וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יין? זה קוקטייל? לא משנה! העיקר שזה טעים

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 12:31

משקאות מוכנים לשתייה בעלי אחוז אלכוהול נמוך, תופסים בשנים האחרונות תאוצה ברחבי העולם. טעמנו שניים כאלה שמיוצרים בישראל. ואהבנו, לא רק בגלל המחיר

אילוסטרציה. ShutterStock
לפתוח, למזוג ולשתות/ShutterStock

לא שחסרות לנו סיבות לשתות לאורך כל שעות היממה, אבל אם כבר אתם מתכננים למזוג משקה בצהריים או אפילו בבראנץ' לפני יום עבודה, טוב שיש את האופציה לעשות זאת, עם משקאות שעושים כמה שפחות רגשות אשמה ועם כמה שיותר קוביות קרח.

לאחר מספר שנים בהן הצליח המותג הקיצי BUZZ של יקבי כרמל לתת אלטרנטיבה טובה למי שאוהב משקאות מרעננים וקלילים במחיר נגיש, הוא עושה זאת שוב. אל סדרת היינות המבעבעים בעלי 6% אלכוהול הצטרפו הקיץ הקרוב שני קוקטיילים בבקבוק. או ליתר דיוק שני יינות שהם קוקטיילים.

הבקבוקים שהושקו לאחרונה הם: 'BUZZ פינה קולדה' ו-'BUZZ קוסמופוליטן', שנותנים את כל הטעם של הקוקטיילים באפס הכנה. רק לפתוח, למזוג ולשתות. אפילו פותחן לא צריך.

ההברקה הזו נולדה כחלק מטרנד הקוקטיילים הביתיים בבקבוק שתופס תאוצה בשנתיים האחרונות. הטעמים של BUZZ נותנים אופציה לשתייה קלילה, בלי לחשוב יותר מידי על השפעות האלכוהול, והם מתאימים כאפריטיף מרענן, בעיקר בימים בהם אתם מוצאים את עצמכם על חוף הים בשעה 11:00.

מיץ אננס. ShutterStock
האננס יעלה לכם יותר/ShutterStock

הכי טעים, הכי משתלם

כמי שצפתה אינספור פעמים ב"סקס והעיר הגדולה", הבקבוק הראשון שפתחתי היה קוסמופוליטן. זו הייתה סיבה להכין כמה כוסות קוקטייל עם פלח לימון ובאזז מבעבע לפני טורקיה-פורטוגל בשבת. ככה עושים ערבי בנות אצלנו.

אני קצת סנובית של משקאות ולא הכול טעים לי, אבל טעמי החמוציות, הלימון והתפוז עם הבעבוע הקל באו לי ממש במקום, ואהבתי במיוחד שהוא לא מתוק מידי.

יקב כרמל, BUZZ, קוסמופוליטן. אייל קרן,
לא מתוק מדי/אייל קרן

סוגר פינה

'BUZZ פינה קולדה' לעומתו, שמבוסס על יין מוסקטו, הוא מתקתק קצת יותר, עם בעבוע קליל וארומות של רום וקוקוס שמזכירות מאד את המשקה המקורי.

יקבי כרמל, BUZZ, פינה קולדה. אייל קרן,
ארומות של רום וקוקוס/אייל קרן

כאן מומלץ ללכת על כוס נמוכה, קרח, ואפשר להוסיף פלח אננס לקישוט. סביר להניח שהאננס יעלה לכם יותר משני הבקבוקים גם יחד, מכיוון שמחיר בקבוק אחד של BUZZ עומד על 35 שקלים. אין יותר טעים ומשתלם מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully