וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינות אורגניים מטוסקנה. ועוד המלצות לסוף השבוע

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:56

אסנת גואטה סוגרת שבוע, עם יינות מטוסקנה, נגרוני מסטקהולם ובירות קראפט מכפר דניאל. מה תשתו?

היסטריו, יין. יח"צ חו"ל,
פיצ'יני, היסטריו לבן/יח"צ חו"ל

יין לסופ"ש: היסטוריו

אם כבר חורף אז שיהיה בניחוח איטלקי. "היסטריו" הוא מותג של יקב פיצ'יני, שנחשב לאחד היצרנים חדשניים והמובילים בתחום היין הטבעי והאורגני. היקב מחזיק בחוות חקלאיות וכרמים בכל אזור טוסקנה.

יינות היסטריו מתיישנים באמפורות של 1500 ליטר בתסיסה טבעית וללא חומרים משמרים. הלבן מדהים, שילוב של ענבי מלבזיה ו-ורמנטינו, שיוצרים לגימה הדרית-ירקרקה ויחד עם זאת חמאתית ומתובלת. האדום הוא בלנד של מלבזיה וסנג'ובזה. יין עשיר ומתובל , עם טעמים של בלסמי, קפה, ודובדבנים שחורים. המחיר: 65 שקלים.

יקב פיצ'יני היסטוריו לבן. יח"צ,
פיצ'יני, היסטוריו לבן/יח"צ

בילוי לסופ"ש: יריד בירבזאר בכפר דניאל

כבר כמה חודשים שמידי יום שישי, כפר דניאל שבחבל מודיעין הופך להיות המקום להיות בו. מה שהחל בתור יוזמה מבורכת של מבשלת בירבזאר, לסייע לחקלאים מאזור העוטף למכור את התוצרת שלהם, גדל והפך להפנינג גדול ובו יריד עם תוצרת חקלאית, דוכני אוכל ואומנות, מוזיקה חיה, סיורים מודרכים במבשלה וכמובן בירה טרייה של בירבזאר, שמושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ.

מהר מאוד הצטרפו עוד ועוד חקלאים למיזם, לא רק מהדרום, אליהם הצטרפו גם דוכני אוכל שונים, כמו פיתה פנדה, שמשתלבים נהדר לצד מגוון הבירות של בירבזאר. בכל שבוע מצטרפים דוכני מזון ופודטראקס מתחלפים מסוגים שונים.

בימי שישי יוצאים סיורים מודרכים במבשלת הבירה, בשילוב טעימות ממגוון הבירות הייחודיות שמיוצרות במקום. ניתן לרכוש גם מארזי בירות, כולל אלה שנוצרו במהלך המלחמה ונקראים מארזי מורל וניצחון. עם בירות בעלות שמות כמו 'העוגיות של רחל', 'שבט אחים' או 'עם ישראל חי'.

איפה: כפר דניאל, מבשלת בירבזאר ב- Waze
מתי: כל יום שישי, החל מהשעה 10:00

עוד בוואלה!

דרינק בין מלחמה לחורף: אם שותים לא שוכחים

לכתבה המלאה
יריד בירבזאר חבל מודיעין. אורנה בן חיים,
בירבזאר, כפר דניאל/אורנה בן חיים

דרינק לסופ"ש: סטוקהולם, נגרוני רוזה

אני לא חובבת קוקטיילים מבוקבקים, לרוב הם חלשים מידי, מתוקים מידי ויקרים מידי. אבל פה ושם יש הצלחות והנגרוני הזה מצוין!, גם חזק וגם טעים. הבקבוק המגניב מספק ארבע מנות, רק אל תשכחו פלח תפוז וקובייה גדולה של קרח.

נגרוני בקבוק. יח"צ חו"ל,
גם חזק וגם טעים/יח"צ חו"ל

הטעם יפתיע אתכם, הוא לא משחק משחקים, יש כאן שילוב של שלושה ממותגי המזקקה: ג'ין ורוד מעולה, אפריטיף עשבים (ROD) שמשלב סיידר תפוחים ועשבים וכם וורמוט רוברב. כל אלו יוצרים נגרוני פרחוני קצת אבל עשיר בטעמים ועומק. דרינק לשתות בכיף בבית בלי הרבה התעסקות. רק אל תשכחו לאכול משהו לפני. המחיר: 99 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully