וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המתכונים שהכי אהבתם השנה

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 10:11

הם לא דורשים הרבה זמן עבודה במטבח, אבל עושים הרבה רושם ואנחנו לא מכירים מישהו שהיה מסרב להם - אלו המתכונים שהכי אהבתם בשנת 2021 ואנחנו ממש מבינים למה

עוגיות שוקולד צ'יפס. גיל אבירם,
עוגיות שוקולד צ'יפס/גיל אבירם

עוגיות שוקולד צ'יפס

עוגיות שוקולד צ'יפס הן ה-עוגיות . חורף, סתיו, קיץ או אביב החלום שלנו וכנראה גם שלכם, הוא שתחכה לכם צנצנת מלאה בהן. המתכון לעוגיות שוקולד צ'יפס שהכי אהבתם השנה הוא המתכון לעוגיות של בבקה בייקרי, שכולל חוץ ממתכון מנצח גם טיפים לעוגיות שוקולד צ'יפס מושלמות.

הכנסו למתכון המלא לעוגיות שוקולד צ'יפס

עוף עם תפוזים. אלון מסיקה
עוף עם תפוזים/אלון מסיקה

עוף שחום ועסיסי בתנור עם תפוזים

כל אחד צריך מנת עוף מנצחת. השנה בחרתם לחזור שוב ושוב למתכון לעוף בתפוזים ואנחנו ממש מבינים למה - תבנית חגיגית ויפה של עוף צלוי ושחום ברוטב מתקתק עם פרוסות תפוז, שאף אחד לא יאמין לכם שעבדתם עליה 10 דקות. מתאים גם לארוחת ערב מושקעת וגם סתם לאמצע השבוע.

הכנסו למתכון המלא לעוף בתנור עם תפוזים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיתות מקמח כוסמין. אלון מסיקה
פיתות מקמח כוסמין/אלון מסיקה

פיתות ביתיות מקמח כוסמין

אם יש משהו שלמדנו בקורונה בין סגר לסגר, זה שהבית שלנו יכול בקלות להפוך למאפייה קטנה. בין הכנת לחמי מחמצת, לעוגות מפוארות, דווקא המתכון לפיתות ביתיות של אינס שילת ינאי הוא זה שחזרתם אליו שוב ושוב.

זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה, ואם כבר משקיעים ומכינים אותן בבית אז למה לא פיתות מקמח כוסמין מלא? המרקם מדהים, הכיס מושלם והריח? להתעלף.

הכנסו למתכון המלא לפיתות ביתיות מקמח כוסמין

אסאדו בתנור. אפיק גבאי,
אסאדו בתנור/אפיק גבאי

אסאדו בתנור בקלי קלות

בסוף תמיד חוזרים למתכונים קלים, שתמיד מצליחים. את קדירת האסאדו הזו עם תפוחי האדמה, מכינה יונית צוקרמן כשהיא רוצה להרשים ואין לה הרבה זמן או מקום על הכיריים. עשר דקות עבודה, שלוש שעות בתנור ויש לכם תבנית מפוארת של בשר רך ונימוח עם תפוחי אדמה צלויים.

הכנסו למתכון המלא לאסאדו בתנור בקלי קלות

עוגת גבינה וקפה בציפוי שוקולד. דור משה, מערכת וואלה!
עוגת גבינה וקפה בציפוי שוקולד/מערכת וואלה!, דור משה

עוגת גבינה ואספרסו עם שוקולד

אפויה, קרמית ועשירה, עם טעם עדין של אספרסו, שמשתלב מצוין עם ציפוי השוקולד.

אם קלות היא שם המשחק, אז עוגת הגבינה הזו של דור משה היא לא סתם הפייבוריטת שלכם - כי בשביל הקסם הזה אין צורך במיקסר, בהפרדות ביצים או הקצפות, ואת הקלתית מכינים מביסקוויטים טחונים עם חמאה, כך שגם על שלב הכנת הבצק הפריך מדלגים בקלילות. כל שנותר הוא לערבב, להכניס לתנור ואחרי הקירור לצפות בקרם שוקולד.

הכנסו למתכון המלא לעוגת גבינה ואספרסו עם שוקולד

קציצות מטוגנות. איילה ג'ני, מערכת וואלה!
קציצות מטוגנות/מערכת וואלה!, איילה ג'ני

קציצות מטוגנות במעטה קצף

השנה מבין כל מתכוני הקציצות אהבתם את אלו של איילה ג'ני. קציצות מטוגנות שאין צורך בשבילן ברוטב, הן הכי טעימות פשוט ככה, כמו שהן. הסוד שלהן טמון במעטה הקצף שבו הן מתעטפות רגע לפני הטיגון. הן מושלמות כשהן חמות ויוצאות מהמחבת והן אידיאליות לכריך, במיוחד של שישי בצהריים.

הכנסו למתכון המלא לקציצות מטוגנות במעטה קצף

בורקס תפוחי אדמה ועשבי תיבול. אלון מסיקה
בורקס תפוחי אדמה ועשבי תיבול/אלון מסיקה

בורקס תפוחי אדמה הכי טעים שיש

לפעמים הסוד למתכון מנצח הוא הפשטות. לא משנה כמה טעים יהיה בורקס תפוחי אדמה קנוי, זה שתכינו בבית (כן, גם עם בצק עלים קנוי) לעולם יהיה טעים יותר. השילוב בין מלית פירה ביתית עם הרבה בצל מטוגן ועשבי תיבול יחד עם הטריות של מאפה שיצא הרגע חם מהתנור לא משתווה לשום דבר אחר ונראה שגם אתם הבנתם את זה.

הכנסו למתכון המלא לבורקס תפוחי אדמה הכי טעים שיש

סלט "סיני" חמוץ -מתוק. איילה ג'ני, מערכת וואלה!
סלט "סיני" חמוץ -מתוק/מערכת וואלה!, איילה ג'ני

סלט סיני חמוץ-מתוק

גם אנחנו לא האמנו שסלט יתברג לרשימה, אבל הפתעתם אותנו לטובה. כי סלט מרענן עם ירקות פריכים תמיד נדרש. הסלט הזה שאצל איילה ג'ני קוראים לו במשפחה "סלט סיני", כי הוא מזכיר בטעמו את החמוצים שמגישים במסעדות האסייתיות, הוא סלט קצת אחר - רענן מאוד בטעמיו והיתרון הגדול ביותר שלו הוא שניתן להכינו הרבה זמן מראש וגם לארוז אותו. מושלם גם לפיקניקים, טיולים ועל האש.

הכנסו למתכון המלא לסלט סיני חמוץ-מתוק

חיתוכיות שוקולד, ביסקוויטים ופקאנים ללא אפייה. דור משה, מערכת וואלה!
חיתוכיות שוקולד, ביסקוויטים ופקאנים ללא אפייה/מערכת וואלה!, דור משה

חיתוכיות שוקולד, ביסקוויטים ופקאנים או פשוט - עוגת כדורי שוקולד

מי לא אוהב כדורי שוקולד? אנחנו לא מכירים אדם כזה, ולכן זה רק מתבקש שבחרתם את המתכון הנפלא הזה של דור משה לחיתוכיות שוקולד וביסקוויטים שהן למעשה גרסה משודרגת ואלגנטית לכדורי שוקולד.

מכינים בלילה שוקולדית, אבל כזו שמכילה חתיכות גסות של ביסקוויטים והרבה שוקולד מריר, משטחים בתבנית ומצפים בגנאש שוקולד מריר ופקאנים קלויים. הכי כיף שכל העסק דורש גג 10 דקות הכנה ואין צורך אפילו להפעיל תנור.

הכנסו למתכון המלא לעוגת כדורי שוקולד אלגנטית

ספגטי כמו של פעם. דרור עינב,
ספגטי כמו של פעם/דרור עינב

ספגטי ברוטב עגבניות כמו פעם

גם בשביל ספגטי, פשוט לכאורה, ברוטב עגבניות צריך מתכון מנצח. והמתכון של חן מזרחי מהבלוג חן במטבח הוא בהחלט אחד כזה. מתכון שתמיד מצליח ותמיד אהוב על כולם - קטנים וגדולים. לא סתם אתם אוהבים לחזור אליו שוב ושוב, אנחנו לגמרי מבינים אתכם.

הכנסו למתכון המלא לספגטי ברוטב עגבניות פשוט, קל וטעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully