וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה יותר, מגוונת יותר, מקומית יותר: תערוכת Whisky Live 2023

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 16:23

תערוכת וויסקי לייב חוזרת לתל-אביב בפעם השישית. אסנת גואטה עם כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים כרטיס

מזקקת מילק אנד האני, וויסקי לייב. יניב כהן,
מזקקת מילק אנד האני, וויסקי לייב/יניב כהן

תערוכת וויסקי לייב חוזרת בפעם השישית, גדולה יותר, מגוונת יותר, בינלאומית יותר ומקומית יותר. בשנים האחרונות, ישראל מרגישה יותר ויותר כמו מעצמונת וויסקי. חלק גדול מהקרדיט על כך מגיע למזקקת מילק אנד האני שפרצה את הדרך לוויסקי הישראלי ושאחד הביטויים שלה: 'אלמנסט שרי', זכה לאחרונה בתואר 'הוויסקי הטוב בעולם', בתחרות שהתקיימה בלונדון. הקהל הישראלי מחפש יותר ויותר מותגי וויסקי מעניינים, גיל השתיינים יורד, ועולם הוויסקי כבר לא פונה רק לגברים מבוגרים חובבי סיגרים.

'וויסקי לייב 2023', בניהולו של תומר גורן, המזקק הראשי של 'מילק אנד האני', מרגישה כאילו היא עולה שלב. הולכת להיות כאן הפקה בסטנדרט גבוה, עם כל החידושים בתחום הוויסקי ועם מגוון רחב של מותגים: מהמזקקות המובילות בעולם, עד מזקקות ביתיות קטנות ומבקבקים עצמאיים.

בפסטיבל השנה יוצג מגוון רחב של תזקיקים שאינם וויסקי, ויושם יהיה דגש מיוחד על יצרנים מקומיים, שעל איכותיים ומסקרנים. 'מילק אנד האני' תציג מהדורות מיוחדות ומוגבלות, ג'וב הרגיל ממזקקת 'יוליוס' יבוא עם כמה תזקיקים חדשים, יהיו שם ליקרים של מזקקת 'אולגר' הצפונית והלא מאוד מוכרת, שמייצרת תזקיקי פירות מדהימים - אל תוותרו על תזקיק הגויאבה, ואילו מזקקת 'הינשוף השיכור', שעובדת בשיתוף עם מבשלת 'שריגים' תציג רום נפלא ו-וויסקי שיפון יוצא דופן.

מזקקת אולגר, תזקיקי פירות. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
התזקיקים של אולגר/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

טעימות מהעולם

השנה יגיעו לתערוכה יותר מעשרה אורחים, שגרירים, מאסטר בלנדרס ומבקבקים עצמאיים מהעולם שיעבירו סדנאות והרצאות, עם טעימות וויסקי מבקבוקים נדירים שמגיעים לארץ לראשונה. בין האורחים מחו"ל: מייקל פבררו סמית ממזקקות פולטני וספייבורן באירלנד,המכונה גם 'הלוחש לוויסקי', ראיין ווילסון, השגריר הבינלאומי של שיבאס, קני מקדונלד המבקבק העצמאי dramnmore, שגריר פרנו ריקארד שיגיע עם בקבוקים ייחודים של מזקקת רדברסט ועוד.

עבור חובבי הוויסקי העילאיים והמתנשאים יוקם מתחם פרימיום מושקע שיציע בקבוקים שנבחרו במיוחד על ידי אנשי וויסקי מקצועיים ויכלול מרחבי ישיבה מעוצבים ומפנקים, נשנושים ובקבוקים מיוחדים ביניהם:
Ardmore 2008 10yo Old Thompson Brothers
Ardnamurchan April Fool 2nd Release 2022 Edition - The Whisky Exchange
Balblair 1999 3rd Release 2017
Ben Nevis 1996 24yo Sansibar Dein Whisky
Benrinnes 2001 19yo Gordon & MacPhail Connoisseurs Choice

עוד בוואלה!

מתקפת טילינג: המאסטרים של הוויסקי האירי

לכתבה המלאה
מזקקת יוליוס בחניתה. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
ג'וב הרגיל, מזקקת יוליוס/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

פסטיבל של טעמים והזדמנויות

כיאה למזקקה המקומית המוכרת ביותר, מילק אנד האני תופסת נישה מכובדת ותשיק בפסטיבל בקבוקים מיוחדים כמו מהדורה מוגבלת של וויסקי סינגל מאלט משעורה מקומית, וגם תחרות שווה במיוחד: אפשרות לזכות בחבית וויסקי בנפח של 30 ליטרים, אם תנחשו איזה חביות מסתתרות בבלנד המסתורי שיוצג בפסטיבל, ומאסטר קלאס של תומר גורן, שיספק לכם טעימה למגוון סוגי וויסקי שלא חשבתם שאי פעם תטעמו.

התערוכה השנה מתוכננת להיות פסטיבל של טעמים ושל הזדמנויות לטעום ביטויים מיוחדים, להעמיק לעולם התוכן של הוויסקי, ולצלול לעולמות התוכן של המשקה המדהים הזה.

מתי: ימים רביעי -וחמישי, 6-7 בספטמבר, בין השעות: 14:00-23:00
איפה: מתחם EXPO TLV
המחיר: 139 שקלים, כולל כוס טעימה מקצועית ושלוש טעימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully