וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: לא תאמינו מה יש בתוך הקיט-קט שהופך אותו לכזה טעים

9.7.2017 / 1:19

תכנית דוקומנטרית של ה-BBC קיבלה הצצה נדירה למפעל של נסטלה וגילתה משהו מאוד מאוד מפתיע על חטיף השוקולד הפופולארי "קיט-קט". אין שום סיכוי שידעתם ממה מורכב המילוי שלו

מה יש בתוך קיט קאט?/BBC

אנחנו יודעים לא מעט על הקיט-קט ולמעשה לא יודעים עליו את הדבר הכי חשוב. אנחנו יודעים שהוא טעים. מאוד. אנחנו יודעים שהוא מגיע אלינו מיורק שבבריטניה, שם החלו לשווק אותו כבר בשנות ה-30 של המאה שעברה, ואנחנו יודעים שהוא מגיע גם בטעמים מוזרים כמו תה ירוק, חומץ תפוחים, דלעת ואפילו שעועית אזוקי אדומה. מה שאנחנו לא יודעים - וזה הפרט החשוב מכל - הוא ממה מורכב המילוי שלו. חובבי הקיט-קט למיניהם (כולל אנחנו!) נותרו בהלם כשסרט דוקומנטרי חדש של רשת BBC, נכנס אל מאחורי הקלעים של המפעל של נסטלה וחשף מהו המילוי הסודי שנמצא בין הוופלים האייקונים. מוכנים לזה?

גרג וואלס ביקר במפעל נסטלה ביורק במסגרת התכנית "בתוך המפעל" של ערוץ BBC 2 וגילה שהמילוי הוא למעשה חתיכות מרוסקות של קיט-קט שבור - או במילים אחרות - שאריות! כשגרג שאל לתמימותו מה עולה בגורלם של כל הקיט-קט השבורים, עובדת המפעל סיפרה לו: "הם נכנסים למחזור ומשתמשים בהם למילוי של הוופל". בטוויטר הרוחות סערו ובצדק. אחד כתב את מה שוודאי גם אתם חשבתם: "אם בתוך הקיט-קט יש למעשה קיט-קט, אז איך עשו את הקיט-קט הראשון?".

פרדוקס הביצה והתרנגולת הזה כנראה ימשיך להעסיק אותנו, כי לזה גרג לא קיבל תשובה. הוא כן למד איך הציפוי של הקיט-קט ייחודי ומותאם אישית למוצר, כי היצרן סבור ששוקולד חלב רגיל "לא יעבוד". הוא גם קיבל הצצה לשלבי ההכנה של החטיף. אחרי שחותכים את הוופלות לגודל המתאים, טובלים אותן בתבניות מלאות בשוקולד מומס ואת שכבת השוקולד האחרונה מטפטפים מלמעלה. "זה כל כך יפה", אמר גרג, "כמו גל של שוקולד שמתנפץ בחוף".

ואנחנו תוהים - האם זה גם מה שקורה בתוך הכיף-כף הישראלי?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully