וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ין תמרים מעמק המעיינות. ועוד המלצות שתייה לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 9:45

ג'ין מפתיע על בסיס תזקיק תמרים, יין סלובני מבריק, ושתי ארוחות מיוחדות שלא תרצו להחמיץ

עמק המעיינות. ShutterStock
מעיינות של ג'ין/ShutterStock

ג'ין ישראלי לסופ"ש, זוהרה

'זוהרה ג'י'ן מושפע מהטרואר ממנו הוא נוצר. מהבסיס האלכוהולי המופק מתמרים ועד לבוטניקה העוטפת אותו. על האופי הזה אחראית נעמה שטרנליכט, שחברה למזקקה, בבחירת מגוון עשיר של צמחים מקומיים שהיא אוספת בשטחי עמק המעיינות. משורשים כמו אשווגנדה, דרך פרחים ותבלינים, ועד לקליפות עצים.

זהו ג'ין רענן במיוחד עם נוכחות של ערער ועשבוניות, שפע של הדרים וכמובן המתקתקות העגלגלה של התמרים, ג'ין מפתיע שכיף לשתות ויותר כיף שהוא שלנו. המחיר: כ- 135 שקלים

זוהרה ג'ין תמרים. יח"צ,
רענן במיוחד/יח"צ

יין לסופ"ש: גונץ, סטארמן

יקב גונץ הסלובני, שאת היינות שלו אני מאד מחבבת, הוא חלק מהצטרפותם של ביינות שטבעיים לזרם המרכזי בישראל, שהפך לחביב השתיינים שמחפשים משהו נגיש ועם זאת שונה. לא מעט יינות שלו מגיעים בארץ תודות ל-'סארו' היבואן ו'סטארמן' ששואל את שמו ואת עיצוב התווית שלו מהגאון המנוח דייויד בואי, הוא אחד המהנים שבהם.

מדובר בבלנד כתום של שרדונה וריזלינג שגדלו באדמת חרסית וגיר שמספקים יין מקסים ונגיש. צבע זהב עמוק. פירותיות בינונית של פירות יבשים, דבש ותבלינים,. חמיצות יחסית גבוהה וסיומת ארוכה ואלגנטית. יין של אוכל, מגינות קשות ומיושנות ועד עוף צלוי ואפילו אוכל מתובל וקצת שמן. כיף ענקי. המחיר: 140 שקלים.

עוד בוואלה!

כמו יין לאמפנדה: המסעדה שמציעה כוס יין ב-15 שקלים

לכתבה המלאה
גונץ סטארמן. יח"צ,
מכת ברק/יח"צ

בילוי לשבוע הבא.

אז נכון שזה לא בסופ"ש אבל השילוב של יין ובשר עובד תמיד, בעיקר שהוא משלב שני אנשים מוכשרים כמו השף שרון כהן ואיש היין יאיר היידו. חוץ מזה, רצינו לעדכן אתכם מוקדם כדי שתספיקו להזמין מקומות.


כהן והיידו יחברו לשני ערבים של נתחים ויינות מיוחדים, שיכללו מנות כגון: פריקי טלה צוואר, צלעות טלה, זנב שור ועוד לצד כ- 17 יינות מהארץ ומהעולם שיאיר בחר באופן אישי ויפתחו כמעט כולם לכוסות

פורקטה טלה, שילה. חן גרוס Socialista,
פורקטה טלה, שילה/חן גרוס Socialista

איפה: שילה, בן יהודה 182, תל אביב 03-5221224

מתי: 19-20 לפברואר

המחירים: ראשונות: 88-100 שקלים, עיקריות: 158-298 שקלים, כוסות יין: 48-85 שקלים, בקבוקי יין: 250-1900 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully