וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקבים בקווי העימות נסגרו. כך תוכלו לתמוך בהם

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 20:09

יקבים בדרום, בצפון וגם במרכז, סגורים לביקורים ולפעילות שוטפת. אחת הדרכים לתמוך בהם בימים אלו, היא לרכוש את היינות שלהם ישירות מהם. עד שננצח. איך תעשו את זה? כל הפרטים כאן

אם לא הספיקו לנו הטירוף, החרדות והדיכאון של המלחמה, מצטרפת אליהם גם החרדה הכלכלית, זו שאנחנו זוכרים לרעה מימי מהקורונה. מה עושים כשהעסק סגור? בשלב זה, היקבים, הברים והמסעדות הם הראשונים להסגר ומהאחרונים להיפתח. היקבים הרבים בצפון הארץ ובדרומה סגורים. גם לביקורים וגם לפעילות שוטפת, עקב הצורך בפינוי של אזרחים מהישובים בסביבה.

במסגרת תרומתנו הצנועה לענף היין הישראלי, ריכזנו כמה וכמה אפשרויות לרכישת יין ישירות מהיקבים, לצד יריד יין שיערך בשבוע הבא, ומאגד יקבים מעוטף עזה ויישובי העימות. זו הדרך היחידה כרגע לפרגן להם ולפרגן לעצמנו כמה רגעים של שפיות.

Pop up wine bar תומך ביצרנים מיישובי קו העימות

מיזם Pop up wine bar מבית 'חדר פרטי', שבבעלות אייל נאור יארח יריד יין כחול לבן בשיתוף יקב רמת הגולן ויקב הרי גליל, שיארח יקבים מיישובי העוטף וקו העימות. בין היקבים שישתתפו ביריד: יקב רמת נגב ויקב גלאי מהדרום, ויקב מיקה ויקב בן זמרה מהצפון. כל ההכנסות ממכירות היינות יועברו ישירות ליצרנים". הכניסה ללא תשלום.

מתי: יום שישי 17.11.23, בין השעות: 10:00-15:00
איפה: רחוב בן צבי 84, בית פנורמה תל אביב. (יש מרחב מוגן)
לפרטים: 03-6888816

מבצע חרבות ברזל, חדר פרטי. חדר פרטי,
מבצע חרבות ברזל, חדר פרטי/חדר פרטי

יקב הרי גליל

יקב הרי גליל, הממוקם כקילומטר מגבול לבנון סגור והעובדים שלו מפונים מהאזור לאור המצב הבטחוני. למרות זאת, מערך ההפצה של היקב פועל כמעט כרגיל ובאתר היקב תוכלו להשיג מארזי יין במחירים נהדרים. ההמלצה שלי: מארז סתיו שכולל פינוקים כיפים ויין מסדרת הסתיו של היקב שמתאים בדיוק למזג האוויר הנוכחי.

החנות של יקב הרי גליל

עוד בוואלה!

הטרואר האנושי: גם ענף היין הישראלי עלה על מדים

לכתבה המלאה
מארז סתיו ,יקב הרי גליל. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז סתיו של יקב הרי גליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקב לטם

יקב לטם, שופץ ממש לארונה, אולם לצערנו הוא סגור בימים אלה למבקרים והנוף המרהיב שנשקף ממנו, ייאלץ לחכות עד שהמצב יירגע. עד אז, אתם מוזמנים להיכנס לחנות שבאתר היקב ולהזמין כמה יינות לא שגרתיים. ההמלצה שלי: שנורקל 2021, בלנד לבן מסקרן, שתסיסה על הקליפות העניק לו מורכבות מיוחדת.

החנות של יקב לטם

יקב לטם. צוות לטם,
המרפסת של יקב לטם/צוות לטם

יקב דלתון

יקב דלתון ממוקם בלב הגליל העליון, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. זוהי פנינה בצפון הארץ שאני מאוד מקווה שאוכל לבקר בה בקרוב. ההמלצה שלי: שיראז אוסף משפחתי. שיראז קטיפתי ומלא. באף ארומות של פרי בשל, קינמון ופלפל שחור. בפה, מרקם רך וחלק וחומציות נמוכה.

החנות של יקב דלתון

יקב דלתון. דוד סלברמן,
הכרמים של יקב דלתון/דוד סלברמן

יקב אדיר

היינות של אדיר, שנעשים מענבי גפנים הגדלים בכרם בן זימרה שנשתלו במהלך שנות ה-80 וה-90, נהנים משילוב מיטבי של אדמות איכותיות ותנאי מזג אויר אופטימאליים. ההמלצה שלי: גרנאש בלאן, יין בעל צבע קש בהיר ובוהק, רמזים לאננס, קמומיל, וליים, וחומציות מאוזנת. יין של אוכל.

החנות של יקב אדיר

יקב אדיר. גיני סוכנות לצילום,
מרכז המבקרים של יקב אדיר/גיני סוכנות לצילום

יקב בן-זמרה

היקב, שנמצא במושב כרם בן-זמרה, מוקף כרמים, מטעים וחקלאות משגשגת. ההמלצה שלי: חמרא 2021, בלנד של סירה, קברנה סוביניון ומרלו, בעל אף עוצמתי של פרי בשל מתוק, שזיף ופלפל שחור, גוף בינוני וחמיצות מאוזנת.

החנות של יקב בן זמרה

יקב בן זמרה. יח"צ,
בכרמים של יקב בן-זמרה/יח"צ

יקב לוריא

בלב הגליל העליון במדרונות המערביים שלמרגלות הר מירון, נטע יוסף סיידא, נצר למשפחת חקלאים, את כרמי הענבים של יקב Lueria הפרושים על כ-180 דונם אל מול נוף מרהיב. ההמלצה שלי: מלבק. יין מדהים בעל צבע עז עם גוון סגול- שחור, גוף מלא, מרקם אלגנטי ומורכב, סיומת ארוכה, עם ארומות של שזיף בשל, דובדבן ופלפל שחור.

החנות של יקב לוריא

יין מרכז מבקרים יקב לוריא מעיינות חמי טבריה. זיו ריינשטיין,
היינות של יקב לוריא/זיו ריינשטיין

יקב משק אופיר

לצד היקב המשפחתי באלון הגליל, פועלת גם מכוורת מעולה ובאתר היקב תוכלו לרכוש גם יין וגם דבש. בימים אלו היקב פתוח למבקרים במתכונת מצומצמת. ההמלצה שלי: רוזה סנג'ובזה, יין של אמצע היום, בעל צבע ורוד עמוק, וטעמים פירותיים.

החנות של יקב משק אופיר

יקב משק אופיר. יח"צ,
יקב משק אופיר/יח"צ

יקב כישור

יקב כישור המקסים נפתח לאחרונה למבקרים במתכונת מצומצמת, כדי להניע את המקום ולהעניק לצוות רגעים של שפיות. ההמלצה שלי : כישור GSM, בלנד עולם חדש קלאסי של, עשיר בטעמים ומושלם לארוחת ערב

החנות של יקב כישור

יקב כישור. אנטולי מיכאלו,
בכרמים של יקב כישור/אנטולי מיכאלו

יקב ג'וליה

ג'וליה הוא יקב בוטיק משפחתי מהכפר מעיליא, שמציע בימים כתיקונם, אירוח מהנה וחמישה סוגי יין מגפנים שגדלות בגלילץ היקב לא מארח מבקרים כרגע, אבל קקיימת אפשרות להזמין יינות. ההמלצה שלי: ג'וליה רוזה, יין יבש קליל בסגנון בלאן דה נואר, עשוי בעיקר מענבי מרלו עם תוספת של סוביניון בלאן, עם ארומות וטעמים של ורדים ופרי הדר.

החנות של יקב ג'וליה

יקב ג'וליה, מעיליא. יקב ג'וליה, תמונות גולשים
המרפסת של יקב ג'וליה/תמונות גולשים, יקב ג'וליה

יקב שטרן

היקב הגלילי לא מארח מבקרים כרגע, אבל הוא מספק הנחה בקניית שישה בקבוקים ומעלה בחנות היקב. בימי רביעי היקב יהיה פתוח בין השעות 10:00 - 14:00 לרכישת יין ומינגלינג. ההמלצה שלי: אלכס 2022, בלנד של סוביניון בלאן מקדמת צבי ופינו גרי מגוש עציון.

לתיאום הגעה מראש: ג'וני 0543034361

החנות של יקב שטרן

יקב שטרן. אנטולי מיכאלו,
ג'וני שטרן ביקב/אנטולי מיכאלו

יקב אמפורה

יקב אמפורה המוערך שנבחר לפני המלחמה ל-"יקב האהוב ביותר לסיור" פתוח במתכונת מצומצמת ומסתמך בעיקר על מכירה אונליין בחנות היקב המעניקה הנחות בכל רכישה. ההמלצה שלי: טרואר קפסוטו אדום, בלנד סתווי, עם ארומות מתפרצות של פירות אדומים ולגימה מתובלת.

החנות של יקב אמפורה

יקב אמפורה 2023. מירה איתן, מערכת וואלה!
היקב האהוב ביותר/מערכת וואלה!, מירה איתן

יקב פאר

יקב פאר נמצא במושב טל שחר שבשפלת יהודה, הממוקם על שרידי יישוב יהודי קדום מתקופת התלמוד בשם "בית פאר". ההמלצה שלי: שרדונה כתום. יין ארומטי וייחודי המופק מענבי שרדונה שתססו על הקליפות.

לחנות של יקב פאר

יקב פאר. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה!
יקב פאר/מערכת וואלה!, מתוך פייסבוק

יקב בן-חיים

בן-חיים הוא יקב בוטיק משפחתי הממשיך מסורת גידול יין שהחלה ע"י אבות המשפחה לפני שישה דורות, בשנצז 1932. ההמלצה שלי: אלמוג 2020, מורכב מענבי גוורצטרמינר וסוביניון בלאן ששהו 5 חודשים בחביות עץ אלון חדשות ויצרו יין בעל ארומות של עוגיות חמאה וטעמים טרופיים.

לחנות של יקב בן-חיים

היננית רותי בן חיים. דרור עינב
חביות ביקב בן-חיים/דרור עינב

יקב רמת נגב

מהחלום של משפחת צדוק מקדש ברנע, להפריח את הנגב, נולד יקב מקסים, קטן ואיכותי המייצר יינות מיוחדים ושונים באווירה מדברית. ההמלצה שלי: אורנג' נווה מדבר 2022 מענבי פינו גרי וסמיון. ייןבעל גוף בינוני, רענן ועמוק, וטעמי קליה, קליפות הדרים ותה ירוק, שיושן 8 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי.

החנות של יקב רמת נגב

יקב גלאי

סיגלית ואסף גלאי מייצרים יין בנגב כבר עשרים שנה. עוד מהימים שהיין הישראלי היה בחיתוליו. יקב גלאי ידוע בעיקר הודות ליינות האדומים שלו אבל אני ממש אוהבת את הלבנים המיוחדים שהוא מייצר. ההמלצה שלי: רוסאן 2019 המתיישן בחלקו בחביות. יין עם טעמים עמוקים משולבים ברעננות חומצית.

החנות של יקב גלאי

יקב גלאי. דרור עינב, דרור עינב
בציר ביקב גלאי/דרור עינב, דרור עינב

יקב אוריאל

אוריאל הוא יקב בוטיק שהוקם בשנת 2016 על ידי אורי אקיאן שהתאהב בעולם היין, ולאחר ניסיונות רבים החליט להקים יקב בשדרות. ההמלצה שלי: בלנד של פטיט ורדו, פטיט סירה וקברנה סוביניון, כל זן מגיע מאזור אחר בארץ ונותן את הכוח והייחודיות שלו לבלנד העשיר הזה.

להזמנות באתר של יקב אוריאל

יקב אוריאל, שדרות. מתוך אתר היקב, מערכת וואלה!
יקב אוריאל, שדרות, בימים רגועים יותר/מערכת וואלה!, מתוך אתר היקב

יקב רוטה

חוות רוטה הוקמה בקיץ 2004 ע"י ארז רוטה אמן ויינן, בלב המדבר כחוות בודדים בדרך היין של רמת נגב. בחווה פועל יקב בוטיק המייצר יינות איכותיים מהכרמים הגדלים במקום, לצד סטודיו לאמנות לציור ופיסול וגן פסלים. אירוח ולינה בחאן ,ובקתת מטיילים. ההמלצה שלי: הפורט שהוא אחד הטובים בישראל.

לחנות של יקב רוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully