וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות בסגנון אוקטוברפסט. ועוד המלצות לסופ"ש האחרון של החגים

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 20:16

אסנת גואטה עם המלצות אלכוהוליות שיעזרו לכם להתגבר על העובדה שאחרי החגים זה בשבוע הבא

מלצר בר בירה/רותם דרוב

בילוי לסופ"ש: סוכות בסגנון אוקטוברפסט במלצר בית בירה

במלצר בית בירה, חגגו השבוע סוכות בסגנון אוקטוברפסט. אם לא הספקתן, אל דאגה. הפסטיבל נמשך עד יום שישי. בית הבירה המעוצב בשפע של אקססוריז בירה מכל העולם, ילבש קישוטי אוקטוברפסט מסורתיים. ויגיש תפריט מיוחד ומושחת כגון נקניקיית חצי מטר, קרואסונים עם שווארמה וגבינות, ארוחת בוקר אנגלית, צ'יפס בייקון ועוד

אבל עם כל הכבוד לאוכל, האלכוהול פה הוא העניין ובעיקר הבירות. במהלך החגיגות יוגשו עשרות סוגי בירה מהחבית לצד בקבוקים, סך הכל כ-160 בירות שונות! ביניהן גם שתי בירות מיוחדות לאוקטוברפסט.

איפה: בן גוריון 4 ראשון לציון
להזמנות: 03-6719433

מלצר בית בירה. רותם דרוב, מערכת וואלה!
כמאה ושישים בירות שונות/מערכת וואלה!, רותם דרוב

בירה לסופ"ש: ת'ורנברידג' ושניט, מנדטורי גלורי

מבשלות הבירה הבריטית ת'ורנברידג' ומבשלת שניט התל-אביבית, משיקות בירת קראפט משותפת: מנדטורי גלורי, בירה קיצית שתימכר עד גמר המלאי. מנדטורי גלורי נוצרה על ידי שני הברומאסטרים: דומיניק דריסקול האנגלי ואלון שוורץ הישראלי ובושלה בבריטניה.

זוהי בירה כיפית, הדרית ורעננה עם טרופיות קלה, שמשלבת בין סגנון אנגלי קלאסי להשפעה ים תיכונית, יש בה שלושה זני כשות ארומטיים, המתאפיינים בניחוח הדרים: סנטניאל, סיטרה ומנדרינה בוואריה וגם קליפות תפוז. התוצאה היא IPL (אינדיה פייל לאגר) עם ארומה וטעם הדרי ומרירות מתונה כדי שאפשר יהיה לשתות ממנה עוד. בירה מושלמת לסתיו שמסרב להגיע.

לצד הבירה המשותפת, מגיעות מספר בירות חדשות מבשלת ת'ורנברידג', המסקרנת מביניהן היא שיתוף פעולה נוסף של המבשלה הבריטית עם מבשלת STONE האמריקאית הבירה נקראת West Side Glory - בירה בסגנון West Coast IPA, חזקה (7% אלכוהול). בירה עוצמתית, ארומטית ומרירה מאד, שתוקפת את הפה בטעמים עשירים.

איפה: שניט, הארבעה 12 תל-אביב

עוד בוואלה!

סוכות באולפן סנהדרינק: המשקאות והמנות שיעשו לכם פיקניק מושלם

לכתבה המלאה
בירה ת'ורנברדיג'. יח"צ,
בירת סתיו מושלמת/יח"צ

יין לסופ"ש: רקנאטי, פט נט

אני אוהבת פט נט. נכון שלא כל מה שיש בארץ הוא טעים וחלק ממש מרגיש כאילו משחקים על הגל של הטרנד, אבל ביקב רקאנטי הצליחו להוציא, זו השנה השלישית כבר, פט נט נפלא.

רקנאטי פט נט. יח"צ,
קסם של יין/יח"צ

יין רענן וטעים, מבעבע טבעי, מענבי סירה, עם מינימום ההתערבות, ועם ביקבוק ללא סינון. יש לו צבע גוון ורוד אדמדם, הבועות קטנות אבל פראיות, והחוויה כולה אפופה הדריות מעט מרירה ופרחוניות. קסם של יין. וכן! הייתי מצרפת אליו נשנושים. המחיר: 99 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully