וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיתויות, מסעדות וחיוכים כמובן: מדריך אוכל לקיץ ולחופש הגדול

29.8.2024 / 6:00

תשובה ראויה לטמפרטורות הנוסקות: החדשות הטעימות של ישראל

קונטנטו, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - תשובה ראויה לטמפרטורות הנוסקות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

ארוחות וחוויות

אישה יושבת מול מאוורר. Giphy
העונה החמה כבר פה/Giphy

עיר הבירה, גולדסטאר

עיר הבירה, גולדסטאר. אסף אנגל, אקליפס מדיה,
עיר הבירה של גולדסטאר/אסף אנגל, אקליפס מדיה

מופע המזיגות הנודד מבית טמפו מותח את גבולות הקיץ לתוך ספטמבר - ולמה לא, בעצם?

עיר הבירה של גולדסטאר כבר החלה לצנן את נתניה (יחד עם הג'ירפות, נינט ורד בנד) וצפויה להגיע בשבוע הבא (חמישי, 05 בספטמבר) גם ליהוד, תוך דגש על שילוב מבשלות פרטיות מאזורים שנפגעו במהלך הלחימה דוגמת סברבה מעין השלושה, Fass מקיבוץ גשור ובירליך ממנרה.

עם הופעות של הג'ירפות, נינט ורד בנד. ב-5.9 יגיעו ליהוד עם סברבה מעין השלושה ובירליך מקיבוץ מנרה.

ערבי טקילה, טריגר

ערבי טקילה, טריגר. כרמל אורן,
ערבי טקילה בטריגר/כרמל אורן
ערבי טקילה, טריגר. כרמל אורן,
ערבי טקילה בטריגר/כרמל אורן

מסעדת הבשר המצוינת בתל אביב מרימה לאוויר זיקוק מקסיקני, מבוקבק.

ערבי הטקילה, המזקל והבשר של טריגר יתקיימו בימים שלישי ורביעי (27-28 באוגוסט ו-03-04 בספטמבר). הם שואבים השראה מביקור במזקקות המובחרות של מקסיקו ומתבססים על תפריט מיוחד שנוצר בשיתוף פעולה עם מור קורל - סומלייה אגבה בשבילכם.

יהיו פה טקילה ארטיזנל (דון פולאנו רפוסאדו, פורטלזה רפוסאדו שהתיישנה בחבית אקס ברבן, פורטלזה נייחו ודון פולאנו אימפריאל שהתיישן חמש שנים בחביות קוניאק ושרי), שלוש כוסות מזקל בדמות מונטלובוס אנסמבלה, ואגו אספדין ומונטלובוס טובאלה נדיר, שלושה קוקטיילים (אפריטיף של מרגריטה ברגמוט, "Penicillina" המשלב טקילה, תזקיקי אגבה ומזקל עם ג'ינג'ר-דבש-חוויאג', ואולד פאשן וואחאקה סטייל) וגם "Flight" של טעימות, עם בשר ועצמות מוח צלויות.

טריגר

דודו אוטמזגין, מרכז שוסטר

דודו אוטמזגין, מרכז שוסטר, תל אביב. שי גבריאלי,
הפטיסרי של דודו אוטמזגין בתל אביב/שי גבריאלי

רשת הפטיסרי המוקפדת ממשיכה במסע הכיבוש הישראלי שלה, ופותחת נקודה נוספת - 19 במספר - במרכז המסחרי המפורסם של רמת אביב.

הבוטיק המושחת, שהוא כעת חלק מקבוצת קשת טעמים, מציע מנעד רחב מאוד של פיתויים - מעוגות פס ועד בחושות-חמאתיות, מקופסאות שוקולד מרהיבות ועד מקרונים צבעוניים, דרך פחזניות ו"קנדי קייק" חגיגית, עוגת גבינה יפנית ופאי לימון עם מרנג חרוך כמובן, בריוש רוגעלך וקראנץ סינבון, פרסבורגר ופאי פירות יערעוגיות "דינה מכונה" ואלפחורס, ג'רבו וריבועי שטרויזל תות, ועוד ועוד ועוד.

במקביל, תוכלו לרכוש כאן מארזים ייעודיים, ובהם "קןפסת סופ"ש" עם עוגה בחושה ועוגיות, "קופסת טיים אאוט" הכרחית עם פרלינים וקפסולות קפה, וכן "VIP Box" עם עוגיות, פרלינים ומקרונים.

דודו אוטמזגין

פסטיבל הבירה והבשר, פתח תקווה

פסטיבל הבירה והבשר, פתח תקווה. עיריית פתח תקווה,
פסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה/עיריית פתח תקווה

האירוע הגדול שמטמפרר את הקיץ יוצא לדרך עם הרבה מאוד מזיגות, קריצה קרניבורית מסקרנת והצדעת גבורה.

הפסטיבל, שיתקיים בימים רביעי וחמישי (28-29 באוגוסט, 19:30) בפארק יצחק אוחיון בפתח תקווה, יציע עשרות סוגי בירה מקומיים (כולל "בירה תומר" מיוחדת לזכרו של תומר נגר, בן העיר שנפל ב-7 באוקטובר), כמות שווה של דוכני בשר (לרבות נתחי המעשנה של "רוב מלך הבשר"), אופציות צמחוניות וטבעוניות מגוונות והופעות חיות - מטיפקס ושרית חדד ועד אביב גפן והמחווה המרגשת של ניקי גולדשטיין לצביקה פיק. מחיר: 10 שקלים.

פסטיבל הבירה והבשר

פופ-אפ קיץ, קאזה טואה

פופ-אפ קיץ, קאזה טואה. אפיק גבאי,
בריוש הגלידה של קאזה טואה/אפיק גבאי

בית השחיתות האיטלקי בהרצליה שובר את החום עם הבלחה קייצית נהדרת, מצננת ומותאמת עצבים רופפים של ילדים (והוריהם).

הפופ-אפ מתבסס על גלידה איטלקית רכה, כמובן, לרבות גירסה שלה אפויה בתוך בצק בריוש, עם תוספות מלמעלה כמובן, רוטב נוטלה, אבקת סוכר או דובדבני אמרנה.

לבד מאלה, יהיו גם מילקשייקים עם קצפת וג'לאטו איטלקי טרי. כי בכל זאת.

קאזה טואה

טי-לאב, תל אביב

TLab, ויסוצקי, תל אביב. נטע כרמי,
חנות TLab בדיזנגוף/נטע כרמי
TLab, ויסוצקי, תל אביב. נטע כרמי,
חנות TLab בדיזנגוף/נטע כרמי

מותג התה המבעבע מבית ויסוצקי מרחיב מיקומים ופותח נקודת ריענון חדשה על רחוב דיזנגוף בתל אביב.

המקום, הרביעי ברשת המתרחבת, מבליט כמובן את קולקציית התה הצבעונית שלו ומוסיף לה, בין היתר, משקאות קיץ דוגמת טארו בובה שאפשר לשתות כטבעוני, קפה בובה, אייס תה על בסיס אגבה כמו מאצ'ה-לימונדה, אפסרק ויסמין וגם חליטות קרות על בסיס מנגו ואננס, מלון ואוכמניות.

TLab

אגאדיר

המבורגר ואגיו, אגאדיר. אגאדיר,
המבורגר ואגיו, אגאדיר/אגאדיר

רשת ההמבורגרים הוותיקה חוגגת קיץ עם מהדורה בשרית מוגבלת בפורמט "יפן פינת נחלת בנימין".

Burger No.1 הוא הטירוף הקציצתי שעומד במוקד הפעם - איצ'יבן בורגר שמוגש מדיום ליד מיקס צ'יפס, ונועד להפגיש בתוך חלקי לחמניית הבאן 250 גרם בשר ואגיו, רוטב טריאקי מתוק-מלוח, פרוסות אבוקדו, צ'ילי, מלפפון, עלה שיסו ומעט וואסבי. מחיר: 88 שקלים.

אגאדיר

מבשלת הגיבור, כרמיאל

מבשלת הגיבור, כרמיאל. דרור ורשבסקי,
מבשלת הגיבור/דרור ורשבסקי

מבשלת הבוטיק הצפונית חוגגת את הקיץ עם מזיגות וצלחות שמחות של אביחי גלאון בביר גארדן המצוין שלה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלט טאבולה וענבים, כנאפה קממבר ודבש עם חמאת פלפל שחור, תפריט פיצות צבעוני ובו פיצת פריקסה ופיצה ביאנקה טלה והרבה מאוד כוסות וברזים נוטפי אפשרויות.

הגיבור

טאקוס מדנס, בושוויק ושחר וולמר

טאקוס מדנס, בושוויק ושחר וולמר. בן יוסטר,
טאקוס מדנס בבושוויק/בן יוסטר

שיתוף פעולה בין הבר התל-אביבי המעולה של קבוצת אימפריאל ובין איש האוכל המקסיקני הוליד חודש שמח במיוחד, רווי טאקוס וטקילה.

הפופ-אפ הקייצי, שיימשך עד 25 באוגוסט, יציע תפריט מיוחד בבובלת שחר וולמר ובו טאקוס כמובן, בעבודת יד כמובן, ובגירסאות ברבקואה, ו-de Lengua (לשון עגל בבישול ארוך), כמו גם Aguachile (דג נא, ויניגרט ליים והבנרו, קרם שקדים), טוסטדה פסקאדו, Calabaza (דלעת ערמונים צלויה, קרם גרעיני דלעת, קרמל הבנרו, קראמבל תירס), Esquites (תירס גילי, חמאה מעושנת, איולי ליים, פרמזן, בצל ירוק, כוסברה ואבקת פלפלים), ו-Quesadilla de Tinga, שהוא תבשיל עוף בפלפלים מקסיקניים עם מוצרלה וסלסה מאצ'ה).

את כל אלה ילוו קוקטיילים מותאמים של המקום, ושל הקבוצה כולה, על בסיס טקילה Cazadores, ובמחיר משתלם של 38 שקלים. בין השעות 18:00-20:00, יימזגו כאן הקוקטיילים ב-35 שקלים, ותפריט האוכל ייחתך ב-20%.

בושוויק

בלאגו, ראשון לציון

בלאגו, ראשון לציון. עוז אוחיון,
תפריט הקיץ של בלאגו/עוז אוחיון

המסעדה האיטלקית הנהדרת על האגם שמחוץ לפלאנט מאמצת את הקיץ לחגיגה חקלאית מקומית שלא שוכחת את שורשיה בארץ המגף.

התפריט העונתי של לירן תומר, שיוגש במקביל ללהיטים השגרתיים פה, כולל כרובית צלויה בטאבון על קרם יוגורט, פרחי זוקיני ממולאים ריזוטו כמהין, סשימי דג ים עם שמן בזיליקום, ספגטי בחמאת דואה, "Che Bono" (קרם פרלינה, טוויל שקדים, פירות טריים ורוטב אנגלז) לקינוח וגם רוזה צרפתי ועירבוב ג'ין-לימון מרענן.

בלאגו

הנסיך, תל אביב

אוגוסט טורקי, הנסיך ולמי נפוסי. יהונתן בן חיים,
קבב של למי נפוסי והנסיך/יהונתן בן חיים

הבר המצוין שמשקיף מלמעלה על מדרחוב נחלת בנימין חוגג אוגוסט טורקי עם נסיך בפני עצמו, בדמות למי נפוסי.

התפריט המיוחד, שיוצע כאן בכל יום שני לאורך החודש, יכלול צ'יקופטה טונה (טונה אדומה קצוצה, בורגול דק, עשבי תיבול, אריסה וחסה), בוסטנה (סשימי דג ים, סלט קצוץ וקצף עגבניות), סלט תמנון, קלמרי מטוגן עם רוטב טרטר ושלושה שיפודים - מוסר ים עם סלסת בצל ירוק, צ'יפס ואיולי, אדנה קבב עם לאפה טורקית ואזמה וכן שיפוד פטריות עם ירקות צלויים.

במקביל, יושחתו האורחים עם בורקס גבינות (טורקי, כמובן), פצ'נגה (סיגר ממולא בסטרומה וגבינת קשקבל עם עגבניות מרוסקות), עלינאזיק (פלאנק סטייק, חציל שרוף ביוגורט, חמאת שאטה ופיסטוק) וגם כנאפה וסוטלאץ' לקינוח.

הנסיך

פסטיבל שף אנד שואו, זאפה

שאול בן אדרת. דניאל לילה,
שאול בן אדרת/דניאל לילה

קבוצת ההופעות הגדולה חוגגת קיץ עם קומבינציית ימין-שמאל קטלנית, וטעימה.

פסטיבל "Chef & Show" יתקיים בפעם השישית במועדוני זאפה, ויציע לאורך אוגוסט וספטמבר מוזיקה מצוינת ואוכל בהתאם, עם כמה מהשמות הגדולים והמסקרנים בשני עולמות התוכן הללו.

על הבמה יופיעו, בין היתר, ארקדי דוכין, בר צברי, גידי גוב, החצר האחורית, הפרויקט של רביבו, חיים משה, יוני רכטר, מוש בן ארי, מרגלית צנעני, ריימונד אבקסיס ושלומי סרנגה.

במקביל, ינצצו מהמטבח אבי לוי, אביבית פריאל, אבישג לוי, ג'קי אזולאי, הילה אלפרט, זכאי חוג'ה, מושיקו גמליאל, עומר מילר, עללא מוסא, רפי כהן, שאול בן אדרת ותומר טל.

פסטיבל שף אנד שואו בזאפה

הגראז', תל אביב וראשון לציון

מסעדת גראז', תל אביב. דודי אייזנטל,
הגראז'/דודי אייזנטל

המסעדה המושחתת בשגרה מעלה עוד הילוך לכבוד העונה החמה ומציעה חגיגה קבוצתית משתלמת במיוחד, ומושחתת עוד יותר אפילו.

דיל הקיץ של הגראז' (345 שקלים) כולל ארבעה סמאש בורגרים בלחמניית בריוש, ארבע כוסות שתייה קלה או שליש בירה מהחבית, ⁠מנת טריפל צ'יפס באורך מטר שעליה הרבה מאוד תופסות דוגמת בייקון טלה, רוטב צ'דר, פפרוני וגבינת אמנטל, וגם ⁠קינוח "מגדל שוקולד", המורכב מעוגיות שוקולד נמסות, גלידת קרם עוגיות, רוטב שוקולד ושערות חלבה.

הגראז'

סילו, חולון

תפריט לימונים, סילו, חולון. ספיר רחמני,
תפריט הלימונים של סילו/ספיר רחמני

המסעדה הים תיכונית-איטלקית בפארק פרס מתמסרת לקיץ עם פורמט צהוב בוהק.

התפריט, בהובלת אסף גלזר, יציע חציל שרוף עם גבינת פטה וגרידת לימון, סלט לימונים עם שומר ופרמזן, שרימפס עם רוטב חמאה, לימון כבוש ואריסה, טליוליני א לה-לימונה עם חמאת מרווה (לימונית כמובן), פנקוטה לימונצ'לו לקינוח וגם קוקטיילים באותה רוח, שיערבבו ליקר ליצ'י בהשרייה של אננס ופטל עם לימון וטוניק, למשל.

סילו

עמק בראסרי, עמק חפר

עמק בראסרי, עמק חפר. עמק בראסרי,
עמק בראסרי/עמק בראסרי
עמק בראסרי, עמק חפר. עמק בראסרי,
עמק בראסרי/עמק בראסרי

המסעדה הנהדרת של עידו פיינר בעמק חפר ממנפת את העונה החמה וגידולי הארץ לכדי מחווה חקלאית טעימה.

תפריט הקיץ של עמק בראסרי מציע, בין היתר, דלעת צלויה עם חמאה חומה ושנקליש, ברוסקטת חצילים עם ויניגרט עגבניות, סלט תמנון כבוש עם לאבנה, קלמרי עם קרם עדשים וזעתר טרי, רביולו קפרזה מוצרלה, שיפוד שייטל עם משוויה חריפה ואיולי עמבה וכן שורט ריבס עם צ'ימיצ'ורי טוניסאי וסלט תפוחי אדמה חם.

עמק בראסרי

וולט, עוטף עזה

המבורגר הבקתה, כפר מימון. ביאנה קארו ויטקין,
המבורגר הבקתה בכפר מימון/ביאנה קארו ויטקין

ענקית המשלוחים התכולה נוחתת בדרום בצל הדי המלחמה הבלתי פוסקים, ואולי דווקא בגללם.

המהלך כולל עשרות יישובים וכמות גדולה יותר של בתי עסק טעימים, ונועד - אם שמים רגע בצד דיבורים על ביזנס וכסף - להכניס מעט נורמליות ושפיות לאזור שדורש התאוששות ושיקום.

יהיו פה, בין היתר, זיגדון והשווארמה של בני כחלון, המבורגר הבקתה מכפר מימון ומעצמת הקינוחים של אור יוסף בשדרות, שאטוסט וטורו, לה פסטרייה והבגט של הפרסי, בלאגן ויין בעיר, ממתקי לוי וסופר לירון, שקד ותמר וגם פרי וירק, פרה כחולה וריבר, ג'פניקה ומקדונלד'ס, פיצה האט ובורגרס בר וג'ט לק.

אלו ינדדו במהלך הימים (והערבים, עד 23:00) בין שדרות, נתיבות, כפר עזה, בארי, ניר עם, עלומים, סעד, מפלסים, איבים, גבים, דורות, יכיני, ניר עקיבא, ניר משה, שבי דרום, זרועה, תקומה, מבועים, אשבול, קלחים, שדה צבי, פעמי תש"ז, תלמי בילו, יושיביה, בית הגדי, שרשרת, מעגלים, שיבולים, גבעולים, מלילות, שוקדה, כפר מימון, תושיה, זמרת ושובה - ללא דמי משלוח עד סוף חופשת הקיץ (כולל תושבים, אנשי כוחות הבטחון ומבקרים באזור).

קונטנטו, תל אביב

קונטנטו, תל אביב. זבוב,
קונטנטו בתל אביב/זבוב

הבר השמח של מלון קרלטון ממנף קו ראשון למים ולשקיעות ואת היד של ליאור אוחיון לכדי חגיגת קיץ של ממש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חלה לוהטת וטאקוס עם סביצ'ה, סלט בוראטה וקרוקט פולנטה עם פטריות, קבב דגים וסשימי אינטיאס-אבטיח, רביולי דלעת ערמונים ונאמס טופו, כמו גם קוקטיילים גבוהים ובירות צוננות.

קונטנטו

קפה צלמון, גינוסר

בראנץ', קפה צלמון, גינוסר. מלון נוף גינוסר,
בראנץ' בקפה צלמון/מלון נוף גינוסר
בראנץ', קפה צלמון, גינוסר. מלון נוף גינוסר,
בראנץ' בקפה צלמון/מלון נוף גינוסר

בית הקפה שבמלון נוף גינוסר חוגג את הכנרת ואת הקיץ עם תפריט בראנץ' של שבתות.

הארוחה הזוגית (165 שקלים) כוללת סלסלת מאפים ולחמים, מטבלים וממרחים, גבינות, סלטים טריים, קפה ומיץ סחוט. מלבדה, תוכלו להרכיב לעצמכם פיקניק ראוי גם על בסיס כריכים מושקעים, סלטים, פיצה, ג'חנון בעבודת יד, פיתויי בורקס וקינוחים, קפה נדרש, בירה ויין. וזה בלי לדבר על השקיעה.

קפה צלמון

Kaza Food, נוף הגליל

Kaza Food, נוף הגליל. הראל גלבוע,
Kaza Food בנוף הגליל/הראל גלבוע

מתחם האוכל הצפוני נערך לקיץ עם רענון תפריטי מתבקש, וטעים, בהובלת עומרי קזל.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, תפריט איטלקי ובו קציצות דג לבן עם מקל פוקאצ'ה וקרם לאבנה, ספגטי מרינרה, קלצונה ממולא ריקוטה פרסקה ופילה דג על פולנטה, רולים חדשים מאגף הסושי (כולל אופציית שרימפס טמפורה), וגם נקניקיות מרגז שחוברות לרוטיסרי העוף.

Kaza Food

שיריז פטיסרי, גבעתיים

שיריז פטיסרי, גבעתיים. שיריז פטיסרי,
שיריז פטיסרי/שיריז פטיסרי
שיריז פטיסרי, גבעתיים. שיריז פטיסרי,
שיריז פטיסרי/שיריז פטיסרי

בית השחיתויות הוורוד והכשר חוגג את הקיץ עם החלפת זהויות שבועית, שמחה ומשפחתית.

שבוע הים של שיריז אך הסתיים, וכבר נפתח שבוע דיסני, עם בובות ופעילויות יצירה. את הכיף הזה יחליפו בשבוע הבא פינות ליטוף ושיעורים מעניינים על בעלי חיים, וב-11 באוגוסט ייכנסו לכאן אריה ואגדות - ספריית סיפורי ילדים, הצגות ועיצוב מעולמות אחרים.

כל הפעילות הזאת תלווה כמובן באוכל, ובתוספות מבורכות לתפריט - ארוחת בוקר פריזאית, למשל, עם באגט טרי ופלטת גבינות, קרואסונים בצבעים, וגם סינבון בהכנה במקום, עם תוספות משתוללות מלמעלה.

שיריז פטיסרי

ערב דייגים, סלון יווני אשדוד

ערב דייגים, סלון יווני אשדוד. גיל אבירם,
ערב דייגים בסלון יווני/גיל אבירם

מסעדת הים השמחה במלון West שעל הטיילת בעיר הנמל חוגגת את הקיץ עם דיל ימי שני משתלם של רשתות ודגה טרייה, קרח ואש.

תפריט הדייגים של נאור פרץ כולל מאזטים וראשונות ללא הגבלה ובמילוי חופשי, ובהם בייגל קולורי עם ממרח סקורדליה, טירוקפטרי פיקנטי, אנשובי במלח וצזיקי, פאבה ואיקרה, דולמדס וסיגר לוקוס, מוסקה וטירופיטה.

משם, תוכלו להמשיך לברבוניות מטוגנות, לסובלאקי דגים עם ירקות צלויים ופיתה יוונית, לפילה לברק בגריל עם תפוח אדמה מדורה ותבשיל מנגולד, לקבב לוקוס או לגירוס דגים עם טחינה, עגבניות ופלפלים על פחמים. מחיר: 300 שקלים לאדם, כולל ראשונות וקינוחים ללא הגבלה, משקה אחד ועיקרית אחת.

סלון יווני אשדוד

ספרה, רחובות

ספרה, רחובות. אנטולי מיכאלו,
תפריט הקיץ של ספרה/אנטולי מיכאלו
ספרה, רחובות. אנטולי מיכאלו,
תפריט הקיץ של ספרה/אנטולי מיכאלו

המסעדה המקומית של בני מדר בפארק המדע מתמסרת לקיץ עם תפריט מותאם חדש, שחוגג את ישראל, וקאמבק משמח של ערבי היין המיוחדים של ימי שני.

יהיו פה, בין היתר, טרטר דג לבן עם אחו בלאנקו, ענבים ושקדים מלוחים, טרטר בקר על קרקר פיצוחים עם חציל שחור ולבן וחלמון כבוש מגורד, ספריבס טלה עם קרם בצלים וארטישוק ירושלמי קונפי, כבד אווז על בסבוסה אננס וגם קינוחים דוגמת מלבי מנגו, פחזניות ממולאות עם קראמבל שקדים מלמעלה ופאי שוקולד עם גנאש שוקולד חם.

ספרה

Vany, פארק אריאל שרון

Vany, פארק אריאל שרון. אורי עידה,
Vany בפארק אריאל שרון/אורי עידה

המתחם הירוק והמצוין של גוש דן מתחדש בפוד-טראק טעים שהוא גם עגלת קפה וגם בר קיץ ועדיין מחזיק בכל האפשרויות הטמונות מול הנוף הזה.

המיזם של אלעד סביליה ואורן סמרה שוכן בחוות שלם, צמוד לכביש 461, ומציע (שלישי-שבת, 17:00-24:00) פיצות, כריכים וסלטים, בירות מן הסתם, קוקטיילים ובר מגוון, הופעות די ג'יי בלילות חמישי, קבלת שבת בצהרי שישי. וקפה גם כמובן. הרבה ממנו.

Vany

קפה My Little Pony, דיזנגוף סנטר

קפה My Little Pony, דיזנגוף סנטר. קפה My Little Pony,
קפה My Little Pony, דיזנגוף סנטר/קפה My Little Pony

מותג הילדים המפורסם של הסברו נוחת במרכז הקניות התל-אביבי לחווית קיץ צבעונית המשלבת פנטזיה, קינוחים והרבה מאוד סוסי פוני כמובן.

בית הקפה, שיפעל בסנטר עד סוף אוגוסט (ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 9:00-15:00), מבטיח "כניסה לארץ הפלאות הקסומה של ממלכת אקווסטריה", כמו גם מיצגים של דמויות מהסדרה, עמדות סלפי וצביעה, פעילויות אינטראקטיביות, מזכרות לרכישה וחידון עם פרסים.

התפריט יציע במקביל, גלידות (עם ספרינקלס כמובן), "פחזניות קסם", קרואסון "מנצנץ", ענני מרשמלו ומקרון אבני חן, מגדלור וופל בלגי, עוגת קשת בענן, מילקשייק "ענקיסטי" ושיגועים נוספים.

קפה My Little Pony

תפריט קיץ, מוזס שופ

תפריט קיץ 2024, מוזס שופ. גיל אבירם,
תפריט הקיץ של מוזס שופ/גיל אבירם

רשת ההמבורגרים והשחיתויות חוגגת קיץ עם תוספות ושדרוגים לעוגנים בשרניים קבועים.

יהיו פה, בין היתר, המבורגר "Chango" (על בסיס בשר בקר וטלה, ועם אסאדו מפורק, בצל מטוגן, קרם אבוקדו, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, בצל סגול ורוטב צ'יפוטלה), כריך "Shape It" (רצועות חזה עוף בתוספת בצל מטוגן, קרם אבוקדו, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל סגול) וגם קינוחים חדשים דוגמת "נוצ'לטו" (שכבות של קרם שוקולד בלגי וקרם פרלינה אגוזים על שוקולד ונוגט) ופיסטוק-לימון (קראמבל, קרמבו לימון וגאנש פיסטוקים, וגם קרם שנטילי וניל).

מוזס שופ

תפריט ילדים, קפה גרג

תפריט ילדים, קיץ 2024, קפה גרג. עידן ספיבק,
הילדים של קפה גרג/עידן ספיבק

הרשת הישראלית הפופולרית חוגגת קיץ, ואת החופש הגדול הנגזר ממנו, עם תפריט מיוחד, תחת כנפי העקרון הפשוט והמוצדק "אוכלים כמו גדולים", ועם דגש מצוין על שילוב כל אבות המזון (לרבות שחיתות. גם היא שם, למה לא).

תוכלו למצוא פה, בין היתר, בייגל-טוסט עם ירקות חתוכים ליד, פסטה עם רוטב לבחירה, שניצל דג עם אורז או צ'יפס, ארוחת בוקר עם ביצה לבחירה וגם פנקייק עם מייפל, פירות, סירופ שוקולד, קצפת, סכוריות צבעוניות, מיץ ושוקו. כי בכל זאת חופש.

קפה גרג

ברז השוקו, יטבתה

ברז שוקו, יטבתה. יטבתה,
ברז השוקו של יטבתה/יטבתה

אחת ממסורות הקיץ המשמחות שיש לנו ממשיכה להימזג בדרום ולצנן את הבאים זו השנה השישית.

ברז השוקו של יטבתה, שיפעל במהלך אוגוסט (8:00-16:00) בכניסה לקיבוץ (וגם בפורמט נייד, עבור כוחות הביטחון ומשפחות המפונים), מציע מתחם פעילויות וחוויות משפחתיות, כוס רב-פעמית וכמובן שוקו חופשי, חינמי, סמיך ומתקתק.

יטבתה

השף הצעיר, אורט דן גורמה

סדנאות השף הצעיר, אורט דן גורמה. אורט דן גורמה,
סדנאות השף הצעיר של אורט דן גורמה/אורט דן גורמה

המרכז ללימודים קולינריים מבית רשת המלונאות הגדולה חוגג את הקיץ עם הצעת פעילות מעשירה, ערכית ומעניינת.

פעילות "השף הצעיר" מתאימה לילדים בני 9-14. היא מתפרשת על פני שישה מחזורים ומתקיימת בימים ראשון-חמישי (9:00-14:00), לצד שפים וקונדיטורים, ותוך התנסות של ממש בבישולים, בהכנת אוכל רחוב, ובאפיית עוגות וקינוחים.

תוכלו לחוות פה, בין היתר, סדנת שוק הכרמל להכנת בוריקה, שניצל בחלה ובננה לוטי, קורס צ'לסי מרקט עם המבורגר, סלופי ג'ו, כנפיים וסטיקי באנס, מפגש מחנה יהודה עם מעורב, שווארמה וכנאפה, קפיצה לרומא שתתמקד בפיצה, בסופלי ובלזניה כמובן וגם משחקי הונג קונג וצ'יינה טאון, אתונה וקנקון, הרכבת קופסת עוגיות, מפגשי "שמרים ונהנים" והתמחות במרנג או בלחמים. מחיר: 1,890 שקלים לשבוע, 3,300 שקלים לשבועיים.

השף הצעיר

חודש הבירה, טיב טעם

חודש הבירה, טיב טעם. אלעד גוטמן,
חודש הבירה בטיב טעם/אלעד גוטמן

יום הבירה הבינלאומי (02 באוגוסט, בדקנו) היה קצר מדי וממוקד מדי עבור רשת השיווק הגדולה, וכך נולדה לה מתיחה גמישה במיוחד, ומשמחת במיוחד, בדמות חודש שלם של חגיגות, עד סוף אוגוסט.

יהיו כאן השקות חדשות של בירות מישראל ומרחבי העולם, מחווה מרגשת לצה"ל בדמות Jem's IDF ש-10% ממכירותיה ייתרמו לשיקום חיילים, מוצרים משלימים שעושים כיף ומבצעים רבים כמו ארבע פחיות מרט'נס בלגית ב-20.90 שקלים.

מקררים ומקפיאים

אישה משתזפת. Giphy
בערך כל מה שאנחנו צריכים, ורוצים, כרגע/Giphy

Good Vibes, תפוזינה

Good Vibes, תפוזינה. סטודיו יפאורה,
סדרת Good Vibes של תפוזינה/סטודיו יפאורה

מותג המשקאות המקומי מבית יפאורה חוגג את הקיץ על כל גווניו ושיגועיו, עם השקה חדשה, מותאמת טמפרטורות.

סדרת Good Vibes מרחיבה את מדפי תפוזינה עם שלושה טוויסטים לטעמי הלימונדה המוכרים - אננס, מנגו-פסיפלורה ותות - עם שמחת חיים נדרשת בזמנים אלה ובעיקר עם טעם טוב ומתיקות טובה שזולגת היטב גם לעולמות העירבוב האלכוהוליים. מחיר: 7.10 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר.

בארבע מילים: לא רק כתום לוהט

מבצע קיץ, אסם נסטלה ו-XBOX

דגני בוקר, אסם נסטלה. סטודיו אסם,
דגני הבוקר של אסם נסטלה/סטודיו אסם

שיתוף פעולה אנרגטי בין מותג דגני הבוקר הפופולרי ופלטפורמת הגיימינג הפופולרית לא פחות סוגר את הקיץ באופן נחרץ, כראוי.

המבצע פשוט - קונים ממגוון דגני הבוקר של נסטלה המשתתפים במבצע (קראנץ' שוקולד, קראנץ' שוקולד במתיקות מעודנת, סינימיניס, צ'יריוס האני נאט וליון) ונכנסים להגרלה ששושלחת *מדי יום* XBOX Series S לזוכה.

בשתי מילים: חיבור מנצח

גלידת נטפליקס & צ'יל ומאגדת סנדוויץ', בן אנד ג'ריס

מאגדת סנדוויץ', בן אנד ג'ריס. בן אנד ג'ריס,
מאגדת סנדוויץ' של בן אנד ג'ריס/בן אנד ג'ריס

ענקית הגלידה מגבירה הילוך אל מול הגברת הטמפרטורות, מחזירה למדפי המקפיאים פיינט מבוקש ופופולרי שנעדר תקופה ארוכה מדי, ומאגדת למאגדת (הבנתם, כן?) להיט אחר.

נטפליקס & צ'יל, ששבה לחיינו כחלק משיתוף הפעולה עם חברת הסטרימינג הגלובלית, היא גלידת חמאת בוטנים שמנתית עם צ'אנקים של בראוניז שוקולדיים וסחרורי פירורי בייגל מתוקים-מלוחים. התוצאה היא בלגן בקטע הכי טוב ומתוק של המילה, המעמיס על כל כף קומבינציית מרקמים וטעמים שונה, בדיוק במידה, ובדיוק עד שהפרק נגמר. מחיר: 24.90 שקלים.

בקמביל, השיקה החברה מארז שלישיה של "כריכי" הגלידה שלה, או סנדוויץ' בצק העוגיות, או קסטה של שוקולד צ'יפס קוקיז אנד אייס קרים - איך שלא תקראו לזה, הוא יגיע. לא לבד. בשלישייה.

בשלוש מילים: בינג', ועוד בינג

קפה נמס אייס עם שיבולת שועל, עלית

קפה נמס אייס עם שיבולת שועל, עלית. סטודיו שטראוס,
קפה נמס אייס עם שיבולת שועל של עלית/סטודיו שטראוס

מותג הקפה הסופר-ישראלי מכיל את הקיץ עם הרחבה מתבקשת לסדרת הפחיות הקרה שלו.

מדובר בקפה נמס Ice עם מיצוי שיבולת שועל בפחית בת 250 מ"ל 0116 קלוריות), שמצטרף לחבריו (חלב רגיל ו-וניל) למקרר ומציע מרקם "חלבי" עשיר למדי, טעם מתקתק עדין ואלטרנטיבה ראויה בהחלט.

בשלוש מילים: לא רק לנמנעים

קולקציית קיץ, קוק אנד בייק

קולקציית קיץ, קוק אנד בייק. טל טרי,
קולקציית הקיץ של קוק אנד בייק/טל טרי

רשת האירוח וכלי הבית הפעלתנית מחבקת את הקיץ עם תשובות חדות, מותאמות טמפרטורה, ואפילו מצננות.

קולקציית הכוסות והבקבוקים שלה, מבית רוסו, מתנהלת בהתאם עם צבעוניות בולטת, שלא מוותרת על השימושיות כמובן. תוכלו למצוא פה, בין היתר, בקבוקים שומרי חום (וקור, עדיף) וכוסות עם הדפסי אבטיחים, "Trendy Cup" ענקית בנפח 1.2 ליטר עם ידית אחיזה ופרינט מנומר משגע ושובר שגרה, ועוד ועוד ועוד. מחיר: 59.90-139. שקלים.

בשתי מילים: כיבוי אש

מוצ'י, סוויטיים

מוצ'י, סוויטיים. סוויטיים,
מוצ'י קרם עוגיות של סוויטיים/סוויטיים
מוצ'י, סוויטיים. סוויטיים,
מוצ'י מסטיק של סוויטיים/סוויטיים

יום המוצ'י הבינלאומי אמנם חלף, אבל הסדרה החדשה של רשת הממתקים זקוקה להארכה, שלא לומר קביעות.

מדובר בשיתוף פעולה עם חברת "אוקי דאקי", שהוליד מהדורת מוצ'י מוגבלת בטעמים מופרעים למדי, בטח בהתחשב בשגרה של הממתק היפני הקפוא. יש כאן שילובי רד וולווט, מסטיק וקרם עוגיות בגודל שמאפשר חלוקה ובמחיר (13 שקלים ליחידה) שדורש הגזמה - בחום הזה, ובכלל.

בשתי מילים: ד"ש מהמזרח

טובורג גולד

בירה טובורג גולד. טובורג,
בירת טובורג גולד/טובורג

מותג הבירה הפופולרי מדנמרק מטמפרר את הקיץ הישראלי עם מהדורה מוזהבת וצוננת (אך גם מוגבלת, שימו לב).

טובורג גולד היא בירת לאגר זהובה על בסיס לתת השעורה, עם דגשי עונה חמה מרעננים, איזון טוב בין מתיקות למרירות, ו-5% אלכוהול סולידיים ומתונים. היא מספקת בתמורה ארומה פירותית עדינה וקלילות-קיץ אידיאלית, שטובה גם כחלק מקוקטייל.

בשתי מילים: קיץ גלובלי

פסטה ופתיתים לבבות ומספרים, אסם נסטלה

פסטה ופתיתים לבבות ומספרים, אסם נסטלה. סטודיו אסם,
פסטה ופתיתים לבבות ומספרים של אסם נסטלה/סטודיו אסם

החופש הגדול, והקיץ בכלל, מספקים הזדמנות השתוללות מוצדקת, דוגמת השובבות האחרונה של ענקית המזון.

מדובר במהדורות לבבות של פסטה ופתיתים, ומהדורת מספרים של פתיתים, שעושות שימוש במותגים המשפחתיים הפופולריים ומגבירות קצת שעשוע. אם תשאלו אותנו, הלבבות לגמרי חוצי-תוכן ומהווים מחווה רומנטית גם באשר לט"ו באב, שהרי מה יותר אהבה מסיר פתיתים אדמדם הרי.

בשתי מילים: ארוחת חיוכים

שוגי מילקשייק, תלמה

שוגי מילקשייק, תלמה. סטודיו 0304,
שוגי מילקשייק של תלמה/סטודיו 0304

מעצמת דגני הבוקר הישראלית מחבקת את הקיץ, ואת ילדי הקיץ, עם השקה כפולה, מיוחדת וממוקדת.

מדובר בשוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות ובשוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות - שתי קופסאות שחושבות על הדבר עצמו כמובן, אבל גם מעניקות תשומת לב לחלב שנשאר בסופו. הגירסה הוורודה מצליחה לעשות מתוק בלי להגזים, ובהחלט שימחה בקרים קשים במהלך החופש, ואילו הווריאציה השוקולדית נהנית גם משבבי עוגיות פריכות יחסית, ומכיף ילדותי נדרש. מחיר: 21.90-24.90 שקלים.

בשלוש מילים: הכינו את הכפות

יינות יוונים, שקד

יינות יוונים, שקד. שקד,
יינות יוונים של שקד/שקד

התלהטות הטמפרטורות והתלהטות הכותרות יצרו כאן ביעבוע של נוסעים למדינת האיים, ונוסעים שעוד יגיעו למדינת האיים.

בין אלה לאלה, מבליט טל שקד, מנהל השיווק של חברת היין והאלכוהול, שלושה יינות מצוינים מיוון - למי שנאשר מאחור, למי שהיה וחזר, ולכל השאר שמחפשים כיוון מזיגה מעט שונה.

ארגירוס אטלנטיס לבן (95 שקלים) מיקב אסטייט ארגירוס הוא בלנד של שלושה ענבים מקומיים מכרמים בסנטוריני עם גוון בהיר, איזון נהדר ואופי של ממש.

אלגוריה אסירטיקו (55 שקלים) מיקב גריק וויין סלארס נושא גווני זהב בהירים וארומות הדריות עדינות, ומספק כוס של רעננות בכל ההביל הזה שמסביבנו.

כרתיקוס לבן (60 שקלים) מיקב בוטארי נוצר בכרתים מענבי וילאנה, מחזיק ניחוחות מודגשים של פרחים ופירות טרופיים, ומסכם הכול במזיגה קייצית וכייפית.

במילה אחת: יאמאס!

מארז 8.8, ג'מס

מארז 8.8, ג'מס. GS1 Israel,
מארז 8.8 של ג'מס/GS1 Israel

המבשלה הישראלית המצוינת חוגגת קיץ עם יום מיוחד וחודש מיוחד ובירה מיוחדת ומה לא בעצם.

מארז 8.8 (55 שקלים) עושה כבוד לשחקנית המובילה של Jem's - בירה חזקה (8.8% אלכוהול) בסגנון אייל בלגי עם צבע אדמוני וטעמים עמוקים. הוא כולל ארבעה בקבוקים משמחים שכאלה וכוס ממותגת. אתם יודעים, שיהיה לאן למזוג.

במקביל, מתרחבות החגיגות לפסטיבל של ממש, המציין 15 שנות פעילות של המבשלה. במסגרתו, יתקיימו הופעות חיות בסניף הדגל של ג'מס בפתח תקווה, לרבות שפיטה ושאנן סטריט, יוצע תפריט מותאם בירה בסניפי הרשת והנחות משמחות בנות 25% יינתנו ברכישת ארגזי בירה.

בשתי מילים: מזל טוב!

פחיות, גרופר

פחיות שתייה, גרופר. שי הנסב,
פחיות שתייה של גרופר/שי הנסב

מותג השתייה הקלה מהצפון מרחיב מדפים ואפשרויות עם ליין פחיות חדש, וטעים.

הסדרה כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - "תפוחחה" (תפוח-אננס), "תפוזזה" (תפוז דם ודומדמניות) ולימוננדה (לימון וליים) - על בסיס פרי טבעי ואורגני, ללא תוספות מלאכותיות ומעצבנות, ועם עיצוב-מיתוג מרעננים גם כן. המשקאות עצמם נפתחו עם סאונד מרווה בפני עצמו, וסיפקו בת-טעם בוגרת ומצוינת כמו שהיא, או כחלק מקוקטייל קיץ נדרש. מחיר: 6.90-8.90 שקלים.

בשלוש מילים: בועות של נורמליות

מוסקטו, יקב ברקן

מוסקטו, יקב ברקן. יקב ברקן,
מוסקטו של יקב ברקן/יקב ברקן

היקב הישראלי הגדול משיב לקיץ עם השקה מבוקבקת, שלא נרתעת מהטמפרטורות. להיפך.

מוסקטו בציר 2023 של ברקן הוא יין לבן מוגז קלות, בעל מתיקות עדינה בלבד. הוא מופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני שנבצרו מכרמי שפלת יהודה, ומספק ארומות פירותיות, קלילות נדרשת ובועות קטנות ומשמחות - כמו שהוא, או כחל קמקוקטייל. מחיר: 40 שקלים.

בשלוש מילים: באבלס של נורמליות

קפה קר בפחית, Nescafe

קפה קר בפחית, Nescafe. ס,
קפה קר בפחית של Nescafe/ס

השוק הצונן-לוהט של משקאות הטו-גו הקפאיניים מקבל חיזוק רצוי ונדרש מאסם נסטלה, בדמות השקה קייצית משולשת.

המצטרפות החדשות למקררים הן פחיות קפה קר מוכן לשתייה בטעם קפוצ'ינו, לאטה ומוקה מבית מותג הקפה המוכר. הראשונה מעט יותר חזקה, עם טאץ' חלבי עדין, השנייה חלבית יותר ומתקתקה ואילו גירסת המוקה מערבבת ומאזנת פנימה גם טעמי שוקולד מפנקים.

בשתי מילים: צאו לדרך

גלידה טבעונית, פנדה ו-Ganeden

גלידה טבעונית, פנדה ו-Ganeden. שוקולד פנדה,
גלידה טבעונית של פנדה ו-Ganeden/שוקולד פנדה

שיתוף פעולה לוהט וקפוא כאחד בין מותג השוקולד הנהדר וחברת הגלידה הנהדרת לא פחות יצר קולקציית קיץ מסחררת, ומתחסלת.

סדרת הגלידות הטבעוניות של פנדה וגןעדן היא מהדורה מוגבלת (כמובן) ובה שלושה טעמים - "תירסטירה" (גלידת קורנפלקס עם פאדג' בוטנים), "קרמלח" (גלידת שוקולד פנדה עם רוטב קרמל מלוח) וכן "לוזינג איט" (גלידת שוקולד פנדה ולוז עם פאדג' ושברי אגוזים). מחיר: 35-39 שקלים לפיינט.

ההצהרות מדברות כאן על תחרות ישירה מול הגלידות השמנתיות והמוכרות, והקבלות סופקו כבר עם הכף העמוקה הרשאונה. המרקם מצוין, ומייצר מיד ספקולציה של "איך הם עשו את זה", והטעמים המקוריים יחסית הצליחו להרים עוד קצת, עם מתיקות עדינה בלבד ושילובים טובים.

בשתי מילים: רק ההתחלה

גלידה נוטלה, וניליה

גלידה נוטלה, וניליה. וניליה,
גלידה נוטלה של וניליה/וניליה

רשת הגלידריות הנהדרת מקבלת את הקיץ עם הנחתה מצוינת, פרי שיתוף פעולה איטלקי-ישראלי, ומארזי השתוללות מתבקשים ביותר.

גלידת נוטלה של וניליה מתבססת על מתכון שאושר על ידי חברת פררו עצמה, וכולל את ממרח הקקאו-לוז המיתולוגי (60%), במרקם בול ועם טעם שאינו משתולל במתיקות, ולמעשה מצליח לשדרג את חווית הצנצנת ולהתאימה לטמפרטורות.

בשלוש מילים: כף מארץ המגף

משקאות בובה, am:pm

משקאות בובה, am:pm. am:pm,
משקאות בובה של am:pm/am:pm

רשת הסופרים העירונית (בלי ששמנו לב, 61 סניפים מחיפה עד נס ציונה) חוגגת את הקיץ עם משלחת מיוחדת מהמזרח שתכליתה בועות שמחות במיוחד.

קולקציית ה-Boba (או הבאבל-טי) הזאת מגיעה מטאיוואן בפורמט פחיות 240 מ"ל, בכוסות בנפח אדיר וכפול וכן כערכות להכנה עצמית בבית. מחיר: 9.90-39.90 שקלים.

הפחיות, בטעמי ליצ'י ואפרסק, משלבות אלוורה ותה אולונג וגם את כדורי הג'לי המוכרים, לכדי חוויה מתוקה ומרעננת. הכוסות, בטעמי ליצ'י-מנגו ותות-אפרסק, מתבססות על משקה תה ירוק ומצרפות למסיבה קש רחב עבור הכדורים.

את ההצגה, עם זאת, גונבות הקיטים - קופסאות DIY של ארבע מנות Bubble Tea, בטעמי מאצ'ה (נהדר), סוכר חום (סוחף) וטארו (הפייבוריט שלנו הפעם). רק לערבב את הנוזל עם חלב, להוסיף קרח ואת כדורי הטפיוקה, להכניס את הקשים ולהתפעל מאיך כל העסק הזה אכן עובד, והרבה יותר מכך.

בשלוש מילים: עולם קטן-גדול

יינות סרטורי, הסקוטית

יינות סרטורי, הסקוטית. הסקוטית,
יינות סרטורי של הסקוטית/הסקוטית

יבואנית האלכוהול החרוצה מבית ישרקו נערכה מבעוד מועד לקיץ, והנחיתה כאן משלחת איטלקית מצננת, מרעננת ומתבקשת.

הקולקציה של היקב מאזור ורונה כוללת, לעת עתה, חמישה יינות - סרטורי לוגאנה (69.90 שקלים), יין לבן יבש, עדין ואלגנטי, סרטורי לאב סטורי סוביניון בלאן (39.90 שקלים), יין לבן יבש עם ארומה פירותית, סרטורי פירה רוזה (55 שקלים), יין רוזה יבש מענבי קורבינה עם צבע ורוד עמוק, ארומה פרחונית ולגימה הדרית מצוינת, סרטורי פירה רוסו (55 שקלים), יין אדום חצי יבש עם ניחוחות פירות יער וכן סרטורי פירה ביאנקו (55 שקלים), יין לבן יבש עם ארומת אפרסקים שמתאים מאוד כאפריטיף.

בשלוש מילים: לה דולצ'ה ויטה

קינוחי פירות Gio, נוי השדה

קינוח פירות Gio, נוי השדה. נוי השדה,
קינוחי Gio בנוי השדה/נוי השדה

הרשת הישראלית הצבעונית חוגגת קיץ ונסיקת טמפרטורות עם הנחתה נהדרת מארגנטינה הרחוקה.

הקולקציה המתוקה (והכשרה) של Gio, שנמכרת בבלעדיות באתר ובסניפים, מתבססת על משחקי פירות ושוקולד ועל משחקים חשובים לא פחות של מרקמים והבדלי חום, דחיית סיפוקים בלתי אפשרית והקלת קיץ בילט-אין.

היא כוללת, לעת עתה, חמישה טעמים בדמות פטל אדום עטוף בשוקולד מריר (פרווה וטבעוני), תות שדה עטוף בשוקולד לבן ובשוקולד חלב, פטל שחור עטוף בשוקולד לבן ושוקולד חלב, פטל אדום עטוף בשוקולד לבן ועוגיות וכן פטל אדום עטוף בשוקולד לבן ושוקולד חלב. מחיר: 37.90 שקלים למארזי 120-150 גרם.

במקביל, מורגשת כאן הסתערות-קיץ של ממש עם הרחבת מדפים והיצע פירות מתוק וצבעוני - מאבטיחים ועד אגס אדום, מאוכמניות טריות 0מישראל או מחו"ל) ועד אננס כחול-לבן, מליצ'י עסיסי להפליא ועד הפלא שהוא מנגו מאיה.

בשלוש מילים: כל הנוי שבשדות

מהדורת קיץ, מילקי וגולדה

מהדורת קיץ 2024, מילקי וגולדה. אמיר מנחם,
מהדורת הקיץ של מילקי וגולדה/אמיר מנחם

שני מותגי הענק משתפים פעולה במהלך עונתי ולוהט, שמוליד באופן אוטומטי שאלת איך לא חשבו על זה קודם, ושאלת המשך של למה לא להמשיך עם זה אחר כך.

תוצרי החיבור הזה הם מעדן מילקי-גולדה וגלידת גולדה-מילקי, כמו גם ערכת מרצ' מסקרנת. המעדן, מסדרת מילקי טופ, משלב פודינג בטעם בייגלה מלוח כמובן, את הקצפת המיתולוגית למדי וגם קראנץ' בטעם בייגלה מלוח, לכדי שמחת מרקמים ומתיקות. הגלידה הלכה על תשובת-נגד בדמות מילקי שוקו, ומוגשת בגולדה עם קצפת (שוב, כמובן) ושברי בייגלה קראנץ' מצופים.

קיט הקיץ הייעודי כולל רבע קילו גלידה בטעם מילקי, בייגלה קראנצ'י מצופה, גביעי מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח, גביעי מילקי שוקו קלאסי, גביעי קצפת של מילקי, תבנית קרח בצורת קצפת, בנדנה סגולה ממותגת, כפית מוזהבת של מילקי וכן כוס שתייה קרה ממותגת. מחיר: 70 שקלים.

בשלוש מילים: קיץ של אהבה

שואורום בייקהאוס וסקווישמלו

קולקציית קיץ 2024, שואורום בייקהאוס וסקווישמלו. שואורום בייקהאוס,
קולקציית הקיץ של שואורום בייקהאוס וסקווישמלו/שואורום בייקהאוס

שיתוף פעולה סופר-חמוד בין רשת המאפיות המושחתת ומותג הבובות הפרוותי הוליד קולקציה לוהטת, בול לעונה הלוהטת.

המהדורה המוגבלת של שואורום בייקהאוס וסקווישמלו כוללת את כוכבות סדרת סאקורה ואריזת הפתעה של בובות ריחניות, כמו גם קינוחים שנוצרו בהשראתן. מארז ובו בובת סקווישמלו קטנה וריחנית, דונאטס קלולס ורוד ושני כדורי מיני דונאטס יעלה 60 שקלים, ואילו מארז עם בובת סקווישמלו גדולה מסדרת סאקורה, דונאטס קלולס ורוד ושני כדורי מיני דונאטס יעלה 100 שקלים.

שואורום בייקהאוס

עגבניות מגי, הזרע

סלט עגבניות מגי, חברת הזרע. אורית אלפסי,
סלט עגבניות מגי/אורית אלפסי

שיתוף הפעולה בין חברת הזרע ובין הפקולטה לחקלאות הניב כבר לפני שנים חגיגה אדומה ומצוינת, שכעת עולה מדרגה עם מתכונים וטיפים מעוררי קיץ.

העגבניה, שמאזנת היטב ומוכר בין מתיקות וחמיצות, ממונפת באתר החברה למתכונים שמדברים היטב עם הטמפרטורות - מגלידת ריקוטה ועגבניות ועד מרק גספצ'ו, ממולאים ועד פאי עגבניות וגבינות, וכלה בסלט שהוא ארוחה שלמה בימינו, כמובן.

התוצאות צבעוניות-חגיגיות, גם בערבו של יום חול שגרתי, אבל הבסיס היה ונשאר, הייתה ונשארה, הפלא האדום הזה.

בשתי מילים: לוהטת, ומשלנו

מיץ מנדרינה ומיץ פירות וגזר, פרימור

מיץ מנדרינה ומיץ פירות וגזר, פרימור. אראל סגרון,
מיץ מנדרינה ומיץ פירות וגזר של פרימור/אראל סגרון

חברת המיצים הטבעיים מחבקת את הקיץ עם שתי השקות חדשות, מותאמות טמפרטורות.

מדובר במיץ מנדרינה ומיץ פירות ונגיעת גזר, כהגדרת פרימור, שמשווקים בבקבוקים משפחתיים בנפח ליטר, ונמנעים מחומרים משמרים, מתוספות סוכר ומצבעי מאכל.

המשקאות, שמצטרפים לטעמים ותיקים בדמות תפוזים, רימונים, תפוחים, לימונים ונענע וכן תפוגזר, מספקים מתיקות מצוינת שאינה נסחפת להגזמות, קיק חמצמץ מוצלח וחיבור טבעי לעולמות השייקים, וגם לקוקטיילים הכל כך נחוצים כעת. מחיר: 14.60-17.70 שקלים.

בארבע מילים: זה לא רק התפוזים

מבצעי קיץ, טסה וטסה+

גלידה, טסה. טסה,
גלידות בטסה/טסה

רשת ההפתעות המצוינת והאחות הצעירה שלה ממנפות את יום הגלידה הבינלאומי (17 ביולי, מסתבר) לכדי חגיגה לוהטת וארוכה הרבה יותר, שתימשך עד סוף אוגוסט.

יהיו פה, בין היתר, מבצעי טוויסטר (שלוש יחידות ב-10.90 שקלים) וגרניטה (שש יחידות ב-10.90 שקלים), כיסוח קרטיבים (15 יחידות ב-10.90 שקלים) והבטחה מסקרנת למכירה של מותגים בינלאומיים במחיר של 5.90 שקלים. המילה "בלבד" הומצאה בשביל זה, לדעתנו.

בשתי מילים: קדימה הסתער

פירות טרופיים מקומיים, יאנגו דלי

פירות טרופיים מקומיים, יאנגו דלי. יאנגו דלי,
פטל אדום ביאנגו דלי/יאנגו דלי
פירות טרופיים מקומיים, יאנגו דלי. יאנגו דלי,
פטל שחור ביאנגו דלי/יאנגו דלי

פלטפורמת המשלוחים האקסטרה-זריזה חברה למגדלים ברחבי הארץ ומוסיפה אלטרנטיבה כחול-לבן לאופציות האדומות שמגיעות בשגרה ברובן רק דרך ביקורת הגבולות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פטל מתוק-חמצמץ ממשק בנימין במושב מנוחה (שתי חבילות 130 גרם ב-75 שקלים), אוכמניות "מיס בלו" ממושב מבטחים שבעוטף עזה (צמד אריזות 125 גרם ב-50 שקלים), וגם דובדבנים, ליצ'י ולהיטי קיץ נוספים.

במילה אחת: משלנו

גודיז פרי וקורנטו סופר ריבת חלב, שטראוס

גודיז פרי וקורנטו סופר ריבת חלב, שטראוס. סטודיו שטראוס,
גודיז פרי וקורנטו סופר ריבת חלב של שטראוס/סטודיו שטראוס

חברת המזון הישראלית מסתערת על הקיץ בעיניים פקוחות ופותחת דלתות מקפיא לרווחה, עם שתי השקות חדשות.

מאגדות Goodiz פרי, שמכילות עשרה שלגונים, מציעות טעמי שרבט תות, אפרסק, פירות טרופיים ואננס ליים (20% פרי) ומבליטות פינוק ללא תוספת סוכר, ובשורת פרווה שעונה על צרכי נמנעי הלקטוז. הארטיקים עצמם מצוינים, מרעננים, עם טעמים שעומדים בהבטחות ובעיקר עם תוספת צינון בילט-אין, במינימום קלוריות (29-34 ליחידה). מחיר: 29-33 שקלים למארז.

טילון קורנטו סופר בטעם ריבת חלב עושה אותו דבר, מושחת יותר. מדובר בוופל שמסחרר בתוכו מעדן בטעם ריבת חלב כמובן, סירופ בטעם ריבת חלב (כמובן) וגם ושפיץ שמסיים הכול בנימה נוספת של הגזמה. לטובה כמובן. מחיר: 8-11 שקלים.

בשלוש מילים: קפוא אך לוהט

קראנץ' במבה מתוקה, גלידות נסטלה

קראנץ' במבה מתוקה, גלידות נסטלה. גלידות נסטלה,
קראנץ' במבה מתוקה של גלידות נסטלה/גלידות נסטלה

אחד המבשרים המשמעותיים של העונה החמה הגיח לחיינו ממש כעת, ויצר כהרגלו טירוף שחלקו מתוכנן וחלקו, ובכן, טירוף.

מדובר בקראנץ' במבה מתוקה, שהוא למעשה קראנץ' במבה אדומה גם אם לא ירצו לכנות אותה ככה - מהדורה מוגבלת המכנסת בתוך העטיפה הכחולה שלגון בטעם תות (כלומר, במבה מתוקה), ציפוי פריך של שוקולד לבן ואורז תפוח וכן ליבה מכילה גם במבה מתוקה טחונה של אסם, בואכה חגיגה קייצית מושחתת, מתוקה ולגמרי ברוח הלהיט המיתולוגי האדום.

בשתי מילים: היכונו להתנפלות

ספרינג פטל וענבים, יפאורה

ספרינג פטל וענבים, יפאורה. יפאורה,
ספרינג פטל וענבים של יפאורה/יפאורה

המותג הישראלי המרענן מקבל את החום בזרועות פתוחות, עם השקה כפולה ומתוקה.

מהדורת הקיץ של ספרינג כוללת שני טעמים - פטל וענבים - במהדורה מוגבלת, תוך מחשבה על הילדים שבחופשה, ועל המבוגרים שמתים להיות שוב בחופשה. הטעמים עצמם, שמצטרפים לבקבוקי תות-בננה, תפוח ופירות טרופיים, מתהדרים באישיות נטולת מדבקות אדומות, בהיעדר חומרים משמרים, ומתיקות מעודנת יחסית, בטח ביחס לציפיות.

בארבע מילים: מזיגה של חופש גדול

טיק טק מנגו, פררו

טיק טק מנגו, פררו. פררו,
טיק טק מנגו של פררו/פררו

מותג הריפרש הפופולרי הסתער על הקיץ עם מהדורה מוגבלת, כתומה ולוהטת.

מדובר בטיק טק בטעם מנגו, אותן סוכריות קטנות ומצילות שיודעות לסגור פינה ממעמקי התיק או הכיס, באותה קופסה (33 יחידות) ועם אותם ביצועים - הפעם בטעם שמרמז קיץ, וגם מזמן אותו לחופשה.

בשתי מילים: שמש בחפיסה

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully