וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא פסטיבל בלי משהו לאכול ליד: המלצות שוות וטעימות בחיפה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 11:17

בראנץ' שפותח את הבוקר, שוק שממשיך אותו ונוף שסוגר משתה מפואר של אפשרויות

צפרירים 1, חיפה/צפרירים 1

אחד הסרטים הטובים והמדוברים של השנה, סטירה מצלצלת מהריביירה, אחד הצמדים המלהיבים על המסך הגדול וגם אתנחתא כיפית בתוך כל הדרמה - אם אתם מחפשים המלצות ממוקדות-מסך לפסטיבל הסרטים של חיפה השבוע, אתם כבר יודעים ללכת לאבנר שביט, אבל אם אתם קוראים את הכתבה הזאת, אתם ודאי יודעים גם שכל הסרטים האלה לא יהיו שווים דבר בלי משהו טוב לאכול לפניהם או אחריהם. או אפילו במהלכם, מה לנו לשפוט?

הרבה מקומות יעשו הרבה רעש. אל תעזו לפספס את הקסם *הזה*
אל תתנו לשלט בכניסה לבלבל אתכם, להיפך. זה כל מה שחלמתם
היוונית של חיפה בדיוק עשתה מהפך אמיץ. האוכל לא ויתר על שום דבר בדרך
עם נוף כזה, לא בונים על האוכל. עם אוכל כזה, לא מסתכלים על הנוף
יכול להיות שמצאנו (בחיפה) את התאילנדית הטובה בישראל
הרבה סיפורים, הרבה אנשים ועוגן אוכל מצוין אחד
איפה אוכלים (טוב) ברחוב הכי יפה בישראל? התשובה ברורה
המדריך המלא לפסטיבל הסרטים חיפה

וכך, קבלו את הקולקציה האחרונה של עיר הכרמל, מגוונת ומיוחדת, מפתה וצבעונית, ובעיקר סוגרת פינה בדיוק כשאתם צריכים לסגור פינה, ופותחת חדשה מיד אחרי זה. צפייה מהנה, ובתיאבון!

ראסיף 33

ראסיף 33, חיפה. חיים יוסף,
ראסיף 33/חיים יוסף

המסעדה הפופולרית בהובלת חמודי עוקלה מנצלת את ההתרחשות להשקת תפריט סתווי חדש, המשלב את המטבח הדרוזי והערבי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, "טאבולה של כל הירוקים" עם עגבניות ובורגול לבנוני, סביצ'ה דג ים בעלה חסה, טרטר פילה בקר עם קרקר חציל מעושן, שייח' אלמחשי (קישואים, שוק טלה מפורק, יוגורט עיזים וצ'יפס כרישה), כיסוני כרישה שרופה ולאבנה עם חמאת אבן יוגורט, וגם פילה בר ים עם מלוחייה, בצל קונפי, מפתול בלדי וחומוס גרגרים.

לראסיף 33

*ה*מקום של חיפה

הרבה סיפורים, הרבה אנשים ועוגן אוכל מצוין אחד

לכתבה המלאה

בעתו

בעתו, חיפה, תפריט פיתות לכבוד פסטיבל הסרטים 2023. עדי סרדס,
בעתו/עדי סרדס

המסעדה המצוינת של גיא רוזמרין בשוק תלפיות צריכה להיות על הרדאר שלכם בכל השנה, אבל תפריט הפיתות המיוחד שלה לפסטיבל עשוי להיות גיים-צ'יינג'ר דרמטי.

בשעות הצהריים (12:00-17:00) תוכלו למצוא פה פיתה קבב דג ים וליה, פיתה מינוט סטייק משייטל מקומי עם איולי חרדל, פיתה טבעונית עם ירקות צלויים מהשוק וטחינה לימונית, וגם קרעי תפוחי אדמה מטוגנים, וסלט ירוק למי שחייב.

בערב, ישתנה התפריט לגו-טו העיקרי של רוזמרין, ויתחדש בפסטות עבודת יד (ניוקי מטוגן עם גבינת קדוש, למשל, "לינגוויני שוק" עם סחוג ופירורי לחם מטוגנים), בשרימפס טרי עם ציר סרטנים ובקומבינציית טטאקי דג ים ותאנים צלויות.

לבעתו

צפרירים 1

צפרירים 1, חיפה. אנטולי מיכאלו,
צפרירים 1/אנטולי מיכאלו

מוסד האוכל החיפאי במרומי הכרמל אינו זקוק לבוסט פסטיבלי, אבל ישמח לארח כמובן, ויותר מזה אתם תשמחו להתארח.

התפריט הרחב, בהובלת ירון וידר, משתכלל ומתחדש, ומציע כעת, בין היתר, מוסר ים בחמאת מרווה, סיגר מעורב ירושלמי עם טחינה ושמן תרד, פילה בלק קוד במרינדת מיסו ודבש עם אטריות ראמן, תבשיל זנב שור ביין אדום עם אורז אסור וירקות שורש וגם סמאש בורגר עם בצל מטוגן, קריספי טלה מעושן, צ'דר וצ'יפס כמובן.

לצפרירים 1

שטרודל

שטרודל, חיפה. אפיק גבאי,
שטרודל/אפיק גבאי

בסוף הרי תמצאו את עצמכם בשדרה המרכזית של המושבה הגרמנית, מתלבטים לאן להיכנס ואיפה *לא* ליפול. התשובה די ברורה, למעשה. והתשובה היא שטרודל.

תוכלו למצוא פה ארוחות בוקר מעולות דוגמת "אל חג'ה" (ביצים ותפוחי אדמה בשמן זית ותרד עם יוגורט עיזים),"הבלאדי של סבתא" (מגש מטבלים גדול ונדיב עם ביצים ושתייה), "בוקר של אמא" (מקושקשת עם בשר טלה ולאבנה בצד), שקשוקה, חומוס וגם מנאקיש (לחם מהטאבון עם זעתר, גבינה ערבית, בצל וירקות).

אחר כך יש שנקליש וסלט פאטוש, עלי גפן ממולאים וקובה בעבודת יד, מסח'אן עוף ושווארמה עגל, דגים ובשר ומה לא בעצם.

לשטרודל

אוניקס

אוניקס, חיפה. לימור כרסנטי,
אוניקס/לימור כרסנטי

מסעדת הפיין-דינינג של מזהר הווארי בעיר התחתית חוגגת שנה ומרעננת תפריטים, מפתיחים ועד קינוח.

התפריט, בהובלת ג'וני גוריק, מציע גיוזה ירקות ועליח גפן במילוי אורז סורי, צ'י קופטה עם חיטה קלויה ומתובלת, טרטר דג ים מקומי, שקדי עגל ברוטב יין אדום, וגם לילות בירות עם קרם מסקרפונה, עוגת היער השחור עם טוויסט ואת "הלנה היפה" - אגס מבושל במי סוכר וניל, ממולא בקרמל מלוח, ומקושט בפרחים אכילים.

לאוניקס

בר ים

בר ים, חיפה. דריה גוזמן,
בר ים/דריה גוזמן

בר האוכל והיין האירופי של יהל אברהמס מוסיף להפיח סטייל ועדינות בעיר שזקוקה לכאלה פה ושם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את אחת ממנות הלחם הטובות בארץ לצד אגסים צלויים וגבינה כחולה, דגים מומלחים וכבושים אבל גם קלמרי מטוגן, תמנון צרוב בציר ים וצלחת וונגולי, וכן מנות פסטה חמאתיות, קרם ברולה מהודק ובראנץ' סוף שבוע שעושה חשק להישאר.

לבר ים

רפאלו

רפאלו, חיפה. אסף קרלה,
רפאלו/אסף קרלה

הרשת האיטלקית הוותיקה של חיפה והקריות משיקה תפריט חדש ועמוס אפשרויות, בדיוק בזמן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סביצ'ה דג ים עם פיצוחים, טרטר בקר עם איולי צ'ילי ארטישוק, "קוואטרו ג'ירזולה" (ארטישוק ירושלמי בארבעה סגנונות), פיצה ביאנקה עם גבינת עיזים ודבש מהטאבון, ריזוטו פולנטה וירוקים, לזניה ראגו כמו שצריך, וגם רצועות פילה אנגוס עם קרעי פסטה לבשרניים, וקרם ברולה פיסטוק לקינוח.

לרפאלו

דל מאר

דל מאר, חיפה. דמטרי פומזן,
דל מאר/דמטרי פומזן

מי שהתחילה כמעט מצעדיה הראשונים כאחת המסעדות הטובות בעיר, ובארץ, העבירה את שרביט המטבח לדודי קדם, ומוסיפה לרוץ, ולהגביר.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, תמנון עם יוגורט סומאק, קוקי סאן ז'אק וקרם גורגונזולה, סשימי אינטיאס עם ויניגרט מנגו וגבינת המאירי, ספגטי סרטנים ולינגוויני פירות ים, פילה לוקוס וריזוטו שרימפס, וגם פרופיטרול מסקרפונה וקרמל מלוח, טירמיסו קוויאר קפה ועוגת גבינה באסקית לקינוח.

לדל מאר

קפה ורדי

קפה ורדי, חיפה. יניב גרנות, מערכת וואלה!
קפה ורדי/מערכת וואלה!, יניב גרנות

וממסעדת האם, לבית הקפה הצעיר שסמוך אליה, שמציע קומבינציית נוף ואוכל נדירה, לא פחות.

תוכלו לשבת כאן על סלטים וכריכים, לרבות בייגל סלמון מעושן וגבינת שמנת, BLT או בושה וממרח עגבניות מיובשות, אבל טוב תעשו אם תשקלו לחיוב את המגש העמוס של "בוקר שער לבנון", בוו ביצים עלומות על יוגורט חם, והכי טוב תעשו אם תתמסרו לשחיתות שהיא הפרנץ' טוסט פה. כן, זה עם הקממבר, התאנים הטריות והדבש-טימין-קינמון. בהצלחה.

לקפה ורדי

צ'אנג בה

מנה תאילנדית של מסעדת צ'אנג בה. יח"צ,
צ'אנג בה/יח"צ

לא מזמן הגדרנו את הבייבי של ליאור גולן ועידן ליפשיץ - לא בזהירות אבל עם כל הכוונות - כתאילנדית הטובה בישראל כנראה, ואין שום סיבה שניקח אחורה מההכרזה המפוצצת הזאת.

התפריט נע היטב בין ים ויבשה, קלאסיקות מזרח ומנות שכבר עוברתו כהלכה במערב, מרקים מצוינים, אטריות מעורבבות, קארי, אופציות טבעוניות ראויות וגם מבט על הילדים. גם זה חשוב.

לצ'אנג בה

ג'ינוס

ג'ינוס, חיפה. גליה אבירם,
ג'ינוס/גליה אבירם

המסעדה החדשה יחסית בהובלת ג'נאן סלימאן שואפת לחבר בעיר התחתית בין מטבחי ארצות הברית, איטליה ודרום אמריקה, כל הדרך לפיוז'ן חיפאי מיוחד.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קרואסון טרטר עגל, קרודו דג ים עם קראמבל פקאן, "רביולי פלרמו" בעבודת יד עם שיפוד ג'מבו שרימפס, צ'יפס שמקבל עליו בשר בריסקט מפורק, טאקו דג פריך וגם טירמיסו, אלפחורס ופאי תפוחים לקינוח.

לג'ינוס

זוס

זוס, חיפה. עלאא זעאתרה,
זוס/עלאא זעאתרה

היוונית-חיפאית של ערן לוי צופה כבר שנתיים על העיר ממרומי האודיטוריום, ומציעה תפריט שמח, נדיב וכיפי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלט חוריאטיקי עתיר ירקות וגבינת פטה, ספנקופיתה במילוי תרד וגבינות, קוביות דג פריכות מהגריל, קרוקטים של תפוחי אדמה וזוקיני, בצקים מצוינים מהטאבון ומשחקי דגים טעימים.

לזוס

Sketch

סקאץ' (Sketch), חיפה. מיכה בריקמן,
סקאץ'/מיכה בריקמן

בית הקפה הדו-ממדי סוגר יותר משנה סמוך לאיצטדיון סמי עופר, והרחיב שעות לאחרונה עם תפריט ארוחות בוקר מגוון.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קלאסיקה ישראלית מפנקת, שקשוקה בבצק נפוליטני, סלטי בריאות וכריכים, מיצים טריים שנסחטים במקום, קפה מוקפד ושחיתויות מתוקות דוגמת וופלים בלגיים, קרפים וג'לאטו.

לסקאץ'

Beitea באבל טי

Beitea באבל טי, חיפה. לימור כרסנטי,
Beitea באבל טי/לימור כרסנטי
Beitea באבל טי, חיפה. לימור כרסנטי,
Beitea באבל טי/לימור כרסנטי

השגעת הוויראלית נחתה לא מזמן בעיר התחתית של חיפה, ומציעה מסיבת משקאות גלובלית-כרמלית, עתירת כדורי טפיוקה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חליטות תה מיוחדות, צבעים אינסטגרמיים, שייקים של תה ופירות, וגם "ג'אז מוד" (תה ירוק יסמין בשילוב פסיפלורה, אננס, בוֹבה דובדבן ובוֹבה ליצ'י), מאצ'ה עם וניל וקרם שמנת ותה טארו עם קרם ברולה.

לבייתי באבל טי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully