וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 קינוחים חדשים שאתם חייבים לטעום החורף

12.1.2017 / 13:06

לא מעט מקומות חדשים נפתחו בת"א בתקופה האחרונה, והם מציעים שלל של קינוחים מדהימים ופוטוגניים. כדי שלא תבזבזו את הקלוריות לשווא, בחרנו את שניים עשר הקינוחים החדשים שאתם חייבים לסמן בוי. גם ככה חורף ולובשים מלא שכבות

פאי לימון אישי בלורנס ומינץ

לורנס ומינץ. צילום: אינסטגרם נילי כהן מינץ, צילום מסך
פאי לימון ב-2 גרסאות/צילום מסך, צילום: אינסטגרם נילי כהן מינץ

לורנס ומינץ הוא בית קפה בסגנון פריזאי עם ניחוח גלילי שנפתח בחודש שעבר בפאתי נווה צדק, בפינה פסטורלית במבנה עתיק. בעלת המקום היא נילי כהן מינץ, שף קונדיטורית גלילית שעברה לת"א. המקום החדש של מינץ מהפנט ביופיו, שואב אותך פנימה ומבחר המאפים המחכים על הדלפק שמישהו יקטוף אותם, מסחרר. אבל קינוח אחד בולט מעל כולם והוא הפאי לימון המלכותי. שילוב של שלוש השכבות - הבצק הפריך מלמטה, הלימון החמצמץ וגבעות הקצף הופכות אותו לקינוח לא פחות ממושלם.

לורנס ומינץ, רחוב שלוש 42, בית נווה שכטר, נווה צדק תל אביב.

עוד המלצות שיעבירו את החורף בכיף:
מרקי הראמן הכי שווים
המשלוחים הכי מומלצים
11 המקומות הכי שווים בחיפה

רביולי שוקולד בלוקה ולינו

רביולי שוקולד. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
רביולי שוקולד-קפה בלוקה ולינו/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

שילוב שתי המילים - רביולי ושוקלד הוא כנראה היפה ביותר בשפה העברית. לוקה ולינו שעשתה עלייה מירושלים לת"א ושינתה את שמה מטופולינו לזה הנוכחי, נפתחה ברחוב לילינבלום בספטמבר האחרון. כיסוני הרביולי עשויים מעולה בצורת אל-דנטה (מי היה מאמין שנגיד את זה על קינוח) ושוחים במרק מופלא של טופי וקפה הם מהקינוחים המנחמים ביותר שאכלנו לאחרונה. מכירים את האנשים שאומרים שהם לא אוהבים שהקינוחים שלהם מתוקים מדי? אז זה לא בשבילם. האנשים שאומרים שאין דבר כזה רזה מדי, עשיר מדי וכמובן - מתוק מדי, ברוכים הבאים.

לוקה ולינו, לילינבלום 20 ת"א, 03-9027377. לא כשר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קינוח שוקובו בגריג

גריג. חיים יוסף, מערכת וואלה! NEWS
השוקובו של עידו פיינר בגריג/מערכת וואלה! NEWS, חיים יוסף

את מסעדת גריג פתח השף עידו פיינר (לשעבר מול ים) לפני כשבעה חודשים ברחוב אחד העם בת"א. בגריג מגיש פיינר מה שהוא מגדיר כאוכל אירופאי מעודכן. למרות שהמנות של פיינר יוצאות דופן בנוף הקולינרי התל אביבי, מקוריות ולא מנסות "להתחנף" לקהל הסועדים, הן יפיפיות ומצטלמות מעולה. מעל כולן בולט לדעתנו קינוח השוקובו שלו. בגלל השם הנוסטלגי, בגלל שהוא פוטוגני, ובגלל שהוא טעים למות. תנו לנו שוקולד על מקל, באמת שיותר מזה אנחנו לא צריכים.

גריג, אחד העם 17, תל אביב. 03-9030677. לא כשר

עוגת קרפים במזנון געצל

אינסטגרם מרק נבסקי. אינסטגרם מרק נבסקי, צילום מסך
עוגת קרפים שוקולד במזנון געצל/צילום מסך, אינסטגרם מרק נבסקי

מזנון געצל נפתח בשקט בשקט לפני חודשים ספורים ברחוב יום טוב התל אביבי, המקביל אל שוק הכרמל, על ידי בחור בשם מרק נבסקי. געצל הצליחה לחמוק ללא מעט פודיז מתחת לאף, אבל יש לנו תחושה שהמצב הולך להשתנות ממש בקרוב. בזכות המון עוגות וקינוחים משגעים, רובם עם קריצה לאוקריאנה, וחצר צבעונית ויפה במיוחד. למרות שקשה לבחור בין הפנקייקים השונים והבלינצ'ס ההמלצה תלך לעוגת הקרפים /בלינצ'ס המתחלפת ומגיעה במילויים שונים בכל פעם כמו שוקולד ואמרטו (זאת שכאן למעלה), קרם פטיסייר וריבת חלב, פיסטוק ותותים ועוד. כזאת עוד לא ראינו בארץ.

מזנון געצל, ‎גדרה 1 פינת רבי מאיר 21‎ ת"א, 052-7015866, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 09:00-20:00, שישי: 09:00-17:00, שבת.: סגור.

מגנום פאי לימון ב-A23

מגנום פאי לימון. אינסטגרם סבינה ולדמן, צילום מסך
מגנום פאי לימון/צילום מסך, אינסטגרם סבינה ולדמן

כן כן, עוד קינוח על מקל, האם אנחנו חוזים כאן בטרנד חדש? ימים יגידו. בכל מקרה, העוקבים האדוקים של המדור בטח כבר יודעים שיש לנו קראש על מגנום הפאי לימון שיצרה השפית סבינה ולדמן עבור A23 החדשה, מסעדת מלון הבוטיק שנפתחה בשבוע שעבר ברחוב ארלוזורוב בתל אביב. הוא מהפנט ביופיו והוא טייק אוף על קינוח פאי מרנג לימון. וכן, כנראה שמשהו בהגשה הזאת על מקל עושה לנו את זה מאוד. התוצאה היא עוד קינוח שאתם חייבים לסמן עליו וי.

A23, ארלוזרוב 23 תל אביב, 03-6583250. לא כשר

אי צף באחוזת בית 3

אחוזת בית 3, אי צף, קינוח אי צף, קינוח תותים. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חפשו אותו באינסטגרם, אי צף באחוזת בית 3/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רק שבוע פתוחה מסעדת אחוזת בית 3, וכבר הלוקיישן באינסטגרם הספיק להתמלא בתמונות של קינוח אי צף עם תותים ואוכמניות. המראה יכול להטעות, נדמה שכבר ראינו כמותו בעבר. אלא שהקינוח התמים כבש את לבנו, קרם האינגלז המתוק מלמטה שאי אפשר להפסיק לאכול, האוכמניות הטריות, התותים והמרנג המעולה, שנוטה פעמים רבות להפוך ל"מושי" בקינוחים כאלו והפעם היה פשוט מדויק. טעים להפליא. רק שני קינוחים יש לאחוזת בית 3 בתפריט - זה, ומוס שוקולד (שגם הוא מעולה) ואנחנו אומרים, כשיש כאלו קינוחים מעולים, לא צריך יותר מזה.

אחוזת בית 3 תל אביב, 03-9339328. לא כשר

אננס צלוי בסוכר חום בבר א וין

בר א וין. avira.tlv, מערכת וואלה! NEWS
אננס צלוי בבר א וין/מערכת וואלה! NEWS, avira.tlv

אגב מנות שאנשים אוהבים לצלם לאינסטגרם, קבלו את אחד הקינוחים המצולמים ביותר בחצי השנה האחרונה - אננס צלוי בבר א וין. בר א וין של עינב אזגורי בכיכר רוטשילד היפה והתוססת מציעה לכאורה קינוח פשוט, אננס שלם, מקולף וצלוי בסוכר וקרם רום, אבל פשוט זה הרי המתוק החדש, הוא לא צריך שום דבר לידו ולגמרי גונב את ההצגה. ולגבי הטעם? נו באמת, אתם לא חושבים שאנחנו צריכים למכור לכם אננס.

בר א וין, שדרות רוטשילד 7, תל אביב. 050-3366622. שעות פעילות: כל יום 18:00-אחרון הלקוחות. לא כשר

קרמבו עבודת יד בקרמבו חורף של שי גולן

פיקניק שרונה. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
הקרמבואים של שי גולן/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה

בחורף הנוכחי הקרמבו הפך להיות אחד הקינוחים הטרנדים ביותר. ואנחנו לא מדברים על קרמבו המכולת המסורתי (שכבודו במקומו מונח) אלא על קרמובאים בוטיקים לחלוטין, עשויים מחומרי גלם איכותיים. הקונדיטור שי גולן, יוצא בייק-אוף ישראל, שהחל עם פופ אפ קרמבואים קיצי במתחם שרונה, התמקם כעת בקניון עזריאלי שם הוא מוכר קרמבואים יפייפיים למראה וטעימים בטירוף. הקרמבואים כאן מבוססי פירות ברובם כמו לימון-שומשום, דובדבן, אננס - קוקוס, פטל, ערק אשכוליות, אבל תמצאו כאן גם קרמבו תה אנגלי וביסקוויט קרמל. מלמעלה תוכלו להוסיף רוטב שוקולד ותוספות שונות. שדרוג מהמם לקרמבו הנוסטלגי.

קרמבו חורף של שי גולן, קניון עזריאלי, קומה ראשונה במעגל המרכזי

קלצונה נוטלה בברוקלין פיצה

קלצונה נוטלה. : אינטסגרם פיצה ברוקלין, אתר רשמי
קלצונה נוטלה, מתוך האינסטגרם של פיצה ברוקלין - כדאי לעקוב!/אתר רשמי, : אינטסגרם פיצה ברוקלין

פיצה ברוקלין נכנסה לנו ללב כבר מהיום הראשון בו התמקמה בפינת הרחובות דיזנגוף - נורדאו והציעה סלייסים ענקיים מלאים בכל טוב. כשהבצק המעולה של הפיצה הזאת משתדך לממרח האהוב בעולם, הלא הוא הנוטלה לכדי קלצונה מפנק, מתקבל אחד הקינוחים הטובים בעולם. מצרפים לידו את הגלידה האמריקאית שלהם ואתם בכלל מסודרים.

פיצה ברוקלין, דיזנגוף 276 ת"א, 03-6877748. לא כשר

עוגת רד ולווט בסוויט בוקס

סוויט בוקס. אינסטגרם סוויט בוקס, אתר רשמי
עוגת רד ולווט, אל דאגה היא נפרשת למשולשים/אתר רשמי, אינסטגרם סוויט בוקס

אנחנו לא באמת יכולים להמליץ על קינוח אחד בלבד מסוויט בוקס, הבייקשופ האמריקאי שכבש את שוק לווינסקי. זה כמו לבחור את מי אנחנו אוהבים יותר את אבא או אמא. וכך תמצאו את עצמכם בוהים שעות ומתלבטים בין קאפקייס קטנטנים וחמודים, עוגיית שוקולד צ'יפס שמנמנה וענקית, במחווה ל- Levain Bakery הניו יורקית, עוגיות שחור - לבן, סינמון רול, או קינוחים מתחלפים כמו וופי פאי ודונאטס. הכל כאן מפנק, היסטרי ומשמין. אם בכל זאת תאלצו אותנו לבחור נראה לנו שנהיה אמריקאים עד הסוף ונלך על עוגת רד ולווט שגורמת לנו להרגיש כמו דמות מהסדרה בנות. אדום עולה.

Sweet Box, החלוצים 6 שוק לוינסקי ת"א, 6196030?03.

קינוח מאצ'ה ב - Back Door by Sunny

סאני דרעי. מתוך האינסטגרם של סאני דרעי, צילום מסך
גרם לנו לאהוב מאצ'ה/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של סאני דרעי

גן העדן שפתחה הקונדיטורית סאני דרעי בחצר האחורית של מסעדת ניטן תאי, הנקרא Back door by Sunny, ימתיק את החיים, אם בזכות בננה רוטי עם שוקולד השחר, עוגת גבינה - ג'ינג'ר עם פטל, רוגלך שוקולד קפה ויאטנמי, קינוח שוקולד קרמל מיסו ועוד ועוד ספיישלים מתחלפים, בעיקר בימי שישי בבוקר. הפעם ההמלצה שלנו הולכת על המרקיז מאצ'ה, בזכות המקוריות, הצבע הירוק המהפנט, והעובדה שסאני גרמה לנו לאהוב מאצ'ה.

Back Door By Sunny, הארבעה 21 ת"א.

צמר גפן מתוק במתחם אמריקה

מריקה. בלנדר.
צילום: אורי עשת,
קינוח צמר גפן מתוק במתחם אמריקה/בלנדר. צילום: אורי עשת

ואחרון חביב, לגמרי בשם הנוסטלגיה, מסעדת מריקה שנפתחה בשבוע שעבר כחלק ממתחם אמריקה באבן גבירול, מציעה כל מיני מנות אמריקאיות קלאסיות, מושחתות ומוגזמות. אבל אנחנו נמשכנו במיוחד לקינוח של צמר גפן מתוק וקלאסי, המגיע על מקל, בדיוק כמו זה שהיינו קונים פעם בימי שישי אחרי בית ספר, או אוכלים בביקור השנתי בלונה פארק. באמריקה כמו באמריקה, לא הסתפקו רק בו ותקבלו אותו בתוך תקוע בתוך עוגת שוקולד חמה וכדור גלידת וניל. מוגזם כבר אמרנו?

אמריקה, אבן גבירול 26 תל אביב, 03-6884884. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully