וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיף שהעיר מאוששת יחסית, גם אם זה רק למראית עין."

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 12:39

מה הביא את טליה לוין לפלורנטין? מה יביא אותה לדיזנגוף סנטר? א: יין, ב: עוד קצת יין. ג: כל התשובות נכונות

לונל, שכונת פלורנטין, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה!
לונל, שכונת פלורנטין, תל אביב/מערכת וואלה!, יניב גרנות

"הראש שלי לא פה. כל החברים שלי עדיין בעזה", אמר לנו השף ינון אלעל, בבר היין שלו ושל עומרי קאופטיל ("מנה"), לונל, בפלורנטין, צמוד ל"רביעייה". אחרי ששמעתי את המשפט הזה ששבר לי את הלב, כבר ידעתי שאקדיש להם המדור הנוכחי.

מי שמכיר אותי יודע שאני לא ממש מגיעה לאזורים הללו אלא אם כן קורה שם משהו מיוחד. מה שקרה זה שחברות טובות פגשו את ינון באחד האפטרים שלו, אחרי שבועות ארוכים של מילואים, באיזו מסיבה. הוא סיפר להן שהבייבי שלו ושל עומרי, שרק נפתח באוגוסט האחרון היה סגור די הרבה זמן בגלל המלחמה, אז הן החליטו להניע אותו שוב.

הבטחה זו הבטחה, אז הגענו והתיישבנו על הבר ביום חמישי האחרון שהיה גשום וסוער וגם מלא עד אפס מקום. איזה כיף שהעיר מאוששת באופן יחסי, גם אם זה רק למראית עין.

לונל, שכונת פלורנטין, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה!
לונל, שכונת פלורנטין, תל אביב/מערכת וואלה!, יניב גרנות

יין משובח וקוקטיילים מעולים

הגענו מאוחר יחסית, לפני מסיבה פוסט ולנטיין, שעה לפני שהמטבח נסגר, ועדיין הספקנו ליהנות מכמה אויסטרים "חייבות, זה טרי מהים מהיום" צעק לנו ינון מהמטבח, ועוד כמה מנות פתיחה מעולות.

בהמשך עומרי סיפר לי קצת בהתנצלות שתפריט היין שלהם בהתחלה היה הרבה יותר עשיר ומאתגר חיך, "וזה עוד יחזור" הוא הבטיח. בינתיים הוא אומר, "אנחנו פה כדי לחזור ולהריץ את העסק והשארנו את הבקבוקים שאנחנו יודעים שהלקוחות שלנו אוהבים". יין טוב, כמו שאתם מבינים, ממש לא חסר ויש שם גם קוקטיילים מעולים.

'הרי גליל, יראון, סוביניון בלאןי היה היין הראשון שבחרתי, יין כייפי מכרם משגב עם, שדושן עם הקפה הממוחזר של נספרסו,. הבקבוק השני היה 'GARZON, אלביריניו רזרבה' מאורוגוואי המלצה חמה של הברמן, שממש התעקש שננסה. האמת, זה אחד הזנים האהובים עליי לאחרונה שאני מקפידה לטעום בכל מקום שהוא נמצא בתפריט. יין לבן קליל עם חמיצות מאוזנת, שהתאים גם לזו שפחות שותה יין בחבורה שלנו.

איפה: אברבנאל 72, תל-אביב
מתי: החל מהשעה 18:00

כל עוד לא מקפיצים אותם שוב למילואים הם שם, אז צאו לפרגן להם מכל הלב.

נתי נעים, לוחם ויזם. נתי נעים,
יצא משלושה חודשי מילואים וחזר לעשייה. נתי נעים/נתי נעים

טפאס ויין בדיזנגוף סנטר

פירגון נוסף למי שיצא משלושה חודשי מילואים וחזר בכל הכוח לעשייה. איש היין נתי נעים יזם אירוע עם השף אביב משה ביום החמישי הבא 29.2 בדיזנגוף סנטר בתל- אביב, על טהרת מנות טפאס המותאמות קונספטואלית לכוסות יין.

איך מצטרפים? רוכשים באתר MyYain.com כרטיס למסלול שכולל מנות טאפאס וכוס יין (התמחור הוא לפי מסלול ולפי מספר מנות וכוסות, והמחיר נע בין 120-175 ₪ תלוי כמה אתם צמאים ורעבים).

חלק מהיצרנים שייקחו חלק בערב הטעימות: יקב רקנאטי, יקב בנימינה, יקב עמק האלה ורבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully