וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש תחת השמש: מה נשתה הקיץ

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 20:16

ג'ין? בירה? וויסקי? לא חשוב הסדר? אסנת גואטה בדקה כמה וכמה משקאות שנחתו הקיץ בישראל, ובחרה את אלה שגם לכם כדאי להכיר

קיץ על החוף הסקוטי. הנדריקס נפטוניה

מותג הג'ין הסקוטי הנדריקס, השיק מהדורה מיוחדת בהשראת הים. הג'ין, שמתובל במגוון צמחים ועשבי תיבול הגדלים על קו החוף של סקוטלנד, הוא בעל ארומות של אצות ים וצמחי חוף, המועצמים במלפפונים וורדים שיש בהנדריקס הקלאסי. המחיר: 185 שקלים

דבר השתיינים: אנחנו עדיין חושבים שהאורביום היה הג'ין הכי טוב של הנדריקס, אבל נפטוניה נותן קיק אחר. המלפפונים הדומיננטיים והמליחות העדינה ברקע והתיבול הלא מוגדר מרעננים את הג'ין ומאפשרים יותר מקום למשחקים. הוא עבד טוב עם טוניק, אבל גם בטום קולינס עם סודה וליים ואפילו במרטיני יבש

שתי כוסות מרטיני. ShutterStock
אפילו במרטיני יבש/ShutterStock

לשקשק בכלב. Parson Gin

סלובניה מתחילה לתקוע יתד בעולם האלכוהול יותר ויותר עם יינות מרתקים ותזקיקים מעניינים לא פחות. לארץ הגיע לאחרונה ג'ין PARSON המיוצר בארבעה סגנונות, קלאסי, ענבים (מענבי סטיריאן), שימשי (עם פירות טרופיים) ורגוע (עם תפוז וקינמון). הבסיס מורכב מתבלינים כגון: תפוז, לימון, שורש אנג'ליקה, כוסברה, שומר וקסיס. המחיר: 179.90 שקלים.

דבר השתיינים: הבקבוק מעוצב מקסים, מה שמתחיל את החוויה ברגל ימין, באף מאד הדרי בפה פיצוץ של טעמים משולבים של הדרים ותבלינים עם מעט פלפל ירוק וסיומת יבשה. ג'ין כיפי ממש, עשיר שעבד מעולה עם טוניק יבש לייט וגם במרטיני נקי שם הורגש התיבול הירקרק של הכוסברה והפלפל.

עוד בוואלה!

תאמינו להייפ: היינות של סנטוריני

לכתבה המלאה

שקט, שותים! Silent Pool Gin

היישר מאחוזת Albury באנגליה, ליד אגם יפהפה וככל הנראה גם שקט, מגיע אלינו הג'ין Silent Pool בשתי גרסאות: 'סיטרוס' העשוי בתוספת הדרים מיוחדים ממקומות שונים בעולם, ערער ופלפל ו-'סיילנט פול ג'ין', ג'ין קלאסי, שמכיל 24 מרכיבים בוטאניים וממותק בדבש מקומי. המחיר: 175 שקלים לקלאסי, 190 שקלים לסיטרוס.

דבר השתיינים: הקלאסי הוא מאד עדין, אפילו עדין מידי כך שטוניק בולע אותו. הסיטרוס בעל אף וטעמים חזקים יותר שהורגשו בגימלט או נגרוני, אבל גם פה יחסית לג'ין הדריים אחרים הוא מאד עדין, לימוני ואין בו מרירות כמעט. ג'ין חביב, טיפה יקר לדעתנו.

ג'ין חדש על המדף. חברת הכרם, יח"צ חו"ל,
רק להוסיף טוניק/חברת הכרם, יח"צ חו"ל

פאטה מורגנה. בירה חדשה של מבשלת 'נגב'

נגב פאטה מורגנה - Pale Ale ,היא בירה המדגישה את ארומות הכשות הנעימות (דריי הופ), לצד רקע לתת קליל אך נוכח. 4.7% אלכוהול. המחיר: 13 שקלים,

דבר השתיינים: אנחנו אוהבים פייל אייל, אוהבים את מבשלת 'נגב' ובדביקות הנוכחית היא באה לנו טוב. מרירות עדינה, טרופיות כיאה לפייל וטעם מרענן.

200 שנים של בירה

לרגל חגיגות 200 שנה למבשלת בירות הלמביק הבלגית "לינדמנס" שיצוינו בספטמבר הקרוב, תשווק בישראל מהדורה מוגבלת לציון המאורע. ה"אוד גוז", שנקראת גם "גוז פרנסיסקה", היא תערובת בלעדית של למביק בן 4 שנים עם למביק צעיר, שניהם יוצרו לפי שיטת ייצור בלגית מסורתית הכוללת תסיסה ספונטנית בחביות עץ אלון ולאחר מכן תסיסה בבקבוק למשך 12 חודשים.

התוצאה הסופית היא בירה יבשה, מורכבת ומאוזנת שחוזקה 8% אלכוהול, בעלת צבע קוניאק זהוב כהה, שמשלבת טעמים של עץ אלון, הדרים ווניל עם ארומה של שרי וחמוציות. הבירה תשווק בישראל בבקבוק בנפח של 750 מ"ל. המחיר: 100 שקלים

שלא יחסר. חבית בירה 5 ליטרים עם ברז נשלף

יש מצב שפתרנו לכם את כל בעיית החברים המתנחלים: חבית של 5 ליטר בירת ארקובראו וייסביר עם ברז נשלף ממבשלת ארקובראו, אחת מהמבשלות העתיקות והאיכותיות ביותר בגרמניה. וויסביר היא בירת פרמיום חיטה גרמנית קלאסית. בעלת ארומות של הדר, שמרי בירה משובחים, ציפורן, בננה וטעמים פירותיים ומעודנים ורמזים לקרמל וטופי. אלכוהול 5.3%. המחיר: 119.9 שח. בלעדי לרשת 'בנא משקאות'.

דבר השתיינים: המחיר נהדר, החבית מספקת אטרקציה לכל מפגש חברים בפארק או במרפסת, והבירה קלילה ומרעננת.

חדש על המדף בירות. חברת הכרם, יח"צ חו"ל,
בירות של קיץ/חברת הכרם, יח"צ חו"ל

מלכת הוודקה

וודקה AU הבריטית מגיעה לארץ הקודש, אחרי שהיא מסוננת בסיבי זהב, מזוקקת חמש פעמים, מיוצרת במנות קטנות ובעבודת יד. וודקה AU מיוצרת מדגן חיטה בריטי משובח, ומעורבבת עם מי מעיינות טבעיים וטהורים מה שמספק לה גימור נקי, קטיפתי וחלק. 40% אלכוהול, המחיר: 130-160 שקלים.

דבר השתיינים: אכן וודקה חלקה, עם סיומת מרומזת של מנטה בסוף שמאד מפתיעה ולוק סקסי ומלא שואו. מתאים לחובבי הוודקה בכל דרך שהיא.

סקוטש או ברבן? למה לא לשלב

שיבאס ריגל, אקסטרה 13 ברבן קאסק, היא מהדורה שעברה גימור בחביות ברבן נבחרות, המספקות טעמים דבשיים, קינמון ותפוז. עיצוב המהדורה המיוחדת נעשה על ידי אמן הגרפיטי הידוע גרג גוסל.

דבר השתיינים: המהדורה המיוחדת ממשיכה את הקו המתקתק המוכר של שיבאס אבל מחוספס יותר, פאי תפוחים באף ודבש מתובל בפה. המחיר: 135 שקלים

חדש על המדף. אפיק גבאי, יח"צ חו"ל,
רק להוסיף קרח/אפיק גבאי, יח"צ חו"ל

יום הולדת שמח, טומאטין

את מארז יום ההולדת ה-125 של מזקקת טומאטין, איירה אמילי הוגארת' לאחר ביקור במזקקה. עיצוב המארז אוצר בתוכו מפתחות ורכיבים הלוכדים את ההיסטוריה של המזקקה, התבלינים והסיפור. המחיר: 150 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully