וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבת רק יין חזק: טליה לוין #משתבחת

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 13:48

טליה לוין חגגה את יום האישה, עם נשים מתחום היין, ביום של למידה והעמקה בתחום השיווק בדיגיטל. לא תאמינו מי צילמה את (רוב) התמונות

כשחשבתי על כותרת למדור, התחלתי לזמזם את רדיו חזק של תיסלם, רק עם המילים היא אוהבת יין חזק. ואז נפל לי האסימון שאם אני מזמזמת שיר של תיסלם כברירת מחדל מחשבתית, אני כנראה לא מאד צעירה (אם כי מתה עליכם יא תיסלם). דבר שני שהבנתי הוא עד כמה משמעותית כברת הדרך שעשיתי מהפעם הראשונה בשנת 2008, אז נשלחתי לאירוע כתבי היין הראשון שלי, טעמתי את הברברה של יקבי יקב הרי גליל ועשיתי פרצוף מבין, אבל חטפתי את עוצמת היין המהמם הזה לפרצוף עוד בטרם הבשלתי. עד הרגע שלמדתי לחבב לא רק את הזן אלא בכלל את כל מה שלא רך עדין ומלטף, עברתי המון. מזל שיש שבוע אישה (נראה לכם שאסתפק ביום?) כדי שאוכל להרים לעצמי כמו שצריך.

לא מזמן פגשתי איש יין שאמר לי שיין נשי בעיניו זה יין חזק, בועט, לא מתנצל, לפעמים קצת משוגע, אבל אי אפשר שלא לאהוב אותו. כולם מדברים על יום האישה בהקשרים רכים ורומנטיים שלא לומר קוסמטיים, ואולי זו הזדמנות לבעוט קצת במוסכמות שלשמחתי הרבה הולכות ונעלמות מהעולם בעיקר בתחום האלכוהול והיין.

משתבחת. יקב רקנאטי. טליה לוין,
האמת, שווה אלף מילים/טליה לוין

האשטאג: #משתבחת

לפני כמה ימים הייתי באירוע השנתי של יקב רקנאטי לקראת יום האישה. האשטאג: #משתבחת. ביום עצמו, אם תראו את ההאשטאג הזה ברשת, תדעו שמדובר ביוזמה נפלאה של הרקנאטיות שתפסה תאוצה זו השנה השנייה. מאחורי היוזמה עומדות ליאת משען מנהלת השיווק של היקב, ומירב קרן לוי סמנכ"לית המכירות שקיבצו גם השנה נשות עסקים מתחום היין, מנהלות חנויות, יבואניות, נשות תוכן ועוד ליום כייף שכולו משמעות, למידה והעמקה בשיווק ודיגיטל.

גם אני, שחשבתי שאני יודעת המון על תוכן, הבנתי סוף סוף איך עושים טירגוט נכון באינסטגרם (חפשו אותי! talialin) מפיה של סתיו כץ (4 cats girl) אשת סושיאל שעוסקת ביין, והמשכתי לסדנת צילום באמצעות סמארטפון, שבמהלכה הסבירה לנו הצלמת והסטייליסטית לירון אלמוג ,איך לצלם תמונות יין טובות יותר. עורך סנהדרינק נושם לרווחה.

עוד בוואלה!

חדש מפורטוגל: היינות של קינטה דה אלורנה

לכתבה המלאה

עושה מה שטוב לה

כחלק מפרויקט #משתבחת, התבקשנו כל אחת לצלם תמונה שמשקפת את משמעות המילה עבורה. אני בחרתי שתי תמונות, ובסוף ננעלתי על אחת, בעיני #משתבחת היא מתפתחת, היא גדלה, ובעיקר עושה מה שטוב לה ומשמח אותה, בלי לדפוק חשבון על מה יגידו. וכן, כמויות היין שאני שותה יעידו על כך. והנה ספויילר קטן שלי עצמי. אז חפשו את #משתבחת ברשת ותוכלו לראות את היצירות של כולן ולעקוב אחרי נשות יין מעניינות בתחום. אני את המינגלינג שלי עשיתי, והנה דוגמה בעיני ליוזמה שלא רק מכבדת נשים אלא גם יוצקת תוכן משמעותי, מקצועי ועם ערך מוסף. כן ירבו.

משתבחת. יקב רקנאטי. טליה לוין,
חפשו את #משתבחת ברשת/טליה לוין

ובפינת המלצה היינות השבועית, כמובן לכבוד שבוע האישה, כי אני שותה יותר מיום בשבוע, בחרתי כמה יינות דומיננטיים שאני אוהבת לשתות לאחרונה. הם בועטים, חזקים וחדים ובעיקר לא מתנצלים, ואולי זו ההבטחה שלי לעצמי לשנה הקרובה:

הראשון בפורט

טיילור הוא אחד מיצרני הפורט אולי המפורסמים ביותר בפורטוגל. והרומן שלי עם פורט ואת זה אתם כבר יודעים, התחיל מקרטע אבל ברגע שהורדתי את כל הסטיגמות והטעמים שהיו לי בראש הפך להיות לגילטי פלז'ר שלי. אני עוד לא מצליחה לסחוף את כל החבורה שלי לטרנד הפורט (יין מחוזק באלכוהול! איך אפשר שלא לאהוב אותו), אבל עדיין חושבת שמדובר ביין המחוזק הטוב ביותר לשעות של אחרי העבודה, לדרינק קטן מול הטלוויזיה, אפילו בשתייה יחידנית עם ארוחת הערב.

היי, אני לא צריכה להתנצל כבר אמרתי? הזכרתי פה בעבר פורטים מסוג אחר טובים כל אחד בדרכם, אך הפעם אני רוצה להתמקד בטיילור'ס פיין טאוני, שתהליך הייצור שלו מדליק במיוחד. הענבים שמגיעים מעמק הדוארו נקטפים ביד, מועברים שלמים על מגשים, ובערך אחרי שהתסיסה מגיעה לחצי דרך מוסיפים ברנדי בריכוז של 77% אלכוהול, מה שהופך את הפורט הספציפי הזה למשובח במיוחד. ממליצה על פינוק של ארוחת ערב של גבינות קשות וכוסית.

פיין טוני פורט. יח"צ,
כמו שמיכת טלוויזיה נעימה/יח"צ

פלטר, קברנה-שיראז

וכמובן שיש גם זווית ישראלית והנה אחד כזה שלא נגעתי בו הרבה זמן, אבל הוא תמיד שם על המדף. את היינות של יקב פלטר אין צורך להציג, אבל את הקברנה שיראז, במידה ומי מכם היה סבור ששילוב של שני הזנים הדומיננטיים האלה חייב להגיע עם ארוחה טובה. אז כן ולא. אני אוהבת את שילוב הפיפטי פיפטי של כבדות הקברנה עם העומק של השיראז, וזה מסוג היינות שכששותים אותם ללא ליווי קולינרי הם כמו "שמיכת טלוויזיה נעימה בחורף". אפשר להתחיל לחגוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully