וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפד לי כבשה

26.4.2009 / 11:06

אל תראו לקצב שאתם מבולבלים. רוני קדר והצוות של מסעדת מיט בר מציעים הסברים לנתחים שכדאי לשים על האש (וגם מנות שכדאי לאכול על יד)

אנטרקוט

בזכות: העובדה שהוא הנתח השומני והעסיסי ביותר. איפה: בגב הפרה, המשכו של הצוואר. איך עושים: מוציאים מהמקרר חצי שעה לפני הצלייה. שמים על הגריל עם מלח ופלפל גרוס למשך 8 עד 10 דקות (הופכים באמצע), או עד שהבשר מתחיל לדמם. משקל מומלץ לנתח: 300 גרם. מידת עשיה: מדיום. להגיש עם: חציל קלוי על האש והרבה שום

פילה

בזכות: היותו החלק היוקרתי והעדין. הפילה רך, עסיסי ונטול שומן. איפה: בהמשך האנטריקוט לכיוון אחורי הפרה בצד אחד של הצלעות (בצד השני תפגשו את הסינטה). איך עושים: כמו האנטריקוט, אבל כאן מסתפקים בכ-6 עד 8 דקות. משקל מומלץ: 200 גרם. עשוי: מדיום רייר. להדיש עם: גראטן תפוחי אדמה ובאווירת המנגל נסתפק בתפוחי אדמה צלויים.

סינטה

בזכות: הנתח ה'בשרי' ביותר. סיבי וצפוף בעל טעמים חזקים למביני עניין בבשר. איפה: בצד השני של הצלעות (מול הפילה). איך עושים: כמו האנטרקוט והפילה וכאן צולים 8 דקות (כלומר 4 על כל צד). משקל מומלץ : 250-300 גרם. עשוי: מדיום רייר. בצד: עוד הרבה סינטה.

פרגיות

בזכות: הנגישות, הרכות, המחיר והישראליות. איפה: צמוד לעצם ירך התרנגולת. איך עושים: משרים במרינדה כמה שעות, מניחים על האש ומושחים את הנתח ביתר המרינדה תוך כדי הצלייה. משקל מומלץ: 150 גרם. עשוי: חרוך מבחוץ ועשוי (אבל לא מדי) מבפנים. בצד: פירה עשיר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קבב

בזכות: הפשטות, הוספת הטעם האישי. איפה: עדיף להשתמש בבשר בקר טחון, רצוי אונטריב (צוואר בקר), ולהוסיף 20 אחוז שומן שפונדרה או שומן כבש. איך עושים: מבקשים מהקצב לטחון את הבשר המעורב, מתבלים בבהרט, בצל קצוץ, פטרוזיליה ומלח פלפל. משקל מומלץ: בין 80 ל-100 גרם לקציצה. עשוי: לפי הטעם. רצוי שלא מתחת למדיום. בצד: טחינה וחומוס ופיתתות גם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully