וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה חדשה בתל אביב מציעה שווארמה בקופסה

19.12.2016 / 10:21

הלבנטיני, מקום חדש בתל אביב, מגיש לכם פטנט חדשני שנקרא השווארמה בוקס, שמציע פתרון מעוצב למי שמעוניין לוותר על הגלוטן. ואל דאגה, לחסידי הפחמימות מציעים כאן לאפות משובחות

הלבנטיני. פחר פחר, ספק 500
מהלבנט לתל אביב/ספק 500, פחר פחר

אם חשבתם שהטאבון הוא טרנד חולף - טעות בידיכם. למסעדות המתהדרות בטאבון כמו יפו תל אביב, סנטה קתרינה וגם המסעדה החדשה לוקה ולינו, מצטרפת עתה מסעדת הלבנטיני. הלבנטיני היא חצי שווארמייה חצי שיפודיה שהתפריט שבה מציע מגוון של מנות בפיתה או בלאפה, שאפויות בטאבון כמובן, שחורגות מגבולות הבנאלי. פחר פחר, צעיר תושב יפו שעד לא מזמן היה משפטן, פתח את הלבנטיני ברחוב בן יהודה בתל אביב, לדבריו כי "אני אוהב את האנשים של צפון תל אביב", הוא מסביר, "אבל כי אני גם אוהב את הקרבה לים ואני גם רוצה שיעברו דרך המקום תיירים".

הלבנטיני. רעות סהר, ספק 500
לפה עם שומשום מהטאבון/ספק 500, רעות סהר

פחר גייס לשורותיו את חמודי אבולעפיה, הבן של, שיעזור לו לבנות למקום תפריט המבוסס כולו על מרכיבים ומנות שמכינים אותם מאפס במטבח של הלבנטיני. חומוס בסגנון גס יחסית, טחינה עם לימון כבוש, לאבנה עמבה, משוויה שהם ירקות שרופים על הגריל כמו בצל, עגבניות ופלפל חריף, ריבת בצל ועוד ממרחים ותוספות שהופכים את המנות של הלבנטיני למעניינות יותר. יש מנה מיוחדת בתפריט שנקראת שווארמה בוקס והיא בעצם צורת הגשה של שווארמה בקופסת נודלס, במיוחד לאלו המעוניינים לוותר על הגלוטן. "הייתי בטוח שהשווארמה בוקס תהיה המנה הכי נמכרת בתפריט", מספר פחר, "אבל הלאפות שיוצאות מהטאבון גונבות את כל ההצגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הלבנטיני. פחר פחר, ספק 500
שווארמה בוקס/ספק 500, פחר פחר

מלבד השווארמה יש בתפריט גם פיתה עם קבב טורקי, לבנה, סלט משוויה ולימון כבוש חריף (30 שקלים); פיתה עם חלקי פנים, ריבת בצל, טחינה ותפוח אדמה מדורה (30 שקלים); ספיישל לבנטין בפיתה עם שקדי עגל, קבב טלה, לבנה עמבה, עגבניות ופלפל ירוק שרופים (35 שקלים); פיתה כרובית עם טחינה כתומה, סלסת ירקות וסלט מלפפונים (17 שקלים) ויש גם תוספות כמו קובה, חצילים, חומוס ביתי, מג'דרה ועוד במחירים שנעים בין 10 שקלים ל-26 שקלים. כמובן שחובה להזכיר את השיפודים של הלבנטיני מבשר אדום, כבדים, פרגיות, חלקי פנים או קבב במחירים שנעים מ-38 שקלים ועד 42 שקלים. "אפשר לבוא לפה לפתוח שולחן", אומר פחר בחיוך, "מקבלים עם השיפודים שמזמינים מגוון סלטים, חומוס, טחינה וכמובן לאפה מהטאבון". יש גם ספיישלים שמשתנים כל יום כמו נקניקיות מרגז למשל שמוגשות עם טחינה וסלט עגבניות חריף.

הלבנטיני, בן יהודה 170 תל אביב, 03-6324444, שעות פעילות כל יום מ-11:00 ועד 23:00. לא כשר

הלבנטיני. פחר פחר, ספק 500
פותחם שולחן/ספק 500, פחר פחר
הלבנטיני. פחר פחר, ספק 500
לא רק שיפודים/ספק 500, פחר פחר
הלבנטיני. פחר פחר, ספק 500
לאפות בטאבון/ספק 500, פחר פחר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully