וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט בנחלת בנימין. והמלצות נוספות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 11:19

הדרך הבטוחה למצוא שולחן באחד המקומות הכי חמים בעיר, היין שהכי כדאי לקחת לפיקניק והבירה שתזכיר לכם את האוקטוברפסט. המלצות לוהטות לסופשבוע נוזלי

מזיגת בירה בבר במדריד, ספרד. רויטרס
נאמן למקור. כך מוזגים במדריד/רויטרס

מדריד לסופ"ש: ורמוטריה

כבר די הרבה זמן אני חופרת כאן על הכמיהה שלי לאפריטיפים בכלל ולוורמוטים בפרט. אין לי מושג למה זה לקח כל הרבה זמן אבל עכשיו, שהוורמוטריה נפתחה, הלנה ממש אחריה והשמועות מספרות על עוד ורמוטריה שעומדת להיפתח, אני הרבה יותר רגועה.

ורמוטריה של איש האלכוהול והאוכל אבי קאשי (צ'יקטי ועוד) היא פינה שכולה דרינקים כיפיים, המולה אנושית שמחה ואוכל מהודק וקליל. בדיוק מה שהעיר הזו צריכה בימים האלו.

מה שותים: מלא ורמוטים מכל העולם בשלושים שקלים, קוקטיילים מהחבית ולא רק, הרבה ג'ין טוניק, יינות ועוד. לא לפספס את האפריטיף מהחבית של יוליוס ואת הגימלט הנהדר.

מה אוכלים: פינצ'וס מתחלפים, צלחות של קרודו, כמה מחבתות רוחשות פירות ים, פדרונים ופריטטה סרטנים שאסור לפספס.

הסיכוי שלכם להזמין מקום די קלוש כרגע, אז קבלו טיפ: תגיעו, תתנחלו על אחד מהשולחנות הגבוהים המיועדים בדיוק לאנשים ספונטניים כמוכם ותתחילו לנשנש.

איפה: נחלת בנימין 25, תל אביב. טלפון: 03-6152232.
מתי: ראשון-חמישי 17:00-23:00, שישי ושבת 18:00-23:00

ורמוטריה. נועם פריסמן, O'lala Creative,
מדריד בנחלת בנימין. ורמוטריה/נועם פריסמן, O'lala Creative

יין לסופ"ש: רקנאטי פרנץ' בלנד

פרנץ' בלנד של יקב רקאנטי, בעיקר כאשר הוא קר מאוד, מפוצץ בארומות טרופיות-פרחוניות שעושות חשק לאוכל אסייאתי לוהט. זהו בלנד מסקרן של קולומבר, סוביניון בלאן ומוסקט קנלי שמגיעים מגפנים וותיקות מכרם בכפר תבור וגפנים מכרם תל פארס. ברמת הגולן.

היין המציע מתיקות מודגשת, מאוזנת על ידי חומציות רעננה. ארומות של פירות טרופיים ובעיקר קלילות כיפית. אני אהבתי אותו עם אוכל מתובל, לכיוון התאילנדי הרענן, אבל הוא יהיה מצוין גם לפיקניק חברים עם גבינות שמנות ופירות קרים. לשתות קר. המחיר: המחיר: 79 שקלים.

יקב רקנאטי פרנץ' בלנד. סטודיו קו חדש,
מפוצץ בארומות טרופיות-פרחוניות/סטודיו קו חדש

בירה לסופ"ש: אלכסנדר Fest

אלכסנדר, ממבשלות הקראפט הראשונות בישראל, משיקה את 'אלכסנדר fest', בירת לאגר קראפט כחול-לבן, בסגנון Festbier גרמני קלאסי המוכר בעיקר מפסטיבל הבירה הגדול בעולם: אוקטוברפסט.

בירה אלכסנדר לאגר. רונן מנגן,
כמו במינכן. אלכסנדר פסטביר/רונן מנגן

בירה אלגנטית עם מתיקות עדינה ומרירות מאוזנת, שאינה מסוננת ומפוסטרת ולכן עשירה יותר בטעם וריח ומכילה משקע שמרים על קרקעית הבקבוק, כך שהיא ממשיכה "לחיות" ונשארת טרייה ועשירה עד לשתייתה. 5% אלכוהול. המחיר :15 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully