וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיור טעימות: הביסים הכי שווים של תל אביב

1.5.2019 / 12:45

לכבוד פתיחת עונת התיירות מתחדשת ת"א בסיור טעימות, שייקח אתכם בין 12 הביסים והשלוקים הכי טובים בעיר, החל מאוכל רחוב, דרך הגזוז המושלם ועד מסעדות שף. אז לאן נוסעים ומה אוכלים?

נבחרת השפים של גומיו. תומר פיירברג,
נבחרת השפים לצד המונית הצהובה/תומר פיירברג

סיורי אוכל הם הטרנד הכי לוהט בעולם הקולינריה היום. בערים הגדולות כמו ניו יורק, לונדון, מדריד או פריז תמצאו מאות אלטרנטיבות לסיורי אוכל מסוגים שונים, החל מסיורי אוכל רחוב או סיורי שווקים כמובן, סיורי גלידות וקינוחים, סיורים של אוכל מהגרים, ואפילו סיורי טעימות של מסעדות יוקרה.

תל אביב, בתור אחד היעדים הקולינריים החמים, בעיקר עכשיו בתקופת האירוויזיון מציעה גם היא מגוון סיורי אוכל, אבל בימים האחרונים הצטרפה אל הרשימה אלטרנטיבה חדשה מגניבה - מונית שירות שהוסבה לרכב סיור שתיקח את המשתתפים למסע טעימות מרתק, ובעיקר טעים, בכמה מהנקודות הכי אהובות ברחבי תל אביב.

הסיור, שנבנה על ידי איש הקולינריה דוד קישקה בשיתוף מדריך המסעדות גו מיו, מציג בפני המשתתפים את סצנת המסעדות המקומית, החל מאוכל רחוב ועד מסעדות שף, על ידי נסיעה ברחובות תל אביב שתלווה בהסברים ואנקדוטות על הקולינריה התל אביבית. אז לאן למשל תיקח אתכם המונית הצהובה?

קריספי צ'יקן בצ'יינה קלאב

קריספי צ'יקן. תומר פיינברג,
טעימה אסיאתית/תומר פיינברג

בצ'יינה קלאב, המסעדה האסיאתית האדומה של האחים קיצ'ס, זו שהחליפה את מסעדת דה באן האהובה, תוכלו לטעום את אחת מהמנות הטעימות שמוגשות במקום- קריספי צ'יקן - פרגית על הפלאנצ'ה עם עור פריך, מעל קוביות סטיקי רייס פריך גם הוא, עם כוסברה, ג'ינג'ר ובצל ירוק ורוטב ספייסי סויה.

עוד באותו נושא

תעשו לעצמכם סיור אוכל בצפת

לכתבה המלאה

בורקס שרימפס בבורקס TLV

בורקס שרימפס וגבינת עיזים. תומר פיירברג,
הבורקס הכי חם בשוק/תומר פיירברג

בעבר היה בורקס TLV ממוקם באחד הרחובות הצדדים של השוק במין גומחה בקיר וכמעט ללא מקומות ישיבה, זה לא מנע מכל תל אביב בערך להתאגד שם בימי שישי כדי לטעום את הפלא. בסיור תוכלו לטעום את בורקס השרימפס המפורסם, עם גבינת עיזים, בצלים קצוצים ומנגולד, שמגישים בלוקיישן החדש בשוק ברחוב רבי מאיר.

פיתה ענן בפיתה פנדה

פיתה פנדה. תומר פיירברג,
פיתה ענן/תומר פיירברג

עוד בשוק הכרמל- הדוכן של פיתה פנדה שהפך ליעד קולינרי בשוק, עם פיתה אווירירית במיוחד שמזכירה ענן ומספר מילויים מקוריים שחלקם עוד לא נראו עד אז בתוך פיתה כמו סביצ'ה למשל. בסיור תוכלו לטעום את אחת ממנות הדגל שהביאו לפיתה פנדה את המוניטין- פילה חציל בענן, חצילים אורגניים אפויים ומקורמלים עם טחינה, צ'אטני סלק וסלט ביצים, בפיתה כמובן.

פרח היביסקוס כבוש וממולא במעדניית יום טוב

פרח היביסקוק כבוש וממולא. תומר פיירברג,
הברקות קולינריות קטנות/תומר פיירברג

יש שיאמרו שמעדניית יום טוב בשוק לווינסקי היא עצירת חובה לכל מי שמחשיב את עצמו פודי, אין ספק שמדובר בלונה פארק של טעמים מה שבא לידי ביטוי באחת הטעימות המעניינות בסיור - פרח היביסקוס כבוש ממולא בשמנת עיזים וכבשים בשמן זית ויין לבן או קשקבל טורקי מחבל טראקיה. הרפתקה.

מיאנג פלה בקאב קם

פילה לברק באייסברג. מתן כץ,
ביס תאילנדי/מתן כץ

קאב קם, האחות הקטנה והמוצלחת של בית תאילנדי היא אחת העצירות הכיפיות בסיור עם מנה של חסה אייסברג ועלי פאנדן שעוטפים נתח פילה לברק מבושם בעשבי תיבול טריים, קוקוס קלוי, בצל ושום מקורמלים, קשיו ומעל רוטב תמרהינדי פיקנטי עדין. עצירה קטנה בתאילנד.

קוקי סאן ז'אק באריא

קוקי סן ז'ק. גל זהבי,
ביס בסטייל/גל זהבי

באריא, המסעדה המוצלחת של שף גיא גמזו הממומקמת בבניין קטן ויפהפה ברחוב יהודה הלוי יצעו לטעימה את אחת ממנות הדגל של המקום, קוקי סאן ז'ק צרוב על הפלאנצ'ה בחמאה חומה, על קרם שקדים, צימוק איראני וביסק סרטנים כחולים.

טרטר דג ים ביא פאן

טרטר דג בפורי ופונזו. רעות סהר, רעות סהר
ביס מושלם/רעות סהר, רעות סהר

יא פאן, הביסטרו היפני המעוצב של שף יובל בן נריה, היא הרכש היפני הטוב ביותר של העיר תל אביב, שם תוכלו לטעום טרטר דגי ים עם פורי, פונזו מתוק, חלמון ועירית. מדובר בביס קטנטן שמוגש ביא פאן מיום הפתיחה והוא אחד משילובי המרקמים והטעמים המוצלחים.

גזוז בלוינסקי 41

קפה לוינסקי 41. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קפה לוינסקי 41/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

תל אביב היא לא תל אביב בלי הגזוז של בני בלוינסקי 41, היכן שטנדר הסוסיתא חונה באופן קבוע. בתוך הגזוז בני מעמיס מגוון פירות, עשבי תבלין ופרחים, תמציות ומרקחות, שהופכות את הגזוז הזה לאחד המרעניים והמקוריים בעיר. עצירת חובה.

רביולי סלק באוזריה

אוזריה. יעל לאור,
עצירה יוונית/יעל לאור

אוזריה, החמארה היוונית העליזה של השפית אביבית פריאל היא בהחלט עצירה ראויה. שם, מלבד האווירה הסואנת של שוק לווינסקי, תוכלו לטעום את אחת מהמנות הוותיקות שבתפריט, ''רביולי'' סלק ממולא במוס גבינת עיזים. יאסו.

קרוקט לחי עגל בבר א וין

הזדמנות נהדרת לבקר בבר א וין, המסעדה הצרפתית הנהדרת בהובלתו של שף עינב אזגורי שתסגור את דלתותיה בסוף החודש, שם תוכלו לטעום קרוקט לחי עגל, קריספי ושחום, מוגש לצד ירקות מוחמצים וחרדל צרפתי אמיתי. בר א וין נתגעגע אלייך.

טורטליני חצילים שרופים באלנה

רביולי חצילים. רעות סהר,
ועוד ביס באחת המסעדות היפות בעיר/רעות סהר

באלנה, המסעדה היפה עם החצר הפורחת במלון נורמן, תוכלו לספוג קצת אווירה תל אביבית יוקרתית ולטעום מאחת המנות של שף ברק אהרוני, טורטליני חצילים שרופים בחמאת אורגנו וזעתר יבש.




הסיור מטעם מדריך המסעדות גו מיו, יתקיים במשך חודשיים, ויצא פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי בשעה 15:30 בעלות 280 שקלים למשתתף. אפשר להירשם לסיור באתר של חברת אורטרא.

  • עוד באותו נושא:
  • בורקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully