וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפנים בוגרות: בר היין היפואי חוגג יום הולדת. וכולם מוזמנים

מירה איתן

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 16:02

הגפן, חצר היין היפואית חוגגת יום הולדת, בסופשבוע של יין, אוכל ועוד המון דברים טובים מתוצרת מקומית. מירה איתן עם הפרטים

הגפן, בר יין ביפו. נועם נבון,
יום הולדת שמח, הגפן/נועם נבון

שנים ספורות בלבד אחרי שעברתי לגור ביפו, נפתח בר היין היפואי 'הגפן'. היה זה טרם מבול ברי היין שנחת עלינו בשנים האחרונות, ועבורי זה היה אירוע משמח שהותיר פינה חמה בלב לבר היין המקומי עד עצם היום הזה.

בימים אלה מציין 'הגפן' מציין שלוש שנים להיווסדו בסדרת אירועים קולינריים שיתפרסו על פני סוף שבוע שלם (19-20.9), אליו התגייסו כל העסקים הנמצאים במתחם בו הוא שוכן: קן הקוקיה, הצהר, פיצה פור דה פיפל. באותה הזדמנות משיק בר היין משיק ספריית יין תחת השם 'הסוד'.

הגפן, שנצא בסמוך לשוק הפשפשים ביפו, הינו מעין חצר יין, שבה מציעים חוויה מקומית עם חומרי גלם עונתיים שנבחרים בקפידה, ותפריט יין שחובק בתוכו חקלאות מקומית ממדבר ועד חרמון.

בנוסף, מתקיימים במקום אירועי קולינריה, יין וטרואר מקומי. מבחר היינות כלל, מפתיחת המקום, למעלה מ-100 סוגי יין, מקומיים בלבד, כשהחזון היה להפוך את חוויית היין המקומית לנגישה.

בימים אלה, על מנת להשלים את החוויה, משיקים במקום את 'הסוד', ספרייה וחנות יין מקומי, בה ניתן יהיה לרכוש בקבוקים ומוצרים נוספים מעולם היין.

הגפן. zeriker pro,
חוויה מקומית, חומרי גלם עונתיים/zeriker pro

הסוד של הגפן

ספריית היין 'הסוד' תיתן במה לעד 500 מותגי יין, מבעבעים ומשקאות אלכוהוליים אחרים מקומיים מכל קצוות הארץ, ולרגל הפתיחה יתארחו במקום אנשי אלכוהול בכירים במהלך סוף השבוע.

בחמישי יתארח דוד בר אילן, יינן יקב הרי גליל, בשישי בצהריים יערכו אנשי יקב ליבנה טעימה מודרכת בצהר, החדר הפרטי של הגפן, ובשבת בשעה 13:00 בצהריים, יובל (ג'וב) הרגיל יארח בצהר את "הפרלמנט של יוליוס".

במוקד יום ההולדת יערך יריד חקלאים, יצרנים ארטיזנלים ואומנים ששם דגש על תוצרת מקומית איכותית. ביריד ישתתפו יצרנים כמו מסיק מגל, המחלבה הקטנה, איש של לחם, עדי ניסני עם כלי הקרמיקה שלה ועוד רבים אחרים.

רגע לפני היריד, בליל חמישי, תערך ארוחת טעימות מצומצמת ביותר ומיוחדת בחדר הפרטי עם יינות מקומיים לצד מנות על טהרת היצרנים הארטיזנלים והתוצרת של 'קראט קוויאר' מהדן.

תמיר ודנה, המחלבה הקטנה. יח"צ,
מגיעים לחגוג. תמיר ודנה, המחלבה הקטנה/יח"צ

יריד אמנים ויוצרים, בראנץ' חגיגי ועוד הפתעות

ביום שישי, החל מהשעה 10:00 בבוקר, יצא לדרך יריד עם מיטב התוצרת המקומית של אמנים ויצרנים ארטיזנלים ב'קן הקוקיה', חלל האירועים והתרבות הסמוך לגפן. ביריד ייקחו חלק גם דוכנים שימכרו מוצרים יפהפיים, מיוחדים וקצת שונים, לקראת החגים ובכלל.

אם לא הספקתם להגיע ליריד, תוכלו ביום שבת ליהנות מבראנץ' מקורי, בו יוגשו מנות העשויות מחומרי הגלם של יצרני היריד, בין השעות 11:00 - 17:00.

במהלך כל סוף השבוע, ובשיתוף חומרי הגלם של היצרנים הארטיזנלים שיגיעו להתארח בגפן ביריד היצרנים ביום שישי, יצר השף דור דטנר תפריט שיוגש למבקרים בחמישי, שישי ושבת, בשעות הערב.

עבור חובבי הבצקים, וכתוספת מושלמת לסוף שבוע טעים במיוחד, יציעו אנשי 'פיצה פור דה פיפל', השייכת אף היא לקבוצה ונמצאת במתחם, לאורך שלושת ימי החגיגות ספיישלים מיוחדים על טהרת חומרי הגלם של היצרנים המשתתפים ביריד.

סופ"ש חגיגות 3 שנים לגפן, חמישי-שבת 19-21.9 רחוב נועם 3, תל אביב-יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully