וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ היומי לסופגניה המושלמת

הרעיונות, ההצעות והסודות הקטנים, שיהפכו את הסופגניה שלכם לנהדרת באמת. טובי הקונדיטורים יעניקו לכם טיפ יומי, לשדרוג הסופגניות שתכינו בבית

סופגניות של ביסקוטי. נמרוד סונדרס
סופגניות בביסקוטי/נמרוד סונדרס

נר שמיני - הטיפ של אורן בקר, מנהל ובעלים של "אורן בקר - סדנאות שף"

כדאי לחמם פיסת גזר בתוך השמן שמתחמם לקראת הטיגון. זאת, בכדי לעזור לו לשמור על טמפרטורה קבועה שתקל על תהליך ההכנה ואחידות הסופגניות.

נר שביעי - הטיפ של רוסלה יונה ממאפיית ביסקוטי בבני ברק

כדי לבדוק אם השמן חם מספיק לטיגון יש לקחת חתיכה קטנה מהבצק ולהניח אותה בשמן. המצב האידיאלי הוא כשנוצר בעבוע עדין מסביב לבצק שהוכנס. אם חתיכת הבצק הופכת מיידית לחומה עלינו להוריד את הטמפרטורה של השמן – על ידי הקטנת הלהבה והמתנה או על ידי הוספת עוד שמן קר לסיר.

נר שישי - הטיפ של אורי שפט ממאפיית לחמים בתל אביב

את הסופגניות המוכנות עדיף להניח על מגש משומן. אם מניחים את הסופגניות על מגש מקומח, הקמח מגיע לשמן החם, נשרף ומקלקל את הטעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נר חמישי - הטיפ של אורן בקר, מנהל ובעלים של "אורן בקר - סדנאות שף"

כדי שהסופגניות יקבלו את פס הטיגון היפה לרוחבן ,יש להקפיד על שני דברים: האחד- להתפיח לפי ההוראות, כדי שייווצר קרום עדין על הבצק ,והשני- לטגן קודם כל את הצד העגול והחלק (עם הקרום).

נר רביעי - הטיפ של שמעון לוי, קונדיטור קייק ארט בבת ים ותל אביב

כדאי לתת לבצק הסופגניה לתפוח פעמיים: פעם אחת שאחריה יש ללוש את הבצק היטב ידנית ואז להתפיח שוב. הפעלה יוצרת בצק במרקם אוורירי יותר.

נר שלישי - הטיפ של מיקי שמו מרשת הקונדיטוריות שמו

שימוש במעט אלכוהול בבצק הסופגיה משפר את טעמו של הבצק. הוא גם מצמצם את כמות השמן הנספגת בסופגניה במהלך הטיגון. מומלץ להשתמש בכף ברנדי, אך ניתן להשתמש גם באלכוהול אחר. את האלכוהול יש להוסיף רק בשלב הסופי של הלישה, כדי למנוע מגע ישיר עם השמרים ולא לקלקל אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully