וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תערבבו אותנו: ברי הקוקטיילים הטובים בארץ

12.2.2019 / 14:40

חגיגות הוולנטיין שיחולו ביום חמישי הן הזדמנות מעולה לצאת לבילוי שהוא קצת אחר, לא עוד מסעדה וארוחה כבדה; אז אם גם אתם אוהבים משקאות מקושטים, הרשימה הזו היא בשבילכם - ברי הקוקטיילים הכי טובים בארץ, לאנשים שלוקחים את המשקה שלהם ברצינות, בעיקר אם הוא ורוד

דאבל סטנדרט. זיו כהן,
קוקטייל אינפוזיה בדאבל סטנדרט/זיו כהן

סצנת הקוקטיילים בישראל הולכת וגדלה כשתל אביב מובילה בראש החץ עם עשרות ברי קוקטיילים שעושים את זה לפי הספר, משקשקים, מערבבים ומגישים. אחריה מצטרפות ירושלים, חיפה, באר שבע וערים נוספות שגם בהן יש דרישה הולכת וגדלה לגורמה בכוס, ולא רק בצלחת. יש קוקטיילים בכל בר, אבל לא כל בר הוא בר קוקטיילים, אנחנו לא מדברים על מסעדות שמגישות קוקטיילים, או ברים שיש להם גם תפריט קוקטיילים, אלא מקומות שמקדישים את כל תשומת הלב לקוקטייל. אם גם אתם הרפתקנים חובבי התנסויות, אם גם אתם אוהבים משקאות מקושטים, ריחות וצבעים, הרשימה הזו היא בשבילכם, ברי הקוקטיילים הכי טובים בארץ, לאנשים שלוקחים את המשקה שלהם ברצינות, בעיקר אם הוא ורוד.

אימפריאל קוקטייל בר, ת"א

קוקטייל בבר האימפריאל. בן יוסטר,
קטן ומושלם, בר האימפריאל/בן יוסטר

האימפריאל קוקטייל בר זכה כבר בכל מיני פרסים, נכנס לכל מיני דירוגים והביא לתל אביב ולישראל הרבה כבוד בעולם. הבר הקטנטן והאפלולי במלון אימפריאל ברחוב הירקון מגיש את הקוקטיילים שלו בכל הרצינות ולפי כל חוקי הז'אנר ולא סתם התמקם בתודעה כבר הקוקטיילים הטוב ביותר בארץ וכמוביל הסצנה. תמיד יהיה תור קטן בכניסה של מי שלא הזמינו מקום אבל מתעקשים לחכות. בר שירה, דרור אלתרוביץ' ‏וגלעד לבנת שהוא מבעלי המלון, הם שלושת השותפים שהקימו את המקום בהשראת ברים קולוניאליים מהמאה הקודמת. הקבוצה הקימה מאז עוד כמה פרויקטים ביניהם גם לה אוטרה, בדלת ממול באותו המלון, מה שהתחיל כמסעדה מקסיקנית והפך עם הזמן לבר קוקטיילים פר אקסלנס כשהוא שומר על האווירה הקריבית. בכל מקרה, האימפריאל בראש הפודיום.

אימפריאל קוקטייל בר, הירקון 66 תל אביב, 073-2649464

עוד באותו נושא

הצצה לזירת הקוקטיילים בלונדון

לכתבה המלאה

223, ת"א

223. בן יוסטר, ספק 500
לימד אותנו לשתות בסטייל, ה-223/ספק 500, בן יוסטר

לאחרונה חגג בר ה-223 יום הולדת עשר, ואם אתם לא זוכרים, אז אתם יכולים לדמיין לעצמכם כמה מוזר היה לפני עשור להיכנס לבר מעוצב בסגנון ניו יורקי בצפון דיזינגוף, היכן שהצפיפות של חובבי הבירה והוויסקי גבוהה, ולקבל קוקטיילים מעוצבים מברמנים בחולצות מכופתרות ושלייקס. לאריאל לייזגולד, שעל כל המיזמים הנוספים שלו עוד תקראו בהמשך, אפשר לתת קרדיט מלא על התפשטות תופעת הקוקטיילים בעיר, ועל העשייה היצירתית על גבול המופרעת שלו, תכונות שבאות לידי ביטוי בכל כוס שתקבלו ב-223.

223, דיזנגוף 223 תל אביב, 03-5446537

דאבל סטנדרט, ת"א

קאקאדו קוקטייל. זיו כהן,
מוזר במובן הטוב של המילה, הדאבל סטנדרט/זיו כהן

מאז ה-223 שהוזכר כאן למעלה, הלך והפך רחוב דיזנגוף למוקד של קוקטיילים רציניים, גם אם הם מוגשים בכוס של ברבור, כריש, או שקית אינפוזיה, כמו למשל בדאבל סטנדרט של יותם שילה. בדאבל סטנדרט מתחו את גבולות הקונספט, ומלבד קטעי אודיו מוזרים בשירותים, גם יגישו לכם בלאדי מרי בשקית של עירוי דם, או קוקטייל אדום מדם בכוס בצורת לוע של כריש. אבל שהגימיקים האלה לא יבלבלו אתכם, הקוקטיילים משוגעים אבל מקצועיים, חומרי הגלם מעניינים, ובדאבל סטנדרט אף פעם לא משעמם.

דאבל סטנדרט, דיזינגוף 247 תל אביב, 03-5550966

בושוויק, ת"א

בושוויק. אפיק גבאי,
יותר נגיש ופחות אפל- הבושוויק/אפיק גבאי

לאחר הרפתקאה יפואית שלא צלחה (מוטל דה לוקס), פנו קבוצת האימריאל לפתוח את בושוויק, בר קוקטיילים נוסף, הפעם בקומת הכניסה של מלון פאבריק ברחוב נחלת בנימין. בתפריט- קוקטיילים פחות מורכבים מהאימפריאל והרבה יותר נגישים, אווירה פחות אפלה, יש אפילו סוג של תחושת לאונג', וגם חצר מהממת שממש מזכירה חצרות של ברים בבושוויק, עם שרשראות של נורות ושולחנות משותפים. יש הרגשה שפנו כאן למכנה משותף רחב יותר, אבל מצליחים לקלוע כאן בכל האלמנטים, אירוח, שתיה ואוכל.

בושוויק, נחלת בנימין 28 תל אביב, 03-5678000.

בלבוי, ת"א

קוקטייל. אנטולי מיכאלו,
שגעון על הבר בבלבוי/אנטולי מיכאלו

אריאל לייזגולד מה-223, הידוע גם כחלק מקבוצת מאנקי ביזנס, גייס את כל הקווירקיות (המוזרות הנפלאה שלו) ופתח את בר הבלבוי, בר סופר-מעוצב עם ריהוט עתיק, הרבה קטיפה, תאורה חלשה ואפלוליות במידה, ואביזרים ישנים שיגרמו לכם לחשוב שאתם על סט של סרט, מפרפרים מעופפים ופרחים ענקיים ועד עגלת תינוק ישנה ממנה מוציאים צ'ייסרים לאורחים. חומרי הגלם מוזרים בצורה נפלאה, הקוקטיילים הקלאסים מקבלים טוויסט מעניין, והכל אפל, מסקרן וחווייתי. וזה מבלי להזכיר את הבראנץ' המדובר, ואת הבאטלר, הבר המניאטורי נקסט דור, שנכנסים אליו דרך דלת נסתרת ויש לו אופי מנוגד, מנימליסטי וקלאסי. אבל הבלבוי, אין עוד כזה.

Bellboy, מלון ברדיצ'בסקי- ברדיצ'בסקי 14 תל אביב, 03-7289213.

ספייסהאוס, ת"א

קוקטייל. חיים יוסף,
מתוק ומחוספס, הספייסאהוס/חיים יוסף

כל אושיות האלכוהול בעיר התאחדו כדי להקים את הספייסהאוס, ביניהם יותם שילה, אריאל לייזגולד, אבירן אבידן ועוד, מאז חלקם כבר המשיכו למחוזות אחרים אבל הספייסהאוס ממשיך להגיש קוקטיילים מסוגננים, ואפילו משדרג את הקונספט ומציע קוקטיילים לחלוקה, כאלה שתוכלו למזוג לעצמכם בשולחן ולחלוק כמה אנשים. המקום מעוצב כמו בית מרקחת ישן, עם הרבה עץ ובקבוקים ישנים בהם משרים מיני תבלינים בוודקה וג'ין ומרקחות נוספות. אלכוהול הוא הבושם המוצלח ביותר.

ספייסהאוס, דיזנגוף 117 תל אביב, 03-9674400

קלאביס קלאב, ת"א

במשך תקופה ארוכה היה הבר הזה הסוד השמור של חובבי הקוקטיליים, סוד שהיה קל לשמור מכיוון שלא תראו את המקום מהרחוב, הכניסה אליו נסתרת, דרך מסעדת טאפאצ'ולה, ותצטרכו להצטייד בקוד הסודי לדלת, אותו תוכלו למצוא בעמוד האינסטגרם של קלאביס. אחרי שתעברו את כל אלה תמצאו בר מתוק, כמעט סלון, שבו ישקשקו וינערו עבורכם משקאות בשיא הרצינות, אבל באווירה נעימה וחברית. קטן כאן, אינטימי, מרגיש מחתרתי, אבל האירוח בגובה העיניים והקוקטיילים מקבלים מקום של כבוד.

קלאביס קלאב, הרצל 4 תל אביב

הוטל דה ויל, ת"א

קוקטייל צרפתי. רעות סהר, רעות סהר
צרפתי מינימליסיטי- הוטל דה ויל/רעות סהר, רעות סהר

הוטל דה ויל, בית העירייה בצרפתית, הוא הפרויקט האחרון של קבוצת מאנקי ביזנס ואריאל לייזגולד, שאם קראתם עד לכאן אתם כבר ודאי יודעים מיהו. בהוטל דה ויל מביא לייזגולד את הקונספט הצרפתי פריזאי אל מרכז הבמה, עם תפריט קוקטיילים קטן, אבל מדויק, שולחנות קטנים עגולים, תפריט שכתוב על החלון ושפה עיצובית פריזאית מובהקת, קופסאות גפרורים ממותגות וגלויות כמובן. הקוקטיילים לא מופרעים, אלא יותר משחקים על הקו של קלאסיים עם טוויסט, אבל הכל טעים ומהנה ומרגיש כמו פריז לרגע.

הוטל דה ויל, דיזנגוף 230 תל אביב, 03-9746999

ג'אספר ג'ונס, ת"א

קוקטייל בר ג'ספר ג'ונס.
חצוף וטרנדי, הג'ספר ג'ונס

בניגוד לריחוק המאפיין הרבה ברי קוקטיילים, וב"ספייס" שנותן הברמן ללקוחות שלו, בג'ספר ג'ונס תהיו חברים כבר מהרגע הראשון, לצד הקוקטייל יפנקו אתכם בצ'ייסר, הברמן ישאל לשמכם הפרטי, המוזיקה הקצבית תשמור עליכם עירניים והצפיפות תשמור עליכם חמימים. ידוע שלג'ספר אין שלט בכניסה, ולכאן לא נכנסים בטעות, ובכל זאת האוכלוסיה מגוונת והאווירה, למרות הטרנדיות, היא שכונתית נעימה, הקוקטיילים מושקעים ומהנים, והם גם זכו בכמה פרסים בינלאומיים, חובה לנסות את הפינה קולדה הכחולה.

ג'אספר ג'ונס, דיזנגוף 190 תל אביב, 03-9497020

הקונסיירג', ת"א

גרניש. דרור עינב
וזאת דווקא תמונה של הגרניש בר/דרור עינב

גם לאחים אבידן יש דריסת רגל משמעותית בעולם הקוקטיילים והם מחזיקים היום גם בקונסיירג' וגם בגרניש, שני מקומות שתגיעו אליהם כדי שיערבבו לכם. הקונסיירג' בדיזנגוף הוא קצת דרמטי, בקונספט של גולגלות ועשן, באווירה אפלה וקוקטיילים בכוסות משוגעות, והגרניש בכיכר המדינה אמנם צבעוני אבל יותר אלגנטי, הקוקטיילים פחות מופרעים ויש פחות שואו בכל החוויה. שני המקומות מתמקדים בקוקטיילים ובאירוח שסביב המשקאות, ובשניהם פשוט כיף נורא.

קונסיירג', דיזנגוף 95 תל אביב, 03-5223340

הונולולו, ת"א

קוקטייל. אסף קרלה,
קפיצה להוואי/אסף קרלה

בר הקוקטיילים הכי חדש ברשימה שנפתח ממש לפני כמה ימים ומציע טייק אוף מרענן עם קונספט של טיקי בר, בעיצוב טרופי וקאריבי ובאווירה של הוואי. יותם שילה ומוש בודניק מציעים כאן תפריט קוקטיילים מבוססי רום כשבכל משקה יופיע סוג הרום המדויק שלו- בהיר, כהה, נקי, מתובל, צעיר או מיושן. יש גם כמה סוגי רום נדירים לחובבי הז'אנר עם אלטרנטיבות מהקולוניות הצרפתיות שבאיים הקריביים וגם טרנידד, האיטי וברב'דוס, והכל בכוסות יפהפיות שתרצו לקחת הביתה.

הונלולו טיקי בר, כיכר דיזינגוף תל אביב, 03-6328155

וספר, חיפה

וספר קוקטייל בר. רעות סהר, מערכת וואלה!
הקוקטיילים של העיר התחתית, ווספר/מערכת וואלה!, רעות סהר

וספר, בר הקוקטיילים פר סה כמעט היחיד של חיפה שנפתח כבר לפני כמה שנים ועבר כמה גלגולים, ועם כל התהפוכות שעברה העיר התחתית של חיפה, המשיך לפעול ולערבב אלכוהול בשיא המקצוענות. מי שהכיר את הצד המחוספס של מיכאל נודל מבר הדוברין, הופתע לקבל את גם את הצד היותר אלגנטי שלו בווספר. בר קטן ואינטימי, קוקטיילים קלאסיים אבל גם כמה הרפתקניים, כל קוקטייל בכוס הייעודית שלו, והכל יפה נורא וצבעוני. שווה להתערבב בחיפה.

וספר, דוברין 7 חיפה, 050-6560160

בטארד, חיפה

תשכחו מהפומפוזיות המאפיינת בר קוקטיילים בתל אביב, כאן על בר עץ צנוע ועל חביות יין ישנות, יגישו לכם משקאות מעורבבים ומקושטים בסגנון חיפאי די ייחודי ועם משקאות מקומיים כמו טובי, מיץ גת וערק מקומי. מלבד תפריט הקוקטיילים הרגיל, וגם תפריט יין שהמקום מתהדר בו, יש תפריט קוקטיילים ל"מתקדמים", עם קוקטיילים מעט הזויים ואפילו כאלה שלא חושפים את כל המרכיבים שלהם, עם הרבה משחקים בטעם ועם הרבה שעשוע והומור.

בטארד, כיאט 1 חיפה, 054-5890902

אימפריאל רד, ירושלים

קוקטייל. דור קדמי,
האימפריאל בגרסה ענקית ואלגנטית/דור קדמי

שיתוף הפעולה בין קבוצת האימפריאל לרשת מלונות ישרוטל הוליד את האימפריאל רד, בר קוקטיילים כשר במלון כרמים בקריית ענבים. האח הצעיר של הבר התל אביב מציע את כל כללי הטקס החל מברמנים בחליפות, דרך אווירת ניו אורלינס ומועדוני הג'אז עם פס קול ג'אזי, ועד כמובן, הקוקטיילים האלגנטיים והיוקרתיים, ואת כל זה תקבלו על בר שעוצב באופן מודולרי ובו חללים נפרדים הנפתחים בהתאם לכמות האנשים בבר. סיבה טובה לנסוע למקום שנקרא קריית ענבים.

אימפריאל רד, מלון כרמים קריית ענבים, 02-5489809

גטסבי, ירושלים

קוקטייל בר גטסבי ירושלים.
ירושלים מפתיעה- גטסבי בר

גטסבי הוא בר נסתר מאחורי דלת חשוכה, שם מתקיימת הסצנה היפה ביותר של קוקטיילים בירושלים ועם אנשים ירושלמים שמתעניינים באמת במה יש להם בכוס. אם תהיו נחמדים ותמצאו חן בעיני המארחת תיפתח בפניכם הספרייה (כן כן) ותוכלו להיכנס לבר. בפנים תמצאו עיצוב מהודר עם מחווה לשנות ה-20, כמו גם השם כמובן, וברמנים שלבושים טוב ישאלו אתכם מה אתם אוהבים לשתות ויגישו לכם קוקטיילים יפהפיים כמו שרק עיר הקודש יכולה לספק.

גטסבי, הלל 18 ירושלים

זוטא, ירושלים

בר הקוקטיילים הכשר מבית מסעדת 1868 שגם נמצא ממש בצמוד אליה ושייך למסעדן יענקלה תורג'מן בסיוע המיקסולוג עמית גלעד. המקום אינטימי וחמים, עמוס עץ ותאורה עדינה, כשעל המדפים מלא צנצנות מלאות במרקחות שמשמשות את הברמנים. יש כאן הרבה כבוד לקוקטיילים הקלאסיים, ופחות הרפתקנות ושואו-אוף. אף אחד בזוטא לא בא להמציא את הגלגל, אבל הם יודעים להתגלגל.

זוטא, דוד המלך 10 ירושלים, 02-6222313

ברבדוס, נס ציונה

ברבדוס בר קוקטיילים. גידי אבינערי,
מי היה מאמין בר קוקטיילים בנס ציונה- ברבדוס/גידי אבינערי

זה אומר הרבה מאוד דברים טובים על סצנת הקוקטילים הישראלית כששומעים שיש בר קוקטיילים בנס ציונה. ברבדוס, בר קוקטיילים באווירה טרופית ובהשראת האי הקאריבי ברבדוס, הלוא הוא האי בו נולדה ריהאנה. יש מגוון קוקטיילים מבוססי רום ומבחר קוטיילים קלאסיים וגם קוקטייל המוקדש לריהאנה על בסיס רום עם שקדים ופירות טרופים ופלחי תפוז מיובש ובזיליקום. החלל צבעוני ומעוצב בהקפדה והשירות מקצועי. נס ציונה על המפה.

ברבדוס, גולדה מאיר 3 נס ציונה, 054-5806093

מוג'ו נקסט דור, נתניה

קוקטייל במסעדת מוג'ו בנתניה. נמרוד סונדרס
לא איבדו את המוג'ו/נמרוד סונדרס

החבר'ה של המוג'ו בנתניה הבינו שכמות הקוקטיילים שהם מוציאים מהבר צריכה לקבל התייחסות מיוחדת ופתחו את המוג'ו נקסט דור, בר קוקטיילים, שיש בו אמנם הרבה אוכל אבל תפריט הקוקטיילים, שאותו בנה מוש בודניק, הוא התפריט הראשון שתקבלו, עם 15 קוקטיילים על בסיס סירופים שעשויים מחומרים טבעיים ועם פירות טריים, מי טוניק שמכינים במקום, כוסות, אבזור ואפילו קרח בסוגים שונים, שהותאמו במיוחד לכל קוקטייל. מקום טוב באמצע הדרך.

מוג'ו נקסט דור, גיבורי ישראל 17 נתניה, 09-8850716

טיפהמרה, גבעתיים

בלי הגינונים המוכרים מברי קוקטיילים, ורחוק מהאיפוק והקלאסה שהתרגלנו אליהם, בטיפהמרה הביאו את סצנת הקוקטיילים לגבעתיים ועושים את זה בגובה העיניים ואפילו בסחבקיות. הבר אפלולי ומזכיר במעט ברים שכונתיים דביקים, אולי קצת יותר מעוצב עם כמה חפצים מעניינים, אבל תקבלו כאן קוקטיילים קלאסיים שעשויים בדיוק רב, וקוקטיילים מקוריים ויצירתיים שיוצא האימפריאל עדי יצחק מערבב כאן. גבעתיים יפה לך להיות שיכורה.

טיפהמרה, כצנלסון 112 גבעתיים, 03-6479230

זאלמה אכבר קוקטייל בר, באר שבע

במיקום לא צפוי בלב שכונת מוסכים בבאר שבע, מסתתר בר הקוקטיילים זאלמה, עם הקירות האדומים שלו והתקרות הגבוהות, ששלושת השותפים של המקום שיפצו בעצמם, באווירת ספיקאיזי (הברים האסורים של תקופת היובש ושנות ה-20 בארצות הברית) שם יגישו לכם ברמנים שלבושים יפה קוקטיילים מצוינים עם המון תשומת לב לפרטים. יא זאלמה.

זאלמה ACB, הנגרים 4 באר שבע, 054-6935522

ג'אספר 08, אילת

בר ג'אספר 08 , אילת. אורי אקרמן,
קוקטיילים לחופשה הבאה שלכם בג'אספר 08/אורי אקרמן

ג'אספר 08, בר הקוקטיילים הדרומי ביותר במדינה שהוקם על ידי צוות הג'אספר מתל אביב, מקום ענק ומעוצב בתוך מלון אגמים, עם ריהוט כבד, הרבה עץ ואלמנטים אורבניים, ועם תפריט קוקטיילים עם טעמים אקזוטיים וטרופיים שמתאימים לאווירת החופשה והחום האילתי.

ג'אספר 08, קאמפן 7 אילת (מלון אגמים), 08-6387797

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully