וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכונים מנצחים לקניידלך

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 21:32

זה לא פסח בלי קניידלך. איך מכינים? מה הופך את הקניידלך ליותר רכים ואווריריים? ריכזנו עבורכם שלושה מתכונים, כולל אחד לקניילדך ירקות צבעוני

כך תכינו קניידלך צבעוני/וואלה

בוידאו: כך תכינו קניידלך צבעוניים

במשך השנים הצלי הפשוט הפך לקדירת בשר עשירה, מתכוני הסלטים התעדכנו ואפילו התוספות השתדרגו, אבל בלי קניידלך במרק, זה לא באמת פסח.

אותן כופתאות קמח מצה, כבר הפכו לחלק בלתי נפרד משולחן ליל הסדר. איך מכינים? מה הופך את הקניידלך ליותר אווריריים? ריכזנו עבורכם שלושה מתכונים, כולל אחד לקניילדך ירקות צבעוני ואם תלחצו כאן - תוכלו למצוא גם שבע עובדות על קניידלך שתמיד רציתים לדעת ולא העזתם לשאול.

עוד מתכונים לפסח
עוד מנות ראשונות לפסח
המדריך השלם לצלחת ליל הסדר
מתכון ללחמניות פסח

אילוסטרציה. ShutterStock
חובה בפסח. קניידלך מסורתי/ShutterStock

הקניידלך המיתולוגי של קפה בתיה

קפה בתיה היה מוסד מיתלוגי ואהוב שהגיש במשך שנים אוכל יהודי בפינת הרחובות ארלוזרוב ודיזינגוף בתל אביב, והפגיש זה לצד זה מבוגרים וצעירים שחיפשו לאכול צ'ולנט או כבד קצוץ לצד כוס בירה קרה. למרות שהמקום כבר לא קיים, למזלנו המתכון של המסעדה לקניידלך המסורתיים שלהם עדיין איתנו והוא כולל טיפים לקניידלך אווריירים ומושלמים הן של מסעדת בתיה והן של זמי שרייבר ממסעדת סנדר, מוסד נוסף של אוכל יהודי בשוק לוינסקי שפועל עד היום. אז אם אתם מחפשים מתכון קלאסי, המתכון הזה הוא בשבילכם.

הכנסו למתכון לקניידלך מסורתי של מסעדת בתיה

עוד בוואלה!

לכל המתכונים לפסח

לכתבה המלאה
קניידלך במרק צח. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
קניידלך של חנה שאולוב/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

קניידלך של חנה שאולוב

חנה שאולוב שספרי הבישול שלה היו פריט חובה בכל בית בישראל בשנות ה-80 וה-90, סיפרה לפני כשנה אצלנו בוואלה! אוכל, שאת הקניידלך הרכים והאוורירים שהיא מכינה, הבנות שלה מבקשות שתכין לא רק בפסח אלא גם בראש השנה. וכך גם אנחנו זכינו למתכון מהמתכונאית שלימדה את האמהות והסבתות שלנו איך לבשל.

הכנסו למתכון לקניידלך רכים ואווריריים של חנה שאולוב

קניידלך ירקות צבעוני במרק עוף. אלון מסיקה,
קניידלך צבעוניים במרק/אלון מסיקה

קניידלך בשלושה צבעים

אם בא לכם השנה להכניס קצת צבע וטעם לקניידלך המסורתי, תוכלו לעשות זאת עם המתכון של אודי ברקן ואושר אידלמן לקניידלך בשלושה צבעים: סגול- בזכות תוספת של מחית סלק, כתום- בתוספת של גזר וכורכום וקניידלך ירוק - בשילוב של תרד ועשבי תיבול, כי עם כל הכבוד לקניידלך של סבתא, אפשר להוסיף למסורת קצת צבע, טעם וערכים תזונתיים.

הכנסו למתכון לקניידלך משגעים כמו שעוד לא אכלתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully