וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין בעיר: שובו של פסטיבל היין התל-אביבי

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 10:42

פסטיבל היין העירוני Vinum TLV, שיתקיים בשנתו החמישית בכיכר גבעון שבלב העיר, מציע הרבה יותר מיין טוב. מה שותים? איפה אוכלים? כמה עולה? איך זה עובד? כל הפרטים כאן

וינום. פסטיבל היין של תל אביב/אוהד ניר

כמו בבירות העולם גם בתל אביב מקבלים את תחילת הקיץ בפסטיבל יין בלב העיר. אירוע חווייתי יחיד מסוגו שמשלב מסורת של פסטיבלים נחשבים באיטליה ומשלב בין יינות, טעמים, והופעות חיות כחוויה אורבנית מושלמת.

בשל התרחבותו של הפסטיבל, בשנתו החמישית, Vinum TLV by American Express משתדרג ועובר לכיכר גבעון - הפיאצה של תל אביב. פסטיבל היין האורבני בחסות אמריקן אקספרס, יציג השנה הופעות חיות, מבחר יינות גדול יותר ועושר קולינרי הכולל פסטות מבית ברילה ברטבי שף וגבינות איכותיות מבית באשר פרומג'רי באווירה איטלקית. הפסטיבל קלאסי, צבעוני, מגוון ומשלב בתוכו את כל מה שצריך לחוויה המושלמת.

פסטיבל יין. וינום תל אביב. יח"צ,
חוויה איטלקית בלב תל אביב/יח"צ

יותר מעשרים דוכני יין

הכניסה לפסטיבל חופשית והוא מציע יותר מעשרים דוכני יין שונים, גבינות מבית באשר פסטות מבית ברילה והופעות חיות. בפסטיבל יציגו מבחר יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק מובחרים, ביניהם: מדבר, ברקן, היוצר, יקב ירושלים, כרמל, תבור, חברת ibbls, יקב יפו, Pasek Winery, Vina Memorias, מזקקת הולנדר, צילינסקי יין, טפרברג, פאר, בן עמי, ולצידם יינות מפירות, ערק ומוחיטו חדשים של יקב כרמל ועוד.

עידו עלמני, מנכ"ל אמריקן אקספרס: "שמחים לקחת חלק בפסטיבל יין ייחודי זה, זאת השנה החמישית. אמריקן אקספרס מעניקה ללקוחותיה הצעות ערך רבות ומגוונות עם דגש על תחומי תרבות, קולינריה ולייף סטייל ובמקביל תומכת בעסקים וביקבים מקומיים. אנו מודים על הזכות לקחת חלק בפסטיבל ולאפשר ללקוחותינו חוויות בילוי המשלבות קולינריה ותרבות".

עוד בכיכר גבעון

שניט: בירה עם סברס אדום כבר טעמתם?

לכתבה המלאה
פסטיבל יין וינום תל אביב. טל שחר,
מבחר יקבים גדולים ויקבי בוטיק/טל שחר

כמה זה עולה לנו

מחירי כרטיסיות לטעימות, כולל כוס יין מזכוכית:
4 טעימות יין - 89 שקלים
4 טעימות יין + מנת פסטה / צלחת גבינות 99 שקלים

הטבה ללקוחות אמריקן אקספרס:
4 טעימות יין ומנת פסטה או צלחת גבינות תמורת נקודות בלבד! (350 נקודות לכל הלקוחות, 150 נקודות ללקוחות פרימיום). פרטים נוספים באתר אמריקן אקספרס.

שלישי - רביעי, 13-14/7, 18:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully