וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששברתם: 5 מתכונים לארוחה קלה ומהירה

צום יום כיפור נגמר ושברנו אותנו עם משקה ומשהו מתוק. אבל מה אוכלים עכשיו? קבלו רעיונות ל- 5 ארוחות זריזות ומזינות, שלא מכבידות על הגוף

תפילת נעילה של יום כיפור הסתיימה ואחרי שהרטבנו את הגרון היבש עם משקה צונן או אולי חליטת צמחים והחזרנו לעצמנו מעט אנרגיה עם מעט פירות יבשים ועוגיות, זה הזמן לחשוב מה נכין לאכול.

כפי שציינו בטיפים לצום קל, גם לשבור צום צריך לדעת איך ומומלץ להמתין כשעה לפני שאוכלים ארוחה. זה בדיוק הזמן להכין משהו קל שלא דורש הרבה זמן הכנה וגם לא יכביד על הגוף.

שקשוקה. נמרוד סונדרס
הכי טעימה שיש. שקשוקה פשוטה וטובה כמו פעם/נמרוד סונדרס

שקשוקה אורגינל

השקשוקה האהובה היא ארוחה נהדרת לאחר הצום. קלה, טעימה ועם מנת חלבון בזכות הביצים. מגישים אותה לצד סלט ירקות טרי, טחינה ולחם ואתם מסודרים.

מתכון הכי פשוט והכי טעים, כי הרבה לפני ההתחכמויות והשדרוגים, הייתה השקשוקה האותנטית עם מינימום מרכיבים ומקסימום טעם.

הכנסו למתכון המלא לשקשוקה אוריגינל הכי טעימה שיש

פסטה עם גרגרי חומוס ופטריות. מתן שופן, מערכת וואלה!
ארוחה דרום איטלקית ברגע. פסטה עם גרגרי חומוס מקופסת שימורים/מערכת וואלה!, מתן שופן

פסטה עם גרגרי חומוס ופטריות

אין כמו מנת פסטה לארוחה זריזה ומשביעה, אבל אפשר להפוך אותה בקלות גם לארוחה מזינה יותר.

פסטה עם קטניות היא אמנם לא מנה נפוצה בארץ, אך בדרום איטליה - באזורים כמו פוליה, למשל - היא מאוד פופולרית. מתן שופן משתמש בגרגרי חומוס מפחית שימורים כדי לקצר זמנים וגם בנוזלים שלהם עבור הרוטב, שעשירים בחלבון. יחד עם פטריות וכרישה מתקבלת ארוחה מהירה ולא פחות מזינה, כדי למלא את הגוף באנרגיות חדשות.

הכנסו למתכון לפסטה עם גרגרי חומוס ופטריות

קיש טורטיה וגבינות זריז. אלון מסיקה
קיש פטנט מטורטיה במילוי גבינות/אלון מסיקה

קיש טורטיה זריז במילוי גבינות

10 דקות עבודה, 20 דקות אפייה ויש לכם קיש טורטיה במילוי גבינות לארוחת ערב זריזה. אינס שילת ינאי מוכיחה שלפעמים קיצור דרך הוא להיט מוצדק. אז אם אתם עדיין מרגישים נטולי אנרגיה אבל מפנטזים על איזה קיש גבינות עשיר וטעים לארוחת הערב של אחרי הצום, זה המתכון בשבילכם.

הכנסו למתכון לקיש טורטיה זריז במילוי גבינות

מרק עגבניות עם פתיתים. נמרוד סונדרס,
מרק עגבניות מהיר עם פתיתים/נמרוד סונדרס

מרק עגבניות עם פתיתים

מרק הוא דרך מעולה להחזיר נוזלים ואנרגיה לגוף, אבל אם לא הכנתם מרק מבעוד מועד לא בטוח שאחרי הצום יהיה לכם כוח להתחיל ממש לבשל ולהעמיד סירים.

לפני שאתם מתבאסים, זה לא אומר שזה לא אפשרי. אורלי פלאי במתכון למרק עגבניות מהיר, עשיר וטעים והשוס הכי גדול - למרק הזה מוסיפים פתיתים, מה שהופך אותו לטעים וכיפי אפילו יותר גם עבור הילדים. נראה את הילד שיסרב למרק עם פתיתים.

הכנסו למתכון המלא למרק עגבניות עם פתיתים

מג'דרה אורז עם, עדשים וירוקים. נמרוד סונדרס,
ממש לא רק תוספת. מג'דרה שהיא ארוחה שלמה ומזינה/נמרוד סונדרס

מג'דרה מהחלומות

במג'דרה יש הכל - קטניות, אורז והכי חשוב המון בצל מטוגן מתקתק שהוא סוד הטעם. מג'דרה יכולה לשמש כתוספת אבל היא יכולה לשמש גם ארוחה משביעה ומזינה בפני עצמה, בלי לדרוש הרבה עבודה.

במתכון של תמרה אהרוני למג'דרה יש המון בצל כנדרש, אבל גם תוספת נדיבה מאוד של עשבי תיבול טריים - כוסברה, שמיר וגם בצל ירוק שמתבשלים עם האורז ומעניקים לו ארומה נהדרת. יחד עם העדשים השחורות והבצל המטוגן מחכה לכם מג'דרה מהחלומות.

הכנסו למתכון למג'דרה מהחלומות של תמרה אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully