וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הטבעונות הגדול ביותר יוצא לדרך, מה שווה לאכול?

5.6.2019 / 10:15

ביומיים הקרובים ייערך במתחם שרונה פסטיבל הטבעונות הגדול, עם תצוגת תכלית מרהיבה של כ-100 דוכנים של מסעדות טבעוניות, מסעדות ידידותיות לטבעונים, יצרניים טבעוניים ועוד. קבלו מקבץ של המנות הכי מעניינות שתוכלו לאכול בפסטיבל, וזה רק על קצה המזלג

פנקייקים טבעוניים. אור דנון,
הפנקייקים הטבעוניים והכחולים של אורבן שאמאן/אור דנון

תל אביב ממשיכה להצדיק את המוניטין שלה כעיר הידידותית ביותר בעולם לטבעונים, עם פסטיבל האוכל הטבעוני שיתקיים היום (רביעי) ומחר במתחם שרונה בת"א. במסגרת הפסטיבל, שנערך ע"י עמותת ויגן פרינדלי בשיתוף עיריית ת"א, יהיו כ-100 דוכני מזון, כולם טבעוניים לחלוטין, בחלקם לוקחות חלק המסעדות הטבעוניות הטובות בתל אביב, ובחלקם משתתפות מסעדות שאינן טבעוניות אשר יציגו לראווה את הגרסה הטבעונית של עצמן.

בפסטיבל יהיו גם דוכנים של מגוון יצרנים טבעוניים, גדולים יותר או פחות, שיציגו את מיטב המוצרים עבור סל הקניות של הטבעוני. כמו גם תוכן נוסף - מתחם בישול טבעוני ובו סדנאות, הרצאות של אנשי קולינריה בנושאים טבעוניים, מתחם מכירה של מוצרי ביגוד טבעוניים, מתחם הוליסטי שיכלול סדנאות יוגה, פילאטיס ורוקחות טבעית, יהיו פעילויות לילדים וגם הופעות מוזיקה, בקיצור - חגיגה טבעונית גדולה.

כדי שלא תלכו לאיבוד אספנו מקבץ מהמנות הטבעוניות המעניינות ביותר שתוכלו למצוא בפסטיבל, וזה רק על קצה המזלג.

הפסטיבל ייערך במתחם שרונה ת"א, בימים רביעי וחמישי, 5-6 ביוני, 16:00-23:00.

מסעדות טבעוניות ששווה לכם לבדוק:
ההמבורגר הטבעוני של נייצ'ר בויז
מסעדתה מבוססת הירקות של שיראל ברגר

אורבן שאמאן

חומוס מונבט. ורה בלו,
טבעוני בריא/ורה בלו

בדוכן של אורבן שאמאן, מקדש הבריאות ההוליסטי מרחוב דיזנגוף, יגישו מנת OG hummus- חומוס מונבט אורגני, טחינה מזרעי חמניה ועלי מורינגה (35 שקלים); השאמאן יגיש גם את המנה המפורסמת שלו Buckwheat Pancake- פנקייק'ס נטולי גלוטן מקמח כוסמת וקינואה ברוטב מייפל-קשיו וספירולינה כחולה, עם טופינג של אוכמניות, שבבי קקאו וקוקוס (35 שקלים).

עוד באותו נושא

12 מסעדות טבעוניות נהדרות

לכתבה המלאה

אמסטדרם פרייז

צ'יפס. באדיבות המסעדה,
צ'יפס עם רטבים טבעוניים/באדיבות המסעדה

אמסטדרם פרייז, מי שהביאו את הצ'יפס ההולנדי המפורסם לתל אביב בנתחים שמנמנים ובקונוס נייר, יביאו אל הפסטיבל את הצ'יפס שלהם, עשוי מתפוח אדמה טרי שמגדלים במיוחד עבור הרשת הקטנה, שיוגש לצד רטבים טבעוניים שונים כמו מיונז טבעוני, סאטה בוטנים, קטשופ ועוד (25-30 שקלים).

אנסטסיה

שולבטה תבשיל חומוס ובורגול. באדיבות המסעדה,
שולבטה- תבשיל דרוזי מיוחד/באדיבות המסעדה

המסעדה הטבעונית המפורסמת ביותר בתל אביב מגיעה אל הפסטיבל עם מנת השולבטה - תבשיל דרוזי של בורגול וחומוס בבהרט תוצרת הבית, עם לימון כבוש, שזיף שחור מיובש, כרובית, רשאד פלפל ירוק חריף וטחינה. מלבד זאת יהיה גם מגש טבעוני של לאבנה קשיו, ממרח עגבניות מיובשות ואיולי לצד מקושקשת טופו עם בצל סגול ותרד, סלטון ולחמניית כוסמין או לחם ללא גלוטן (35 שקלים).

באנה

ברוסקטת כוסמין ואבוקדו. באדיבות המסעדה,
ברוסקטת כוסמיi ואבוקדו/באדיבות המסעדה

מסעדת באנה מבוססת הירקות תגיש לכם ברוסקטה מלחם כוסמין מלא על בסיס מחמצת עם פטריות יער ואבוקדו צלוי; או סלט של מנגו ירוק ומנגו מאיה בתיבול של בזיליקום, כוסברה פטרוזיליה, צ'ילי ולמון גראס; או מנת ירקות ירוקים פריכים כמו סוגי שעועיות מגוונים, מלפפון טעם ועוד, ברוטב טחינה וחזרת (30 שקלים).

הרצוג

בטטה. ירון ברנר,
בטטה חצויה/ירון ברנר

כבר כמה שנים שרועי הרצוג מגיש קערות טבעוניות עמוסות כל טוב במקום שלו - הרצוג, באבן גבירול, וגם את ספגטי הזוקיני הוא הכניס לחיי הטבעונים בתל אביב לפני כמה שנים, אבל לאירוע הוא מגיע עם בטטה אפויה בתנור וחצויה לשניים עם לאבנה קשיו וטאבולה כרובית (35 שקלים).

416

שיפוד טבעוני מחלבון חיטה. באדיבות המסעדה,
שיפוד טבעוני מחלבון חיטה/באדיבות המסעדה

416 עשו הרבה רעש בזירה הטבעונית כשנפתחו לפני יותר משנתיים כבר הקוקטיילים הטבעוני הראשון וכמקום שמגיש סטייק טבעוני שנראה ומרגיש כמו הדבר האמיתי. בפסטיבל הם יגישו שיפוד בפיתה - שיפוד חלבון חיטה בתוצרת עצמית צלוי על הגריל ומוגש בפיתה עם סלט כרוב, טחינת הר ברכה וסלסה שרופה (40 שקלים). יהיו גם סיגרים מרוקאים או "טבעות קלמרי" עשויות פטריית מלך היער בציפוי פנקו (30 שקלים).

פלאפל בלגי

פלאפל בלגי. עידו שחם, מערכת וואלה! NEWS
ההמצאה של המאה/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם

פלאפל בלגי, הלהיט הטבעוני של שנה שעברה, מגיע עם מכונת הוופל שלו לפסטיבל האוכל הטבעוני ויציע לכל דורש וופל חם, פריך מבחוץ ורך מבפנים, עשוי תערובת פלאפל ייחודית במילוי סלטים, ממרחים ורטבים לבחירה (30 שקלים), וזו גם תהיה תמונה שהיא מסחטת לייקים באינסטגרם.

הקצב הירוק

ביונד מיט. עדי ריכטר,
ביונד בורגר של הענק הירוק/עדי ריכטר

הקצב הירוק, המצטרפת הטרייה לארסנל המסעדות הטבעוניות בתל אביב, מגישה המבורגר של ביונד מיט בלחמניה עם תוספות של שעועית ירוקה וצ'יפס מתובל (40 שקלים). הזדמנות נהדרת לטעום את הביונד בורגר, המבורגר מהפכני שעשה גלים בכל העולם.

ברטון קרפרי

קרפ שוקולד חמאת בוטנים ובייגלה. באדיבות המסעדה,
קרפ חמאת בוטנים, שוקולד ובייגלה/באדיבות המסעדה

מסעדת הקרפים ברטון קרפרי מגיעה אל הפסטיבל עם תפריט לא קטן של קרפים טבעוניים שהיא מציעה כדרך קבע, ביניהם קרפ כוסמת במילוי טחינה גולמית, חצילים על הפלנצ'ה, עגבניות, בצל סגול, שעועית ירוקה, תפוחי אדמה, רוטב כוסברה, שמן שום, עלי רוקט ושפריץ לימון (35 שקלים) או קרפ מתוק שנקרא צ'אבי באבי עם חמאת בוטנים, ברטונלה (שוקולד הבית) ושברי בייגלה (25 שקלים) ועוד אפשרויות מלוחות ומתוקות.

וונג

מרק דלורית וקוקוס. באדיבות המסעדה,
מרק דלורית בוטנים וקוקוס/באדיבות המסעדה

המסעדה האסיאתית וונג ידועה כמי שמציעה מלאי לא קטן של מנות טבעוניות ביום יום, כשאל הפסטיבל היא מגיעה עם שתיים- Butternut squash - דלורית מאודה עם בוטנים וקוקוס מוגשת על אטריות אורז טריות או Shawarma banh - לחמניה מאודה במילוי שווארמה טבעונית בתיבול מזרח רחוק (35 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully