וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר יין מסקרן במיוחד, ג'ין סקנדינבי, ועוד המלצות שתייה לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:35

לשבת בבר יין שמגיש רק יינות טבעיים (אם תמצאו מקום פנוי), לערבב נגרוני קצת אחר עם ג'ין מסטוקהולם, ולשתות יין ישראלי טעים, בלי לקחת משכנתא. מומלצי סוף השבוע של אסנת גואטה

פלור בר יין. אורי קורץ, מערכת וואלה!
70 בקבוקים בלבד/מערכת וואלה!, אורי קורץ

בילוי לסופ"ש: פלור בר יין

על חורבות 'פסטה מיה' ברחוב וילסון, הוקם שניה לפני המלחמה, בר יין חדש בשם 'פלור'. המקימים: עדי רייף ואורי קורץ, שהכירו במהלך לימודיהם באוניברסיטה למדעי הגסטרונומיה בברה, איטליה. 'פלור' נועד לספק אך ורק יינות טבעיים ואוכל טוב לידם. המלחמה עצרה את כל תיכנוני הפתיחה, מה שלא מנע מאנשי השכונה להסתער על המקום בשנייה שהוא נפתח מחדש.

במקום 70 בקבוקים בלבד, רובם מיקבים קטנים ברחבי העולם, בעיקר מדינות יין קלאסיות. פחות יינות סלובניים ומיני כתומים מגאורגיה, אבל תוכלו למצוא שם שיתופי פעולה מעניינים ובלנדים מרתקים מיקבים ייחודים בצרפת.

המטבח מציע, לשם שינוי, אוכל של ממש, בהתאם למה שלאורי הבעלים בא להכין. לכן ניתן למצוא שם בשרים, דגים נאים, מנות חמות נתחי בשר לבן ואפילו מדלנים שאורי אופה ברגע ההזמנה. לא פעם מתארחים שפים לערב שכולו אוכל ויין, אז בכלל שמח.

איפה: וילסון 10, תל-אביב
מתי: א'-ה', 11:00-23:00, ו', 11:00-16:00

פלור בר יין. אסנת גואטה, מערכת וואלה!
אוכל של ממש/מערכת וואלה!, אסנת גואטה

ג'ין לסופ"ש: סטוקהולם דריי

Stockholms Bränneri (מזקקת שטוקהולם), היא המזקקה הראשונה בעיר שמייצרת ג'ין בעבודת יד ומושפעת מהשורשים הנורדיים של מייסדיה.

הג'ין מציע טוויסט סקנדינבי לג'ין היבש הקלאסי, עם שבעה רכיבים בוטניים, ביניהם: ערער, כוסברה, קליפת לימון ורוזמרין. זהו ג'ין הדרי ועשבוני. מושלם לג'ין טוניק קלאסי ולנגרוני קצת אחר.

המחיר: 125 שקלים באתר פאנקו

עוד בוואלה!

דרינק בין מלחמה לחורף: אם שותים לא שוכחים

לכתבה המלאה
סטוקהולם דריי ג'ין. יח"צ חו"ל,
טוויסט סקנדינבי לג'ין היבש הקלאסי/יח"צ חו"ל

יין לסופ"ש: יקב הרי גליל, סתיו, פטי ורדו

אחד הדברים שאני מחבבת בעולם היין של שנים האחרונות, הן הסדרות ה"פשוטות כביכול. סדרות קלילות יותר, מתומחרות בנגישות ומיועדות לשתייה יומיומית בלי התחשבנות, כאשר שהאדומים מקבלים יישון קצר אם בכלל. כזו היא סידרת 'סתיו' של יקב הרי גליל והפטי ורדו בסדרה הוא אחד היינות האהובים עלי לימים קרירים כאלו.

יקב הרי גליל, סתיו, פטי ורדו. יח"צ,
עובד נהדר עם אוכל/יח"צ

היין, שנעשה מענבי הגליל העליון, התיישן 4 חודשים בחבית עץ אלון. יש לו צבע סגול עסיס וארומות של דובדבנים ופרי יער כיפיים. יין שפותחים בלי לחשוב, עובד נהדר עם אוכל (אפילו סנדוויץ מושקע) ובקיץ הוא יהיה נהדר גם אחרי שעה במקרר לדרינק חברים של צהריים בפארק.

המחיר: 59 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully