וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין, עסקים ותענוגות

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 9:08

יזמית שמחברת נשות עסקים ויין, יקב משפחתי שכדאי מאוד להכיר ובקבוק אחד שכולם יאהבו

Content & Wine. טלי דברת,
יוצרות קשרים ושותות יין טוב/טלי דברת

את הילה יחימוביץ' אני מכירה מעולם העיתונות, מהימים בהם אפשר היה להתפרנס מכתיבה על אופנה ואוכל. מאז עברו הרבה מים בנהר, ויחימוביץ', עיתונאית ועורכת מוכשרת, פתחה עסק משלה שמלווה עסקים במדיה החברתית,

איך זה קשור ליין? אחת היוזמות האחרונות של יחימוביץ' היא שילוב בין שני תחומים שהיא אוהבת: יצירת תוכן ויין, במפגשים וסדנאות לבעלות עסקים. המיזם שנקרא Content & Wine, מזמין נשים בעלות עסקים להשתתף בסדנאות חד פעמיות או פגישות חודשיות, ליצור קשרים ולשתות יין טוב.

יחימוביץ' מספרת שהמפגשים הללו נולדו בחודש נובמבר האחרון, בעיצומה של המלחמה, אחרי שהיא זיהתה צורך עמוק של קהילת הנשים סביבה לנשום לרגע ולחשב מסלול מחדש, בתקופה כל כך קשה.

משה וייזמן סומלייה מוסמך מטעם Court of Sommeliers, חבר להילה ועבור כל מפגש הוא בוחר שלושה יינות מיוחדים שיוצעו לטעימה מודרכת במהלכו.

אם תהיתן, אין מגבלה בכל הנוגע לתחום העיסוק שלכן., אתן רק צריכות להיות בעלות עסקים עצמאיות ולאהוב יין.

המפגשים הבאים יתקיימו בתאריכים: 19/3 ו-20/3 ומי שמעוניינת להירשם מוזמנת לעשות זאת כאן

יקב כרמל, זיכרון יעקב. יח"צ,
סיבה טובה להגיע לזכרון. יקב כרמל/יח"צ

זכרון יעקב שלי

אם כבר הייתי מגיעה לזכרון יעקב, זה היה למרכז המבקרים של יקבי כרמל, סיבוב קטן במדרחוב והביתה. אבל אז נתקלתי, בהמלצת חברה, ביקב משפחתי בשם 'סומק' ובבקבוק אחד שאהבתי במיוחד: 'סומק, כרם 13, 2017'. עם כל היין שאני שותה אני עדיין מפספסת פנינים שכאלה.

סומק הוא יקב שהוקם קצת לפני יותר מעשרים שנה על ידי בני הזוג ברק והילה דהאן, שעושים את היין שלהם יחד, מענבים שגדלים באזור בקעת הנדיב, בכרמים ששייכים למשפחה עוד מסוף המאה התשע-עשרה.

הם פותחים את היקב למבקרים גם בשבת והם מאד מאד נחמדים.

עוד בוואלה!

חוזרים הביתה: הבירה האופטימית של שושקה והדובים

לכתבה המלאה
יקב סומק, זכרון יעקב. יקב סומק, תמונות גולשים
פתוח בשבת. יקב סומק זכרון יעקב/תמונות גולשים, יקב סומק

השקעה מוצדקת

'כרם 13' הוא יין אדום שמתאים בול לאקלים שלנו, במיוחד עכשיו כשמתחיל להיות חם. בלנד של גראנש ומורבדר. המחיר: 150 שקלים לבקבוק ששווים גם את הנסיעה לזיכרון.

רגע לפני שסגרתי את הבסטה, גיליתי שהם עושים גם קריניאן, תכלס, אני לא יכולה לראות קריניאן ולא לשתות אותו. הקרניאן 2018 של סומק נעשה מענבים שגדלו בחלקה יחידנית בת 40 שנה וחובבי הז'אנר יחבבו אותו מאוד. המחיר: 125 שקלים.

רייזר בקעת הנדיב. זיו ריינשטיין
בכרמים של בקעת הנדיב/זיו ריינשטיין

שימו לב לשרדונה הזה

אם כבר הזכרתי את יקבי כרמל, כי אי אפשר שלא, הנה משהו טעים שלהם שממש כדאי לשים לב אליו: בימים אלה משיק היקב שרדונה חדש מסדרת 'ויניארדס''.

יקב כרמל, וינארדס, שרדונה. יח"צ,
יין שכולם יאהבו/יח"צ

אמנם שרדונה אף פעם לא יהיה הבחירה הראשונה של, אבל דווקא את זה (כולל אלה משנים קודמות), אני ממש אוהבת לשתות. ואם אתם צריכים המלצה ליינות "בטוחים" שכולם יאהבו, לכו עליו. המחיר: כ-70 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully