר, אבל רוזה אפשר לשתות כמעט בכל מזג אוויר, לבלאש יש ארומות נהדרות, שמתפרצות בטרופיות פרחונית כשפותחים את הבקבוק, בפה מרגישים טעמי אגס ופירות לבנים, עם סיומת פירותית וחמיצות פריכה ומרעננת. המחיר: 60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully