וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכונים קלים עם עוף או פרגית

עוף! שוקיים, כרעיים, פרגיות או שלם - הכל הולך והכל בתבנית אחת או סיר. בלי להסתבך ובלי להתחכם, תמיד טעים, ובהגשה הנכונה - גם הכי חגיגי שיש

עוף שלם עם מניפת ירקות

עוף שלם עם מניפת ירקות. אמיר מנחם, סטיילינג: נעה קנריק,
עוף שלם עם ירקות בתנור/אמיר מנחם, סטיילינג: נעה קנריק

העוף השלם עשיר בטעמים, בזכות המילוי שבפנים, המרינדה שעוטפת אותו מבחוץ ושפע הירקות מסביב. תבנית שהיא חגיגה צבעונית של טעמים וניחוחות.

הכנסו למתכון לעוף שלם עם ירקות בתבנית

עוף שחום מעל אורז, בשר טחון וצנוברים

עוף עם אורז ובשר בתבנית אחת. אלון מסיקה
שוקיים על אורז ובשר טחון/אלון מסיקה

כולם יודעים שהחלק הכי טעים כשמכינים עוף ממולא באורז ובשר טחון, הוא דווקא המילוי שלא נכנס לעוף, זה ששמים בתחתית התבנית, שסופג אליו את טעמו של העוף, אבל גם מקבל חלקים פריכים בקצוות. אז מה עשתה רונית אבידן? במקום לטרוח ולמלא את העוף וגם לקוות שהחזה לא יתייבש, היא בחרה רק בשוקיים, שכולם אוהבים, והניחה מעל האורז המתובל. התוצאה: תבנית חגיגית ועשירה בטעמים שהיא ארוחה שלמה.

הכנסו למתכון לשוקיים מעל אורז מתובל ובשר טחון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עוף עם בטטות בתנור

עוף צלוי עם בטטות. דרור עינב, דרור עינב
עוף צלוי עם בטטות/דרור עינב, דרור עינב

כן, אנחנו מחבבים מאוד את הקונספט של ארוחה בתבנית אחת, כבר הבנתם את זה, אבל אפשר להאשים אותנו? הפעם זה תורה של חן מזרחי, לעשות את זה בפשטות ובקלילות, כמו שרק היא יודעת. אל העוף משתדכות בזיווג משמיים הבטטות, שנצלות בתנור וסופגות את כל טעמי העוף, ומצדן מעניקות לעוף בחזרה ממתיקותן. מנה שכיף לאכול גם ביום שאחרי כמובן.

הכנסו למתכון לתבנית עוף ובטטות בתנונר

פילאף פרגיות

פילאף פרגיות. אמיר מנחם, סטיילינג: נעה קנריק,
פילאף פרגיות של אבי ביטון/אמיר מנחם, סטיילינג: נעה קנריק

אנחנו עדיין נשארים באותו ראש, רק שהפעם במקום תבנית בתנור יש לנו סיר על הגז. אבי ביטון מכין לנו תבשיל פילאף, בגרסה שלו - עם פרגיות, תבלנים וירקות, אליהם הוא משדך אורז שבושל מראש, אך חובר אל תוך הסיר לחגיגה אמיתית של טעמים.

הכנסו למתכון לפילאף פרגיות של אבי ביטון

עוף צלוי עם ירקות העונה

קדירת עוף עם ירקות. נמרוד סונדרס,
עוף צלוי עם ירקות העונה/נמרוד סונדרס

אורלי פלאי עושה גם היא את השידוך הנצחי בתבנית של עוף עם ירקות. הירקות במתכון הזה יוצאים כל כך טעימים ועסיסיים, שהיא מרשה לילדות שלה ליהנות מהעוף ואוכלת את הירקות בעצמה. במתכון המקורי היא עושה אמנם שימוש בירקות של סוף החורף, אבל אתם לגמרי יכולים לאמץ אותו בכל ימות השנה, עם הירקות של אותה עונה.

הכנסו למתכון לעוף צלוי עם ירקות העונה

קדירת עוף עם תפוזונים

עוף צלוי בתפוזים סיניים. דרור עינב
עוף עם תפוזונים סיניים ולימון ננסי/דרור עינב

לא רק ירקות הולכים נהדר עם עוף, אלא גם פירות. השף תומר טל (ג'ורג' וג'ון) מכניס לסיר העוף תפוזונים סיניים קטנים, יחד עם לימון ננסי הם מתבלים ומזגגים חצאי עופות שחומים. מנה קלה להכנה שהולכת לכבוש את השולחן.

הכנסו למתכון לעוף עם תפוזים

סיר פרגיות ב-15 דקות

תבשיל פרגיות זריז. נמרוד סונדרס
סיר פרגיות זריז/נמרוד סונדרס

עבור מנת הפרגיות הזאת נדרשות לא יותר מ-15 דקות הכנה, מה שהופך אותה למנה אידיאלית להכנה בבית כשרוצים לתקתק ארוחה צבעונית וטעימה ברגע. את הירקות ניתן לשנות ולהחליף לפי העדפה ולפי העונה וכיוון שמדובר בבישול קצר שמשאיר את הירקות מעט פריכים רצוי לא לבחור בירקות שדורשים בישול ארוך כמו תפוחי אדמה.

הכנסו למתכון זריז לפרגיות

עוף וכרובים צלויים עם חזה אווז

עוף וכרוב צלוי. דרור עינב
עוף וכרוב צלויים יחדיו, שילוב גאוני/דרור עינב

המנה הזו הולכת להפתיע אתכם, דווקא בגזרת הכרוב. על פניו ירק פשוט, זול וזמין שכמעט תמיד מוצא עצמו בסוף כסלט, אבל כשהוא נצלה בחום גבוה ועליו החיצוניים מעט נשרפים, הוא הופך למעדן של ממש. תוסיפו לתבנית הצלייה עוף שחום ועסיסי משוח בחרדל, פלפל שחור גרוס, טימין וחזה אווז קצוץ, ויש לכם ארוחה שלמה בתבנית עשירה בטעמים.

הכנסו למתכון לעוף צלוי עם כרוב

עופיונים ממולאים אורז ובשר טחון

עופיונים ממולאים דוד ויוסף. שי הנסב,
עופיונים ממולאים/שי הנסב

השפים דוד ויוסף עם מתכון לעופיונים צלויים ושחומים ממולאים אורז ובשר טחון, מתובלים בבהרט ועשבי תיבול. מתכון הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם.

הכנסו למתכון לעופיונים ממולאים אורז ובשר טחון

סופריטו עוף מושלם

סופריטו עוף. נמרוד סונדרס
סופריטו עוף מושלם של פליקס רוזנטל/נמרוד סונדרס

יש אין ספור גרסאות לתבשיל הסופירטו, אבל אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים שוב ושב למתכון של השף פליקס רוזנטל. בגרסה של רוזנטל, לא צריך יותר מעוף, תפוחי אדמה ובצל, שבזכות טיפול נכון הופכים לחגיגת טעמים משכרת. את הבישול הסופי הוא בוחר לעשות בחומו של התנור, העוטף את הסיר מכל הכיוונים ומבטיח רוטב קטיפתי וממכר.

הכנסו למתכון לסופריטו עוף מושלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully