וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה קונים את העוגות הכשרות הכי טעימות לפסח?

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 12:42

כי זה ממש בסדר להגיש בפסח, או להביא מתנה למארחים, קינוחים קנויים, בעיקר כשהם כאלו מוצלחים

עוגת מרציפן לפסח. דניאל לילה,
עוגת מרציפן כשרה לפסח של קונדיטוריית שמו/דניאל לילה

אחד הנושאים שהכי מעסיקים את כולם לקראת חג הפסח, הוא איזה קינוחים להכין לשולחן החג? נכון, ארגנו אתכם עם 10 מתכונים מנצחים לעוגות כשרות לפסח, עם עוגת מוס שוקולד כשרה לפסח, עם עוגת גבינה כשרה לפסח ואפילו עם בראוניז כשרים לפסח.

ועדיין. הרי בסופו של דבר מנות עיקריות לפסח זה קל יחסית, מנות ראשונות לפסח - אפשר להסתדר, אבל בגזרת הקינוחים המחסור בקמח מהווה לחלקנו אתגר לא פשוט.

אז למי שמעדיף לא להסתבך עם הכנה של קינוחים, מצאנו לכם השנה כמה אופציות נהדרות באמת לעוגות וקינוחים קנויים לפסח, שלא נופלים מאפייה ביתית, ויחסכו לכם קצת זמן ועוגמת נפש. חשוב לציין, שהופתענו השנה ממש מהרמה הגבוהה של הקינוחים, ולא הרגשנו כלל בחסרונו של קמח החיטה. להיפך.

אז קבלו כמה המלצות מכל הלב, ושיהיה לכם פסח טעים וכשר.

עוד המלצות לחג הפסח:
מסלולי טיולים מומלצים לפסח
מופעים והצגות מומלצים בפסח

קונדיטוריית שמו עוגיות נוגטין. דניאל לילה,
עוגיות נוגטין, כשרות לפסח, של קונדיטוריית שמו/דניאל לילה

קונדיטוריית שמו

מדי שנה, קונדיטוריית שמו מציגה קולקציית פסח, שמעוררת אצלנו השתאות רבה, ומעלה שאלות האם קמח הוא מוצר כה חיוני בחיינו, אם מצליחים לעשות קינוחים כל כך מוצלחים בלעדיו. שמו שומר על כמה מהקינוחים שהפכו מזוהים איתו בחג הפסח בשנים האחרונות: עוגיות נוגטין נהדרות במילוי קרם פרלינה (יש לנו גם את המתכון שלהן) - עוגיות ממכרות, במילוי ממרח אגוזים עשיר ומפנק, שיעבירו לכם את החג בהנאה רבה, ואנחנו נשמח לאמץ אותן כל השנה.

לצידן בקולקציה יש גם דקואז - מוס שוקולד חלב ומוס קרמל על בסיס מרנג שקדים. מוס שוקולד נהדר, שיכול לשמש כקינוח מרשים ומנצח על שולחן החג.

אנחנו מתים גם על העוגה בחושה של שמו - נאנטה, עוגה נהדרת המבוססת על שקדים, תענוג אמיתי לחובבי המרציפן (49-59 שקלים לעוגות בחושות). רוצים מתכון לעוגת השקדים הבחושה של מיקי שמו? הנה הוא כאן.

וכמובן שיש עוד עוגות ומאפים כשרים לפסח, בחנויות הקונדיטוריה ובאתר.

להשיג ברשת קונדיטוריית שמו

עוד בוואלה!

כל המתכונים שאתם צריכים לחג הפסח

לכתבה המלאה
מוס פיסטוק תות של דלאל. יעל לאור
עוגת פיסטוקתות כשרה לפסח בקונדיטוריית דלאל/יעל לאור

דלאל

גם קונדיטוריית דלאל, בראשותה של השף קונדיטורית תימור לביא, העמידה קולקציית קינוחים כשרה לפסח ונהדרת. גולת הכותרת של דלאל מבחינתנו, שמככבת אצלנו מדי שנה היא עוגת שוקולד נמסיס נהדרת (כאן תמצאו את המתכון שלה). השנה היא נעשתה בשיתוף Hennessy, וטעמי הקוניאק אכן מודגשים יותר, כך שניתן לומר שהיא פחות מתאימה לילדים. למבוגרים, לעומת זאת, מדובר בעוגה מאוד מענגת, שוקולדית ומפנקת, חתיכה אחת קטנה ממנה מספיקה, כדי לסגור פינה של מתיקות אחרי ארוחת חג כבדה.

העוגה נמכרת לצד בקבוקון קטן של הנסי (50 מ"ל) - מחיר מארז עם העוגה: 64 שקלים.

לצד עוגת השוקולד מציעים בדלאל עוד מספר פריטים וכשרים לחג - עוגת פיסטוקתות - שכבות פיסטוק שביניהן שפע של גנאש וניל, קולי פטל ומלא תותים ואוכמניות (138 שקלים), וכן קופסת עוגיות נהדרת הכוללת נשיקות, פיננסייק קוקוס, עוגיות אמרטי שקדים וקוקו קראנץ' (מעין חטיפי פררו רושה סטייל) - כל הפריטים נהדרים וטעימים ממש, ויעבירו לכם את החג בצורה טעימה ממש, ללא פשרות (68 שקלים לקופסה).

מכירה החל מיום שני ה-11 באפריל 2022.


דלאל הקונדיטוריה, כל ישראל חברים 7, נווה צדק
קפה דלאל, ז'בוטינסקי 108, תל אביב
שה דלאל, יהודה המכבי 73, תל אביב
וולט

עוגת ג'נדויה של הבייקרי. יעל לאור
עוגת ג'נדויה אגוזי לוז של הבייקרי/יעל לאור

בייקרי

הבייקרי מבית R2M מציעים כרגיל קולקצייה טעימה ומדויקת, שתעשה את כולם שמחים. אנחנו חסידים של עוגת הפולנטה תפוז של הבייקרי, אבל הפעם טעמנו גרסה קצת אחרת שלה - פולנטה, לימון וריקוטה - עוגה איטלקית עשויה קמח תירס, לימון, שמן זית וצנוברים, בציפוי קרם מבושם מרווה. מדובר בעוגה טעימה ומוצלחת מאוד, אך בעיקר למי שאוהב טעמים קצת יותר מתוחכמים, שונים ומעניינים ופחות בנאליים.

עוגת הג'נדויה לעומתה, היא כבר קונצנזיוס, עוגת טורט אגוזי לוז מצופה קרם שוקולד עשיר. אחת העוגות המיוחדות והמעולות שיצא לנו לטעום בחג הזה. עוגה מאוד מרוכזת ועשירה, אך עם זאת רכה, ואחת העוגות המהנות ביותר שאפשר לאכול בפסח (ובכלל) לצד הקפה.

בנוסף מציעים בבייקרי, מבחר קינוחי כוסות נהדרים - טירמיסו, מוס שוקולד, לימונשלי, כולם טעימים ומוצלחים עד מאוד, כך שאפילו עם חיתוך לא תצטרכו להתעסק. הנאה מובטחת.

להשיג בחנויות הבייקרי והדליקטסן, או באתר הדליקטסן

בראוניז של רולדין כשר לפסח. רונן מנגן,
בר שוקולד קרמל מלוח של רולדין/רונן מנגן

רולדין

כרגיל, אפשר לסמוך על רולדין, שתמיד מצליחים לסמן וי גדול על סעיף הרושם, עם עוגות יפות, מרשימות ומפתות - שבהחלט עומדות בציפיות. קולקציית החג של רולדין מגוונת ועשירה והיא כוללת עוגות מוס, עוגות בחושות, טארטים, עוגיות, מקרונים, קישים, כריכים, לחמניות ומאפי בוקר לימי חול המועד.

אנחנו טעעמנו בר שוקולד קרמל מלוח, עוגת פס המורכבת מפאדג' שוקולד, טופי קרמל מלוח, פרלינה, פקאנים ואגוזי לוז מקורמלים (65 שקלים). מעין בראוניז מאוד משודרג, עוגה עשירה, מתוקה מאוד ומפנקת, אי אפשר לאכול ממנה יותר מחתיכה אחת, וגם לא צריך, היא מספקת בדיוק את כמות המתיקות והשוקולד הדרישה. ושוב, חשוב לציין לטובה, שלא הרגשנו בחסרונו של הקמח.

עוד טעמנו קפה שוקולד או-לה (149 שקלים) - קרוקנט שוקולד קפה, ביסקוויט קוקוס, קרמו קפה, מוס וניל ושונטי שוקולד קפה - עוגה מסוג עוגות הרושם שנולדה בדיוק לשולחן הקינוחים בסוף ארוחת החג. בסיס השוקולד עם שברי פולי קפה היה טעים וקראנצי וגם קרמו הקפה שהוא למעשה מעין מוס קפה עשיר, היה טוב מאוד. הבעיה היחידה הייתה שבעת החיתוך השכבות התפרקו מעט ופגמו ברושם שעוגה מסוג זה מייצרת.

טעמנו גם טארט תפוחים פרווה - המורכבת מסבלה פריך, קרם שקדים, רום תפוחים בקינמון וקרמבל שקדים (65 שקלים) - הבצק היה פריך ועדין וקרם השקדים הוסיף ארומה מרציפנית נהדרת.
עוגה מעולה לכל חובבי עוגות התפוחים והמרציפן.

בנוסף, הרשת מציעה ממרחי אגוזי לוז חדשים ונהדרים, ממרח ביאנקו אגוזי לוז (40%) וממרח קקאו ואגוזי לוז, מתאימים לכל ימות השנה לאפייה ואכילה ובנוסף כשרים לפסח.

את מגוון המוצרים לצד מגוון מארזי מתנה חגיגיים, ניתן לרכוש באתר של רולדין החל מה-10 באפריל.

שוויצריה הקטנה בביסקוטי. בועז לביא,
עוגת שוויצריה הקטנה בביסקוטי/בועז לביא

ביסקוטי

קונדיטוריית ביסקוטי מציעה לכבוד החג מבחר עוגות, קינוחים אישיים וקישים כשרים לחג ללא חשש קטניות. השפית רוסלה יונה יצרה מגוון עשיר של מתוקים ומלוחים בטעמים וניחוחות בייתים.

למרות שהעוגות נראו לנו מעט אולד סקול (מיושנות) ברגע הראשון, הן זכו להצלחה ואהבה רבה. טעמנו את עוגת שלושה שוקולדים - תחתית עוגת שוקולד ללא קמח, קרם שוקולד בלגי, קרם בלונדיז, קרם שוקולד לבן ובציפוי שוקולד לבן (מ-72 שקלים לפס ועד ל-188 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ) ואת עוגת שוויצריה הקטנה - תחתית של עוגיית מרנג אגוזים, קרם מסקרפונה שבתוכו שכבה קריספית של שוקולד מריר ומעליו נטיפי שוקולד לבן (מ-72 שקלים לפס ועד ל-188 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ). שתיהן היו עוגות כיפיות ונהדרות, לא מתחכמות, בעלות משחק מרקמים כיפי, מתווקת בדיוק במידה הנכונה, מה עוד אפשר לבקש?

עוד נציין לטובה את עוגת גבינה אפויה - עוגת גבינת שמנת אפויה "ניו יורקית" ביתית (מ-72 ₪ לפס ועד ל-188 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ).

את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות "ביסקוטי", או בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ. כל מוצרי הקונדיטוריה הינם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף ללא חשש קטניות.

הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104, נווה עוז החדשה, פתח- תקווה, שושנה דמארי 10, מתחם פיאנו, נתניה. טלפון להזמנות: 03-5704015

מימי בייקרי. דניאל לילה,
שוקולד מופלאה של מימי/דניאל לילה

מימי בייקרי

מימי בייקרי הממוקמת ב-7 נקודות ברחבי אזור השרון והמרכז מציעה קולקציית קינוחים ללא גלוטן במיוחד לכבוד חג הפסח.

את לבנו קנו הפעם דווקא האינגליש קייקס - עוגת פרג בציפוי שוקולד, שהייתה עשירה ונהדרת, עוגה שהיא מעדן אמיתי עבור חובבי הפרג (48 שקלים). עוד עוגה, שלמרבה הפלא זכתה לאהבה רבה היא עוגה בחושה פולנטה קרמל תפוז (48 שקלים), ללא תוספת סוכר, עוגה מוצלחת ונהדרת לימי חול המועד, לצד הקפה או התה.

לצד אלו טעמנו שתי עעוגות ויטרינה מרשימות, שהיו טעימות, אך מעט כבדות מדי לטעמנו - עוגת שוקולד עם שכבות ביסקוויט פונדנט וקרם שוקולד עשיר בציפוי גנאש שוקולד וטארט תותים סבלה ברטון, קרם פטיסייר וניל, תותים טריים בעיטור שנטילי וניל.

את אלו ועוד ניתן להשיג בסניפי מימי בייקרי

קינוחים לפסח בבוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
קולקציית הקינוחים של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

בוטיק סנטרל

רשת בוטיק סנטרל חברה לכבוד פסח לארבעה בלוגרים מובילים: ענבל לביא (פיית העוגיות), רחלי ורניר, רון יוחננוב ואור בן אוליאל. כל אחד מהם יצר קינוח מיוחד לחג. ענבל לביא "פיית העוגיות", יצרה עוגת פיסטוק מלבי (49/138 שקלים); רון יוחננוב מציע עוגה בחושה אמסטרדם (58 שקלים); אור בן אוליאל יצר קאפקייקס בטעמים - מיני מאפינס שוקולד עם טעמים נפלאים של קרם תות/ פיסטוק/ בננה ובצבעוניות אביבית משמחת (12 שקלים ליחידה), רחלי ורניר יצרה עוגת קראנצ' קוקוס - עוגת שכבות ביסקוויט ושקדים קראנצ'יים וביניהם קרמים של קוקוס ואננס (138 שקלים).

להשיג ברשת בוטיק סנטרל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully