וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגלה עם שתייה

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 12:23

אם יוצאים מהעיר מגלים מקומות מופלאים, כמו פוד טראק שמגיש קוקטיילים ויקב שמתמחה ביינות מבעבעים בתסיסה טבעית. תשאלו את טליה לוין

עגלת קוקטיילים של נועם הס, מושב עין עירון/יניב גרנות

זה התחיל בחתונה שנערכה במושב עין עירון, מזרחית לפרדס חנה, שגרמה לי להבין שאני לא מנצלת עד תום את העובדה שחלק נכבד מהמשפחה שלי, מתגורר במקום שבו גדלים פרדסים ומטעי זיתים. לא רק בטון ועבודות רכבת.

לא ידעתי אם אגיע בהתחלה כי חתונות שהן לא קרובות מאד זה תמיד מעיק ומתיש. בסופו של דבר הגעגועים הכריעו ושמחתי למצוא סיבה לשמוח.

למחרת, אחרי אירוע מושלם, רווי אלכוהול איכותי כשכולנו מתאוששים מההאנג אובר, עשינו סיור צוהריים במהלכו גילינו, החבר'ה הלא מקומיים, את עגלת האלכוהול של נועם הס המכונה גם "שבת קוקטייל". אולי כבר שמעתם עליה, כי אותנו שאלו בהפתעה: "איך אתם לא מכירים?"

למי שאינו מכיר תקציר הפרקים הקודמים: הס, איש אלכוהול מוכר עם קילומטרז' לא מבוטל, עד לא מזמן המנהל המקצועי של קבוצת אימפריאל, הקים מעבדה בשטח ליד ביתו במושב, שבה הוא מזקק אלכוהול בעצמו: ג'ין, ברנדי, ויסקי ואפילו ערק, ומכין קוקטיילים בתוך "דרינק טראק", קרון שהוכשר להיות בר קוקטיילים נייד.

המיזם הזה רץ מנובמבר האחרון, אחרי שהס בעל השורשים המושבניקים, החליט להתרחק קצת מתל אביב, ומספק מקום מפלט בשבתות לכל מי שרוצה לשתות קוקטיילים הום מייד במחיר נגיש (30 ₪ לקוקטייל) ולנשנש משהו טעים (כשהתקשרתי אליו הוא בדיוק היה עסוק בהכנת גלידה). אפשר לבוא גם עם הילדים.

איפה: השדות 18, מושב עין עירון

Good Products, פוד טארק אלכוהולי. טליה לוין, מערכת וואלה
שבת קוקטייל. נועם הס מוזג/מערכת וואלה, טליה לוין

מועדון הטעימות

להס יש מיזם נוסף שכדאי להכיר: קבוצת וואטצאפ (שנכון לרגע זה חברים בה כמעט 450 איש), בשם "מועדון הטעימות - מוצרים טובים". אחת לשבוע, נפגשים חברי הקבוצה המעוניינים, לסדנאות או אירועי טעימה ייחודיים בעלי נושא משתנה, שמאפשרים לטעום דברים נדירים, חדשים ומותגים מעניינים.

מספר המקומות בכל סדנה או אירוע טעימה הוא מוגבל. התאריכים הקרובים אליהם עדיין נותרו מקומות הם: 21.5 סדנת קוקטיילים מבוססי אניס, 23.5 טעימות רום פורסקוור, 30.5 טעימות וויסקי.

איך מצטרפים? שולחים הודעה לנועם 050-5470500 ומבקשים להצטרף למועדון.

עוד בוואלה!

משיבים אש: השפים חזרו ממילואים, המסעדה נפתחה מחדש

לכתבה המלאה
יקב כרם ברק. צילום מסך, מערכת וואלה
בחצר של יקב כרם ברק/מערכת וואלה, צילום מסך

השקת פט נט ביקב כרם ברק. אל תחכו עם ההזמנה

נשארים מחוץ לתל אביב, הפעם בצד אחר של המפה: מושב בקוע שבשפלת יהודה. כאן נמצא יקב כרם ברק שעושה יינות פט נט מופלאים. הויוניה המבעבע, או הפט נט הכתום למשל.

היקב ישיק ביום שישי הבא (24.5 אבל, תשמעו לי ואל תחכו לרגע האחרון עם ההזמנה!) את עשרת סוגי הפט נט השונים של השנה החולפת.

יקב כרם ברק, פט נט. פרטי,
יינות פט נט ביקב כרם ברק/פרטי

ביקב הבוטיק שהוקם על ידי משפחת רוזנברג ונקרא על שם בנם ברק ז"ל, ביקרתי בדיוק לפני שנה במסיבת רווקות בלתי נשכחת וטעימה עם הרבה בקבוקים שחזרנו איתם גם הביתה.

דיברנו על חתונות? עונת החתונות (הרשמית) עוד מעט מגיעה אז קחו עצה מכל הלב, אם מישהי פה צריכה רעיון למסיבת רווקות. לאירוע ההשקה חובה להזמין מקום מראש. חפשו "השקת הפט נט השנתית" ב- ontopo, או באתר היקב.

המחיר: 180 שקלים לאדם, כולל בופה וטעימות יין ללא הגבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully