וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות לסופ"ש: יין אורגני, בירה אקדמאית והזיה ירושלמית

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 12:53

עוד מעט ירד אלינו יום שבת הטוב. קבלו את המשקאות, המקומות והאנשים שיהפכו אותו לנהדר

שקיעה בתל אביב. ראובן קסטרו
יין לבן שהולך נהדר עם שקיעות. וגם עם סטייקים/ראובן קסטרו

יין לסופ"ש: יקב לוטם, וגה 2022

התוודעתי אליו בחורף שעבר, ואיזה מזל שהחורף עוד לא ממש פה כי היין הזה מתאים בול לסתיו. מדובר בבלנד לבן, צעיר ורענן, שנעשה מענבי שרדונה וסוביניון בלאן אורגניים, ותסס במיכלי נירוסטה.

השרדונה נותן פה את מלוא הכח שלו, יש ליין גוף עגול ומאוזן, איזון טוב בין חמיצות למתיקות, ריחות של תפוחים בשלים, אגסים ופריחה. יין שצריך אוכל לידו (עם סטייק הוא עבד מדהים), רצוי בסתיו, עוד יותר רצוי בשקיעה. המחיר: 98 שקלים.

יקב לוטם, וגה. יח"צ,
היין שמתאים בול לסתיו/יח"צ

בירה לסופ"ש: NOAM

כמה אגוצנטרי מבחינתי לחשוב שהשם נועם הוא ישראלי טהור ולגלות להפתעתי שיש בירה מברלין בשם נועם? הכי אגוצנטרי והכי ישראלי. אז אם עוד לא נתקלתם בבקבוק המגניב הזה, תרשו לי להציג לכם בירה כיפית וטעימה שמגיעה היישר ממעבדת המחקר והפיתוח, באוניברסיטה הטכנית של ויינשטפן.

הבקבוק, שמזכיר שילוב בין ואזה לבקבוקי טוניק מספרד, עוצב על ידי סטודיו שבדי בשם ACNE STUDIO במטרה לחדור לקהלי יעד צעירים יותר, נשיים יותר, וכאלה שרוצים להחזיק כזה בקבוק מגניב ביד יותר. תכל'ס זה עובד. בירה קלילה, פירותית ורעננה שתלך נהדר עם אוכל מתובל. המחיר: 20 שקלים.

עוד בוואלה!

מה שקורה בנתניה...

לכתבה המלאה
בירה noam. יח"צ,
בירה NOAM. ווינשטפן בבקבוק מגניב/יח"צ

בר ירושלמי לסופ"ש: מחילת הארנב

אחד המקומות הכי אהובים עלי בירושלים, מחילת הארנב, הוא בעצם בר ג'ין וטוניק הזוי וטוב. החלל עצמו ממש קטן, האינטימיות גבוהה, וכידוע, אין כמו צפיפות אנושית בשילוב אלכוהול כדי להתמודד עם הקור הירושלמי. המחילה מכילה כיום מעל 150 סוגי ג'ין מכל העולם כולל ג'ין שנרקח במקום, אבל בעיני יש לו שני יתרונות ענקיים על פני ברים אחרים: המחירים והטוניק.

מחילת הארנב, ירושלים. אסנת גואטה,
הזוי וטוב. מחילת הארנב ירושלים/אסנת גואטה

המחירים נפלאים. אפשר לשתות ג'ין טוניק ב- 30 שקלים ולהתנסות בסוגים שונים במחירים שלא עוברים את ה-45 שקלים לג'ין פרימיום. גם הטוניק הוא שוס רציני, שמוכן במקום, בטעמים שונים שמשתנים כל הזמן. ואם זה לא מספיק, בשעות השמחות תוכלו להנות מג'ין טוניק ב-22 שקלים, פיצה וג'ין-טוניק ב-50 שקלים ועוד פינוקים שאנחנו התל אביביים יכולים רק לקנא בהם.


איפה: ינאי 3 ירושלים
https://www.rabbithole.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully