וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצים מהשטן, תזקיק של אמן ויין לבן שחבל על הזמן

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 19:20

המלצות סנהדרינק לסופ"ש מעונן

מסעדת משיה. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
ברנאץ' לא שגרתי במסעדת משיה/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

בראנץ' לסופ"ש: משייה

מסעדת משייה האהובה, עברה רישמית לידיו של השף גיא אריש ללא כל שאריות משפים קודמים. הבראנץ' המחודש מביא את השף לקדמת הבמה, עם משחקים כיפיים בחומרי גלם, ומנות לא שגרתיות.

הארוחה כוללת בופה (איזו מילה לעוסה) עשיר במיוחד אך לא מוגזם. הוא כולל עשרים מנות שכל את מהן נראית יותר טוב מהשנייה: מדגים מעושנים, דרך נקניקים שנעשים במקום ועד ראשי חסות עטופים ברוטב קיסר נהדר או ברוקולי וגבינות צאן, לצד אלה, יש פינה שלמה של פירות יער ופירות העונה, מגוון שקדים ואגוזים, ומנות עיקריות: ביצי השטן (ביצה חצי רכה ממולאת קוויאר), אגז בנדקיט, סשימי, חביתה עם סרטנים או סתם ככה, פרנץ טוסט של האם וגבינה.

בסקציית המתוקים יש מגוון מושחת של מאפים, עוגות והשם ירחם גם קרפ סוזט, הקינוח האהוב עלי שאין בארץ מספיק מקומות שעושים אותו וחבל. בקיצור- וותרו על תכנונים להמשך היום ולכו לשנו"צ. השחיתות הזו שתעלה לכם 148 שקלים כולל שתיה חמה, תרכך היטב את סוף השבוע שלכם.

מתי: בין השעות 8:00-12:00
איפה: מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב

מסעדת משייה, תל אביב/יניב גרנות

תזקיק לסופ"ש: יוליוס, סליבוביץ

עוד תזקיק נהדר מבית יוליוס והפעם קלאסיקה מזרח אירופאית: תזקיק שזיפים עם מעט משמשים שתסס. ללא גלעינים בטמפרטורות חמות וקרות. משקה מדהים, ארומטי, מעט שמנוני בפה, עם ריח נהדר של שזיפים בשלים, מתיקות מרציפנית עוגתית. מומלץ להגיש קפוא בסוף ארוחה עם טעם של עוד, או לשתות לצד איזה דג מלוח כיאה ליהודים האמיתיים שתמיד רצינו להיות. 40% אלכוהול. המחיר: 179 שקלים ל-500 מ"ל.

עוד בוואלה!

ביג אין יוון: יין מצוין במחיר קטן

לכתבה המלאה
יוליוס סליבוביץ. אתר המזקקה, מערכת וואלה!
משקה מדהים עם ריח נהדר/מערכת וואלה!, אתר המזקקה

יין לסופ"ש: כרמל Vineyards

יקבי כרמל מרחיבים את מותג יינות הפרימיום Carmel Signature, ומשיקים תחתיו את סדרת Vineyards שזכתה לעיצוב מחודש ותמהיל יינות חדש. הסדרה כוללת כוללת חמישה יינות חדשים שניים לבנים ושלושה אדומים.

היין המומלץ שלי, 'וולקני לבן 2021', מופק מ- 47% ויונייה, 20% פינו גרי, 20% שרדונה, 6% סוביניון בלאן, 5% ריזלינג ו-2% גוורצטרמינר שנבצרו הכרם תל מחפי וכרם בר אביטל ברמת הגולן. כל זן תסס בנפרד עד לאיחוד, שיצר בלנד מורכב, רענן וכיפי לשתייה.

יקב כרמל, סיגניצ'ר, וולקני לבן. איל קרן,
מורכב, רענן וכיפי/איל קרן

זהו יין ארומטי מאד, עם ריחות של, פירות בשלים לצד פירות בוסר והדרים. משהו בריח הזה עושה חשק לשתות את היין כל היום ודווקא בחורף. יין של אוכל, עם טעמים מאוזנים וגוף בינוני, כאשר כל אחד מהזנים מספק את הזווית שלו, והמינראליות העדינה מאזנת הכל. ממש אהבתי. המחיר: 80 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully