וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין לבן במחיר מצוין. ועוד המלצות לסוף השבוע

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 19:58

יין לבן, וויסקי מעודן ומסע בזמן. המלצות סוף השבוע של סנהדרינק

יקב מוני. צילום מסך, מערכת וואלה
יקב מוני/מערכת וואלה, צילום מסך

יין לסופ"ש: יקב מוני, שסק לבן

לפי הכול, יש משהו בצבע החיוור פנינתי של היין הזה ששובה את הלב, שמרגיש כאילו זו עלמה ענוגה ושבירה שצריך לנהוג בה בעדינות יתרה. 'שסק לבן' של יקב מוני, הוא לבן יבש העשוי מבלנד של 40% ענבי שרדונה, 30% סמיון ו-30% קולומבר, המגיעים מכרמים הממוקמים על הגבעות שמעל עמק שורק.

האף מתפוצץ מניחוחות פרחוניים ירוקים ורעננים שעושים שמח בלב. בפה תקבלו חומציות מרעננת פירותית ושוב אותה ירקרקות של תפוחים ודשא. הוא יהיה נהדר ליד דגים נאים, פירות ים וגם אוכל מתובל. ויש לו גם מחיר מצוין.

המחיר: 65 שקלים

יקב מוני שסק לבן. יח"צ,
יין נהדר במחיר מצוין/יח"צ

וויסקי לסופ"ש: סינגלטון 12

אני לא עפה על וויסקי. שניה שניה לפני סוגרים אותו בחבית, אני פחות אדם של מעושנים, מסריחים, וכבוליים. מצד שני, כחובבת אלכוהול למחייתה אני מאד נהנית דווקא מוויסקי קליל יותר ופחות תוקפני.

אחד מהם הוא סינגלסטון 12, סינגל מאלט קליל ונעים מאזור ספייסייד. יש בו ארומות עדינות של חמאה ועץ, אגוזים קלויים. טעמי ההדרים שלו מוסיפים חמיצות מרירה למתיקות של השעורה, וכך נוצרת לגימה טובה, שגם בכיינית וויסקי כמוני יכולה ליהנות ממנה. וגם כל מי שרוצה להתחיל להכיר סינגל מאלטים. אגב, מניסיון, הוא הולך נהדר עם עם כריכי בשר.

המחיר: 135 שקלים

וויסקי סינגלטון. יח"צ חו"ל,
סינגל מאלט וויסקי למתחילים/יח"צ חו"ל

בילוי לסופ"ש: טעימת יינות מתיישנים ביקב תבור

לרגל חגיגות 25 שנים לפעילותו, יקב תבור מזמין את קהל אוהבי היין לאירוע אקסקלוסיבי, שבו ייפתחו ארכיוני היקב וייחשף לראשונה פורטפוליו יינות מתיישנים מיוחדים, שמעולם לא נחשפו. כל היינות נצברו לאורך השנים ביקב ופיתחו אופי ייחודי במהלך תהליך ההתיישנות.

יקב תבור, מרכז המבקרים. אילן ספרא,
יקב תבור, מרכז המבקרים/אילן ספרא

האירוע יתקיים ביום שישי, 9 בפברואר 2024, במרכז המבקרים של היקב בגליל, ויכלול את טעימות היין, לצד מנות בוטיק שיוגשו בעמידה. כל היינות שיוצגו באירוע נבחרו בקפידה על ידי אור נדבך, יינן היקב, שגם ינחה אותו.

מתי: יום שישי, 09.02.24 בין השעות 10:30-13:00
להרשמה: 04-6760444
המחיר למשתתף: 150 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully