וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהובים יקרים: המתנות הכי שוות על מדף המשקאות

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 12:11

בגלל שאנחנו כל כך אוהבים אתכם, החלטנו לפנק אתכם ברשימה של מתנות יוקרתיות במיוחד לחג האהבה. מתנות שגם אנחנו נשמח לקבל

שמפניה מואט ושנדו. יח"ץ,
לחיי האהבה/יח"ץ

אין לנו דרך לדעת בדיוק איך יראו חגיגות וולנטיינ'ס דיי השנה. אנחנו רק יכולים לנחש שרבים יעדיפו להחליף את המסיבות מחוץ לבית, באירועים אינטימיים יותר. אירועים שראויים למשקאות איכותיים במיוחד, כמו קוניאק, וויסקי וכמובן: שמפניה. מתנות שכל אחד ישמח לקבל.

הבקבוקים שמרכיבים את הרשימה הזו אינם זולים במיוחד. יש שגידו שהם אפילו יקרים, רק קחו בחשבון כי רובם לא יעלו הרבה יותר מאשר בילוי חגיגי של ערב אחד מחוץ לבית, ושמחלקם תוכלו ליהנות גם אחרי שהחגיגות יסתיימו.

וויסקי. ShutterStock
כן, אפשר לחגוג גם בבית/ShutterStock

קוניאק: הנסי XO

בשנת 1870 יצר מוריס הנסי את הקוניאק הזה עבור החברים הקרובים שלו ובכך, הציג לעולם קטגוריה חדשה של קוניאק. תזקיקי הענבים שמרכיבים אותו, מתבגרים בחביות צעירות יחסית, והם נבחרים על פי העוצמה ויכולת ההתיישנות שלהם.

הנסי XO מציע טעמים מתקתקים של פירות מסוכרים, ותחושה חמימה ומסקרנת, שחושפת, לאט לאט, טעמים המורכבים של תזקיקים מיושנים, שמפנקים את החך עם רמזים לפלפל שחור ושוקולד איכותי. את התחושה שהוא מעניק אפשר לתאר כגל של חמימות ההולך וגדל עד שהוא נשבר, והנוכחות שלו מלאה וחושנית. בין היתר הודות לנוכחות עץ האלון הקלוי המשולב בווניל, והסיומת הארוכה מהדהדת את כל הטעמים והתחושות שקדמו לה. אין סיכוי שלא תתאהבו בו מלגימה ראשונה. המחיר: 899 שקלים

עוד בוואלה!

מבצע שקמה: שותים, ממחזרים ותורמים לעוטף

לכתבה המלאה
קוניאק הנסי XO. יח"צ חו"ל,
אהבה מלגימה ראשונה/יח"צ חו"ל

וויסקי: גלנמורנג'י סיגנט

הרעיון שעומד מאחורי הוויסקי הזה, כך מספרים באתר של מזקקת גלנמורנג'י, עלה במוחו של המאסטר דיסטילר ד"ר ביל למסדן, בשעה שלגם כוס של קפה ג'מייקה בלו מאונטיין. מאותו רגע, טעמי הקפה לא עזבו, ולקח לו לא מעט זמן להבין כיצד להביא אותם לוויסקי. אגב, בוויסקי הזה, יש הרבה יותר מאשר טעמי קפה ומוקה. הוא מזוקק משעורה שעברה קלייה אינטנסיבית במיוחד ומתבגר בשלושה סוגי חביות: אקס ברבן, בשביל הקרמיות, חביות שרי למען המתיקות וחביות חדשות חרוכות, לטובת התיבול. נכון, מדובר בוויסקי ללא ציון גיל, אבל, לפחות על פי המזקקה, משתתפות בו כמה מהחביות הישנות ביותר במחסנים.

התוצאה: התפוצצות קטיפתית של טעמים, מרירות של מוקה, עקצוץ של תבלינים וגלים של שוקולד מריר שמתמתנים עם טעמי סוכריות חמאה. זה לא וויסקי ששותים כל יום. אבל היי, גם את חג האהבה אתם לא חוגגים כל יום. המחיר: 990 שקלים.

גלנמורנג'י סיגנט. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעמי קפה, מוקה, ועוד המון דברים טובים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמפניה: דום פריניון

האם הנזיר הבנדיקטיני דום פריניון, על שמו קרוי המותג, המציא את השמפניה? ממש לא! מצד שני, הוא תרם לא מעט לפיתוח של המשקה, שהפך, להיות פופולארי רק כמאה שנה לאחר שהלך לעולמו. דום פריניון, שחי בין השנים 1638-1715, בצפון מזרח צרפת, הכניס לשימוש את פקקי השעם שהוצמדו לבקבוק בעזרת חוטים משומנים, במקום חתיכות עץ עטופות בבד, וכמו כן גם בקבוקים מזכוכית עבה שמנעו מהם להתפוצץ.

מותג השמפניה הקרוי על שמו, מיוצר על ידי בית השמפניה מואט ושנדו, אך ורק בבצירים איכותיים, כאשר, בשונה מכל השמפניות שאינן וינטג', כל הענבים המשמשים לייצור נבצרו בשנה אחת. זוהי שמפניה הרמונית ואלגנטית, כמו מערכת היחסים שלכם, שמשלבת בין גוף מלא, חמיצות גבוהה ומחיר גבוה לא פחות. אבל לאהבה אין מחיר. המחיר: כ-1000 שקלים.

דום פריניון. צילום מסך, מערכת וואלה!
דום פריניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

וגם: מואט ושנדו ברוט אימפריאל

את השמפניה של מואט ושנדו, אין צורך להציג. מדובר באחד המשקאות הקלאסיים והחגיגיים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. מדי פעם, משיק הבית השמפניה הוותיק והמוערך מהדורות חגיגיות, כמו הנוכחית, שנוצרה בהשראת נופי העיירה אפרניי, ויצאה לאוויר העולם לקראת סוף השנה האזרחית.

מואט ושנדו, ברוט אימפריאל. יח"צ חו"ל,
חגיגית במיוחד/יח"צ חו"ל

ההשקה בישראל נדחתה עקב אירועי השביעי באוקטובר והיא מתקיימת ממש עכשיו לרגל וולנטיינ'ס דיי. מדובר בבלנד מאוזן ופרחוני של שלושת זני הענבים של שמפיין: פינו נואר, פינו מונייה ושרדונה, שמציעה טעמים מעודנים ומבנה אלגנטי, שפשוט אי אפשר שלא לאהוב. המחיר: 199-229 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully