וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירה חזקה שכולם אוהבים. ועוד המלצות שתייה לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 12:15

בירה עוצמתית, סינגל מאלט ויסקי קיצי מושלם ויין לבן מכרתים. כל מה שאתם צריכים לשתות כדי לצלוח עוד סופשבוע של המתנה

ג'מס, רשת הברים הגדולה בישראל. jem's,
ג'מס, רשת הברים הגדולה בישראל/jem's

בירה לסופ"ש: ג'מס 8.8

מבשלת הבירה ג'מס, מציינת 15 שנה להקמתה ומכריזה על חגיגות יום ה-8.8 השנתיות, כשמה של הבירה הנמכרת ביותר שלה. החגיגות, שיחלו ביום חמישי, 8.8.24, יימשכו לאורך כל חודש אוגוסט באחד עשר סניפי הרשת ברחבי הארץ. מחיפה עד באר שבע.

מה בלו"ז: הופעות חיות בסניף הדגל בפתח תקווה: שפיטה ביום שישי 16.8, שאנן סטריט ביום ראשון 25.8, תפריט מיוחד המבוסס על הטעמים של 'ג'מס 8.8', שפע של הנחות על רכישת ארגזי בירה ומארז מיוחד של 'ג'מס 8.8', עם כוס ממותגת במתנה.

מארז בירה ג'מס 8.8. GS1,
מארז בירה ג'מס 8.8/GS1

ויסקי לסופ"ש: טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש

הביטוי מבית טמנאוולין, מאזור ספייסייד - סינגל מאלט וויסקי בפיניש של חביות יין לבן, הושק לאחר סינגל מאלט ויסקי, שעבר פיניש בחביות קברנה סוביניון, ונחל הצלחה הודות למתיקות ולפירותיות החורפית שלו. הוויסקי הנוכחי מיושן לפחות שלוש שנים בחביות אלון אמריקאיות ולאחר מכן עובר לשהייה ארוכה בחביות ששימשו לסוביניון בלאן.

לא קשה לנחש כי גימור בחביות סוביניון בלאן משפיע פחות על הטעמים מאשר גימור בחביות קברנה סוביניון, אבל חביות היין הלבן מספקות "אווירה" שונה ללגימה. יש פה יותר טרופיות, יותר קלילות, ריחות של קרמל, בננה ודבש בשילוב רעננות של הדרים ופירות לבנים.

בפה, המתיקות של התפוחים האפויים והקרמליות, מקבלת קיק של טרופיות רעננה ולימוניות אפויה. אחלה וויסקי לקיץ, פירותי ועדין וגוועלד, אבל הוא עשה לי חשק לשים אותו על קרח. למתחילים או לכאלו שלא חייבים כוס גלנקיירן כדי ליהנות מוויסקי.

המחיר: 149 שקלים, בתוספת פלאסק! מה שקנה אותי מיד.

עוד בוואלה

רקוויאם לספוטניק בר: כל אחד יכול היה לשבת בו ולהרגיש שהוא כבש את העיר

לכתבה המלאה
ויסקי טמנאוולין. יח"צ,
מזקקת טמנאוולין, ספייסייד, סקוטלנד/יח"צ

יין לסופ"ש: בוטארי, יין לבן מכרתים

בוטארי הוא יקב משפחתי שנוסד בשנת 1879 ע"י יאניס בוטארי ונחשב כיום לאחד היצרנים הגדולים והחשובים ביוון, שמפעיל 6 יקבים באזורי היין הנחשבים של יוון ובאיים. אחד מהם הוא כרתים, משם מגיע הכרטיקוס.

יין לבן, בוטארי, כרתיקוס, כרתים. יח"צ,
קליל ופירותי/יח"צ

היין הלבן נעשה כולו מהזן המקומי 'וילאנה' הגדל על אדמות חימר וחול עשירות בסידן, ועבר תסיסה ויישון קצר במיכלי נירוסטה.

אולי זה מעט סטריאוטיפי אבל הוא בדיוק מה שאני חושבת כשאומרים לי "יין לבן יווני". יין קליל, ופירותי, עם ריח מתפרץ של פריחה ופירות טרופיים, פה מלא ועשיר עם חמיצות נעימה. כיף.

המחיר: 60 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully