וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים עושות שתייה: יום האישה 2024 בשרונה מרקט

מירה איתן

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 20:38

לרגל יום האישה הבינלאומי, יתקיים במתחם שרונה מרקט, פסטיבל הנשים של ישראל. עשרות יוצרות יתכנסו למפגן טעים ומרהיב של עוצמה, העצמה מקומית, שמחה, ולא פחות חשוב: המון משקאות ייחודיים וטעימים

שרונה מרקט, תל אביב. שרונה מרקט,
שרונה מרקט, תל אביב/שרונה מרקט
"זו הזדמנות להיחשף לנשים יוצרות מוכשרות מכל הארץ, על כל גווניה, תחת קורת גג אחת." גאיה רז פלד, מנכ"לית שרונה מרקט

בחודשים האחרונים, בתוך כל הצער והכאב, זכינו גם להכיר את הכוח והחוזק של החברה הישראלית, את רוח ההתנדבות המידבק, ובעיקר את העוצמה הנשית שבולטת בתחומים רבים, בצבא, בעורף ובכל מקום אחר.

לרגל יום האישה הבינלאומי, יתקיים במתחם שרונה מרקט בתאריכים 7-8 במרץ, פסטיבל הנשים של ישראל, שיציע לעוצמה הנשית. עשרות יוצרות מכל קצוות הארץ, יתכנסו למפגן של העצמה, שמחה, אוכל מגוון ויצירות אלכוהוליות.

כמו שאומרת גאיה רז פלד, מנכ"לית שרונה מרקט: "היום יותר מתמיד הכוח הנשי ברור לעולם וזו הזדמנות להיחשף לנשים יוצרות מוכשרות מכל הארץ, על כל גווניה, תחת קורת גג אחת."

העיתונאית ואשת האוכל ריטה גולדשטיין אצרה את הקולקציה הנשית: בשלניות מנוסות ואופות צעירות, חקלאיות ורוקחות תבלינים וסבונים, נשות יין ואלכוהול, מעצבות, קרמיקאיות ועוד

בזירת האוכל אפשר יהיה ליהנות ממאפים וקינוחים, ממתקים דרוזיים וגלידות מיוחדות, תבלינים מיוחדים, דגים מעושנים, גבינות מקומיות, פסטה טרייה, ריבות ומרקחות, שמני זית, כריכים ועוד.

שרונה מרקט. אלירן אביטל,
שרונה מרקט/אלירן אביטל

מה שותים בפסטיבל?

בזירת המשקאות תמצאו דוכני שתייה מגוונים, תזקיקים ייחודיים ממזקקת 'הולנדר', טוניקים בייצור עצמי של נעה שטרנליכט, סיידרים טבעיים ויין של נעמה סורקין, ויינות מיקב 'אחת' של ניצן סברסקי,

נבחרת ברמניות ישראליות מובילות, תשתלטנה על הבר המרכזי ותוציא ממנו קוקטיילים מיוחדים, בניצוחה של אשת הקוקטיילים מור קורל. כולם על בסיס חומרי הגלם של משתתפות הפסטיבל בתוספת ג'וני ווקר בלונד - וויסקי קליל וצעיר שנותר על ידי המאסטר בלנדרית אמה ווקר.

עוד בוואלה!

בייליס בממלכת השוקולד

לכתבה המלאה
מאסטר בלנדר, אמה ווקר, ג'וני ווקר. יח"צ,
אמה ווקר, המאסטר בלנדרית של ג'וני ווקר/יח"צ
"עצוב שאנחנו עדיין צריכות יום בשנה" ניצן סברסקי, יקב אחת

"עצוב שאנחנו עדיין צריכות יום בשנה" אומרת ייננית יקב אחת ניצן סברסקי, "אבל חוץ מזה זו סיבה למסיבה". ניצן תציג בצירים חדשים של שנין בלאן ו-רוסאן ויונייה שלה ובצידם גם מגנומים "למתקדמים".

אפשר יהיה לרכוש כוס יין בדוכן, או בקבוקים לקחת הבית במחיר 120 שקלים. את היינות אפשר בהמשך להשיג גם בחנויות היין ובמעדניות הנבחרות.

ניצן סברסקי, יקב אחת. באדיבות המצולמת,
ניצן סברסקי, יקב אחת/באדיבות המצולמת
"יש פה יוצרות מדהימות ונשים גאוניות בתחומן וטוב שיש מי שמוצא בזה את העניין המסחרי." נעמה סורקין, ייננית ואשת סיידרים

"יש פה תצוגה מרהיבה של יכולות נשיות, של יצירתיות ויזמות נשית. דברים שנשים הקימו ויצרו בעצמן, כן ירבו וכמה שיותר", אומרת הייננית ואשת הסיידרים נעמה סורקין. "יש פה יוצרות מדהימות ונשים גאוניות בתחומן וטוב שיש מי שמוצא בזה את העניין המסחרי".

נעמה תגיע עם הסיידר שלה, סיידר יבש וחומצי, מבעבע קלות, שעשוי בעיקר מתפוחים עם טיפה חבושים ואגסים סוריים, בלי גופרית ותוספות. "יותר דומה למשהו בין בירה ליין", במחיר מיוחד לפסטיבל 90 שקלים. בהמשך ניתן יהיה להשיג אותו במכולת האחים ובחנויות יין נבחרות.

נעמה סורקין ביקב. יח"צ,
נעמה סורקין ביקב/יח"צ
""זו אחלה דרך לחגוג את יום האישה. לא פרחים או 'בוא ניקח את הבנות במשרד ליום כיף או לסדנה." נעמה שטרנליכט

"זו אחלה דרך לחגוג את יום האישה" מציינת היוצרת נעמה שטרנליכט, "לא פרחים או 'בוא ניקח את הבנות במשרד ליום כיף או לסדנה', פשוט לתת במה לנשים יצרניות, זה מאוד יפה בעיני. לי אישית כיף, בא לי לטעום קוקטיילים עם נבחרת ברמניות נהדרות ולאכול אוכל טוב".

נעמה תביא למסיבה מספר סוגי טוניק עשבוניים ופרחוניים שהיא מכינה מרכיבים מקומיים בלבד ובהם מרכיבים כמו: עלי זית, ארטישוק, לענת יהודה, נענע, למונגראס ועוד (כ-75 שקלים).

לצידם יוצע גם גם הג'ין של זהרה בבקבוקים של 350 מ"ל (79 שקלים), וגם ורמוט מתקתק שיצרה עם היינן אורי חץ, על בסיס יין אדום עם שורשים שונים ושאר עלים, פרחים ועוד.

יהיה גם קאמבק לסירופ החורף העשבוני מצמחים מקומיים "הוא כמו טיול ביער, בחורש", אפשר ליהנות ממנו גם כמיץ בתוספת מים וקרח, גם כתה חם והוא מדהים בקוקטיילים.

נעמה שטרנליכט. באדיבות המצולמת,
נעמה שטרנליכט/באדיבות המצולמת
"מבחינתי כל יום הוא יום האישה." רני הולנדר

"זו יוזמה מבורכת וזה נחמד, אם כי מבחינתי כל יום הוא יום האישה" אומרת רני הולנדר, "כיף שנותנים במה למוצרים של נשים". רני תציע למכירה תזקיקים מהמזקקה המשפחתית, תזקיק דובדבן חדש וגם את ליקר הקוקוס. מארזי ליקרים קטנים של 100 מ"ל (85 - 95 שקלים), ומארזי שאפסים.

בהמשך אפשר יהיה להשיג את המוצרים באתר המשלוחים של המזקקה או במזקקה עצמה במושב בית מאיר.

מור קורל. באדיבות המצולמת,
מור קורל/באדיבות המצולמת
"תפריט שייתן עוד במה למוצרים שנמכרים בדוכנים השונים על ידי הנשים בפסטיבל." מור קורל

"הרעיון היה לרכז נבחרת מעניינת של ברמניות שבולטות מאוד בתחום שלהן בעשור האחרון" אומרת אשת הקוקטיילים מור קורל, "לקבץ אותן יחד עם תפריט שייתן עוד במה למוצרים שנמכרים בדוכנים השונים על ידי הנשים בפסטיבל, כדי לטעום עוד ביטוי למוצרים של הבנות".

מור מגיעה לבר המרכזי, עם נבחרת ברמניות מרשימה הכוללת את: נעם שרת, שירה מרום, אור מאור, קורי לויס, סנדי אושר, ג'וליה, גל שם טוב ועוד.

המחיר לקוקטייל: 42 שקלים

איפה: שרונה מרקט, תל אביב

מתי: 7 במרץ בין השעות: 10:00-22:00, 8 במרץ בין השעות: 9:00-15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully