וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתהיו בעניינים: המקומות שעשו לנו את החודש

29.2.2020 / 0:00

שני המבורגרים חדשים, פעמיים אסף גרניט, סטריט פוד אסיאתי, ו-KFC אחת שמוכיחה שהיא עוד לא אמרה את המילה האחרונה בישראל. פברואר הוא אמנם חודש קצר, אבל לא מעט מקומות חדשים (ושווים!) הספיקו להיפתח בו, קבלו עדכון על קצה המזלג

kfc. רעות סהר, רעות סהר
KFC שוב בארץ/רעות סהר, רעות סהר

KFC נפתחה מחדש

שמונה שנים אחרי שעזבה אותנו באופן סופי, KFC השיקה בתחילת החודש סניף ראשון חדש בישראל. הלוקיישן: נצרת. הפעם העוף המטוגן חוזר בגרסתו הלא כשרה (והמוצלחת), עם כל מנות העוף המזוהות עם הרשת, ועוד כמה הפתעות. המונים התרגשו והתייצבו, וברשת מבטיחים שתוך כמה שנים כל הארץ תהיה מרושתת סניפים. אמריקה.

KFC, פאולוס השישי 116 נצרת

שנסקי ברנסקי, שאול טבת. רעות סהר, רעות סהר
ההמבורגר של שנסקי ברנסקי/רעות סהר, רעות סהר

קפה סטריט פוד חדש לבעלים של ג'סמינו

שאול טבת, האיש שהביא לעולם את סטפן בראון - מסעדת הבשרים המהוללת, ואת ג'סמינו - דוכן הפיתות המהולל לא פחות, עשה את זה החודש עם שנסקי ברנסקי. המקום, צמוד לחלל של ג'סמינו, מוגדר כסטריט פוד קפה, שמתמקד במאפים ולחמים, אבל יש גם פיצה מרגריטה קלאסית וטובה, והמבורגר שכבר הספיק למשוך לא מעט תשומת לב, אשר מוגש בלחמניית פוקצ'ה מיוחדת שנאפית במקום. האיש יודע מה הוא עושה.

שנסקי ברנסקי, אלנבי 97 תל אביב

עוד בוואלה! אוכל

לבראנץ' הזה יש רשימת המתנה של 3 חודשים, אבל הוא שווה את זה

לכתבה המלאה
אסף גרניט. יהב יעקב,
אסף גרניט צמחוני?!/יהב יעקב

אסף גרניט פתח מסעדה צמחונית

אסף גרניט, שם שעוד יוזכר פה ממש תכף שוב, הפתיע החודש כשפתח, יחד עם שותפו אורי נבון וקבוצת מחניודה כמובן, את צמח, מסעדה צמחונית מסקרנת, בצמוד למסעדת האם של הקבוצה. "למדנו עם הזמן איך להתאים את עצמנו גם לקהל הצמחוני שמגע למסעות שלנו, מבלי לגרום לנחיתות של האוכל הצמחוני" סיפר לנו גרניט, "ואמרנו לעצמו שאם אנחנו עושים את זה ממילא כל הזמן אז בוא נעשה מזה כבר מסעדה". וכשאסף גרניט אומר "בואו נעשה מזה מסעדה" הוא אשכרה עושה את זה.

צמח, דקל 1 ירושלים, 02-5333444

ניט נוי, Nit Noi. ניקי טרוק,
האסיאתית החדשה של שוק הנמל/ניקי טרוק

מסעדת אוכל רחוב אסיאתי בשוק הנמל

במקום בו שכנה מסעדת איטלקי מקומי, שהייתה לפני כן יהלומה בנמל, ובעבר רוקח שוק נפתחה החודש מסעדה חדשה - NIT NOI שמה. מאחוריה עומדים השפית לילך רווה (לשעבר אסיה), וגיא רובננקו (לשעבר מקונג), שם הם מגישים מדי צהריים אוכל רחוב אסיאתי צבעוני, כיפי ומשמח, ואחת לשבוע מארחים במקום בשעות הערב ארוחת Eatwith. כשקצת יתחמם מזג האוויר הם גם יעמידו ברחבה החיצונית פוד-טראק שתמכור כריכי באן-מי ועוד. יש למה לחכות.

ניט נוי, האנגר 12 נמל תל אביב שוק הנמל, 054-9368904

המבורגר GDB. אנטולי מיכאלו,
ההמבורגר של GDB/אנטולי מיכאלו

GDBurger נפתח סוף סוף במיקום קבוע

אחרי שדילג בין שישה מיקומים בתוך פחות מחצי שנה, GDBurger, או בסימן ההיכר שלו "ההמבורגר עם הכיפה השחורה" התמקם באחד הצמתים הקולינריים המרכזיים בעיר, רחוב אבן גבירול 22. מבקרנו מיהר לתת בו ביס וקבע "הביס שונה. מלא אופי בקטע טוב, ועסיסי ממש, לא רק בתיאוריה. טעם הבשר עמוק יותר מרוב להטוטני הסמאשינג שמככבים עכשיו בעיר, והגודל - קצת יותר מהשטוחות היבשושיות, קצת פחות מהמפלצות שחלקנו כבר לא יכולים להתמודד איתן - מושלם". ובכן, לא נותר אלא לקבוע - יש המבורגר חדש בעיר.

GDBURGER, אבן גבירול 22 תל אביב

GG Kubala, ג'יג'י קובלה. נועם פריסמן,
GG קובלה מבית מחנידוה/נועם פריסמן

קבוצת מחניודה פותחת גם את GG KUBALA

הבטחנו עוד אסף גרניט - והנה אנחנו מקיימים. במקביל להקמה של צמח, פתחה הסופר-גרופ של מחניודה, שוב - ממש על אותו רחוב את GG KUBALA. מדובר בדוכן אוכל רחוב, שמתמקד בכריכים חמים בתוך לחם קובלה, שהוא מין הכלאה שיצרו שם בין קובנה לחלה, כך שהלחמנייה המיוחדת הזו סופגת את המיצים והרטבים של המילויים השונים. התפריט די מצומצם אבל יש לנו תחושה שהולכות לצאת מהדוכן הקטן הזה כמה מנות איקוניות. מעולם לא קינאנו ככה בירושלמים.

ג'יג'י קובלה, דקל 1 ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully