וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווים, היקרים, האהובים והמצטיינים. היינות הנכונים לפסח 2022

סנהדרינק TV

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 8:19

מועצת סנהדרינק התכנסה על הגג של בית וואלה!, כדי לטעום, לבחור ולהמליץ על היינות שיעשו לכם חג טעים שמח

לפני החג, מתפרסמות תוצאות של לא מעט טעימות יין, אבל אף טעימה לא הייתה כיפית כמו שלנו. קיפניס הביא כמה דברים טובים משוק לווינסקי, כל אחד מאיתנו הביא כמה בקבוקים, ואחרי שטעמנו והתרשמנו, חילקנו את היינות לארבע קטגוריות והצטלמנו עם התוצאות. מקווים שתיהנו לפחות כמונו ושיהיה לכם חג שמח.

פסח 2022. היינות השווים

סנהדרינק, טעימת יין לפסח 2022. 50-100 ש"ח/צילום: דייב שחר, במאי: בן רייזר, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עורך וידאו: ניר חן

העלייה באיכות של היין הישראלי לא פסחה על היינות שאפשר למצוא בסופרים. כאלה שעולים מתחת לחמישים שקלים. טעמנו רוזה מסדרת 'אימפרשן של יקב טפרברג, קברנה סוביניון מסדרת 'סלקטד' של כרמל ואת 'בחירת היינן', מסדרת 'פרייבט קולקשן', גם הוא של כרמל.

עלינו קצת במחיר לאזור שבין חמישים למאה שקלים כדי לטעום את היין הלבן מסדרת La Vie של יקב קסטל ואת היין הלבן של המותג DAROM של יקב יתיר. טעמנו גם יינות רוזה של היקבים טוליפ, רקנאטי, תבור ו-DROM

ונעבור לאדומים: קברנה סוביניון רזרב של יקב בנימינה, קברנה סוביניון מסדרת Free Run של יקב סגל, ברקן פלטינום, בנימינה, אבני החושן, יהלום ורקנאטי, רזרב, קברנה סוביניון כרם לבנון. צפו בסרטון וגלו איזה יין הכי אהבנו.

פסח 2022. היינות היקרים

סנהדרינק, טעימת יינות לפסח 2022, היינות היקרים/צילום: דייב שחר, במאי: בן רייזר, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עורך וידאו: ניר חן

ומה יעשו אלה שהמחיר לא באמת משנה להם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם יינות שתו המחיר שלהם גבוה יחסית: קברנה פרנק מסדרת 'לגסי' של יקב טפרברג, גרנאש טינטוררה, מסדרת 'צוקים' של יקב בנימינה, הלבן שבחבורה: יראון, סוביניון בלאן של הרי גליל, רזיאל, מבית יקב קסטל, ויין נוסף של טפרברג: אסנס, קברנה סוביניון. צפו בסרטון וגלו איזה יין הכי אהבנו.

פסח 2022. היינות האהובים

סנהדרינק, טעימת יינות לפסח 2022, היינות האהובים/צילום: דייב שחר, במאי: בן רייזר, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עורך וידאו: ניר חן

עם כל הכבוד לאיכות האבסולוטית של היין (בהנחה שיש דבר כזה), אנחנו הכי אוהבים להמליץ על יינות שאנחנו אוהבים. אל הרשימה הזו הגיעו כמה וכמה יינות שהצליחו להפתיע אפילו אותנו. כדי לשמור על אלמנט ההפתעה לא נציין כאן את שמותיהם. צפו בסרטון וגלו אותם בעצמכם.

פסח 2022. היינות המצטיינים

סנהדרינק, טעימת יינות לפסח 2020. המצטיינים/צילום: דייב שחר, במאי: בן רייזר, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עורך וידאו: ניר חן

אחרי שטעמנו לא מעט יין, הגיע הזמן לחשוף את הבקבוקים שהיו הכי טובים בעינינו בכל הפרמטרים. אל מצטייני הטעימה. צפו בסרטון וגלו את היינות שהכי אהבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully