וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים שנה ביקב שורק. והמלצות נוספות לסופ"ש האחרון של 2023

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 11:45

האירוע המסורתי, הוורמוט הצרפתי, והלמברוסקו האמיתי, שיכניסו אתכם כמו שצריך לסוף השבוע האחרון של השנה

יריד היקבים הביתיים התשיעי של יקב שורק בית ספר לעשיית יין. אייל גוטמן,
יריד יין ביקב שורק/אייל גוטמן

בילוי לסופ"ש: סוגרים שנה ביקב שורק

אחרי תקופה ארוכה ומורכבת עבור כולנו, יקב שורק מזמין אתכם לסגור את סוף השבוע האחרון של השנה ולפתוח את שנת 2024 עם אנרגיות מחודשות וחיוך קטן בלב.

באירוע יוצעו היינות: 'שורק, לבן 2022' ו-'שורק, קברנה פרנק 2019'. בנוסף, תתקיים בשעה 12:00 טעימה מסתורית של יינות מיוחדים, ואפילו מכירה חד פעמית של בקבוקי מגנום מהעשור הקודם.

מה אוכלים? מאלוק מדלית את כרמל תגיע עם מגוון מנות דרוזיות אותנטיות. בשריות, צמחוניות וטבעוניות! בשבת תצטרף לחגיגה 'השוקיה' עם גבינות משק איכותיות ומובחרות.

מתי: שישי 29/12, שבת 30/12, בין השעות 11:00-15:00
איפה: קיבוץ נחשון
רישום לאירוע: כאן

יקב שורק. יחצ,
יריד יין ביקב שורק/יחצ

מבעבע לסופ"ש: Giacobazzi

רגע לפני סוף השנה האזרחית, בעוד רובנו מתלבטים איך לחגוג, אם בכלל, מותג היין Giacobazzi ממודנה, איטליה, משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בעיצוב מיוחד ויוקרתי.

ג'אקובזי הוא מבעבע לבן חצי יבש, יין בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות, במתיקות מעודנת. יין קליל המתאים לשתייה כאפרטיף וללוות מנות של דגים, פירות ים וגבינות. המחיר: 30 שקלים

עוד בוואלה!

לחיי השנה החדשה: חגיגות יין בטייסטינג רום

לכתבה המלאה
יין ג'אקובזי, מהדורה מיוחד 2023. אייל קרן,
מהדורה מיוחדת לסוף השנה/אייל קרן

ורמוט לסופ"ש: לה קוונטיני

אל תקראו לזה טרנד, אני ממש רוצה שזה יישאר פה לנצח. הוורמוטים כובשים את תל אביב ולאט לאט גולשים לפריפריה וזה לדעתי הדבר הכי טוב שקרה פה מזה זמן רב. כי האקלים ותרבות השתיה שלנו דורשים שיהיה פה כמה שיותר משקאות קלילים שניתן ללגום על קרח, בלי לחשוב יותר מידי ובלי לשרוף את הכיס.

ורמוט לה קוונטיני יבש. יח"צ,
טעמים חמצמצים של הדרים, פרחים ותבלינים/יח"צ

אחד הוורמוטים הטובים בעיני שהגיע למדפים לאחרונה הוא: 'לה קוונטיני' הצרפתי ואם להיות מדויקת, אז הגרסה הלבנה שהיא יבשה במיוחד ועשירה בטעמים חמצמצים של הדרים, פרחים ותבלינים.

לה קוונטיני, שמבוסס על יינות פינו דה שרנט הוא פרי יצירתו של ג'יאן סבסטיאן רובריקו, מאסטר דיסטלר וחלוץ בעולם המשקאות הצרפתיים. משקה מושלם להשכחת כל הצרות (כמעט) 17% אלכוהול. המחיר: 120 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully