וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר יין ירושלמי שפתוח בשבת! ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 13:42

בר יין ירושלמי, וודקה פולנית ויין ספרדי נפגשים בסוף השבוע. זו לא התחלה של בדיחה, אלה ההמלצות של אסנת גואטה והן יהפכו את השבת שלכם להרבה יותר טובה

בלנד 5 בר יין, ירושלים. איתמר גינצבורג,
בלנד 5, בר יין, ירושלים/איתמר גינצבורג

בילוי לסופ"ש: בלנד 5

עיר הקודש התחדשה בבר יין נוסף, אבל הפעם הוא לא כשר, השם ישמור. בלנד 5, אח צעיר לאחת המסעדות השוות בבירה, 'אדום', פתוח כל ימות השבוע עד השעות הקטנו, ומציע תפריט של כמאה ארבעים בקבוקים, מהרי יהודה ומיצרנים קטנים ברחבי העולם. חלקם כשרים.

האוכל נע על הסקאלה שבין גבינות ודגים נאים, דרך פסטה טרייה ועד לפריים ריב על העצם. מדי יום מוצעים במקום חמישה עשר יינות פתוחים לכוסות, ספיישלים טעימים ואווירה שאפשר למצוא רק בירושלים.

איפה: מלון JLM, הלל 41 ירושלים

בלנד 5 בר יין, ירושלים. איתמר גינצבורג,
בלנד 5, בר יין, ירושלים/איתמר גינצבורג

יין לסופ"ש: וינה הרמוסה סלקסיון, ריוחה

היין נעשה מענבי טמפרניו מאזור ריוחה אלטה שבספרד, שגדלו בכרמים ללא השקיה, והתבגר בחביות עץ אלון אמריקאי שישה חודשים בלבד.

ריוחה אדום בעל אופי צעיר, חספוס עדין ופירותיות מתפרצת. יין נהדר להתחיל איתו את ארוחת שישי, גם אם תקררו אותו. והוא גם כשר.

המחיר: 55 שקלים

עוד בוואלה!

מעשה ניסים: ביקור ביקב נישקה

לכתבה המלאה
יין וינה הרמוסה סלקסיון, ריוחה. יח"צ,
צעיר, מחוספס וכשר/יח"צ

וודקה לסופ"ש: בלוודר

השמועות מספרות שאם במהלך ביקורת האיכות של וודקה בלוודר מתגלה ולו חוסר האיזון הקטן ביותר, כל הכמות שיוצרה נשפכת. אני לא יודעת אם השמועות נכונות אבל גם אם לא, אין ספק שבלוודר היא אחת הוודקות היותר חלקות ונעימות שיש.

וודקה בלוודר. יח"צ,
חלקה ונעימה/יח"צ

היא נולדה בעיירה קטנה ממערב לוורשה, פולין. תהליך הייצור שלה היא לזה של לפני מאות שנים: עשייה בעבודת יד, בכמויות קטנות, משיפון ומים, ועוברת ארבעה זיקוקים שמבטיחים כי העדינות והמרקם המלטף לא ייפגמו.

המחיר: 129 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully