וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הטעויות הכי גדולות שאתם עושים בבחירת מקרר

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג, סמסונג

13.11.2018 / 7:55

5 הבעיות הכי נפוצות שיש לנו במערכת היחסים המורכבת שאנחנו מנהלים עם מוצר החשמל החשוב ביותר בבית - המקרר וגם האופן שבו אפשר להתגבר עליהן

1. להניח מוצרים שונים באותו המקום

מקרר מלא. ShutterStock
מקרר מלא/ShutterStock

טעות נפוצה היא לחשוב שכל מה שנכנס למקרר הוא בעל מכנה משותף. אבל אין דין מרק עוף מאתמול כדינם של קוטג', קרטון חלב, מלפפון או פטרוזיליה. יש סיבה לזה שלביצים יש מקום ייעודי במקרר, שתרופות ובקבוקים שמים בדלת המקרר, ושירקות נמצאים במגירות התחתונות. חשוב לעשות את ההפרדה.

ועדיין, לפעמים יש לנו המון מוצרים מאותו הסוג - הרבה סירים לקראת ארוחה גדולה, המון מוצרי חלב לקראת הבישולים של שבועות ועוד. למקרה כזה נחלץ לעזרתנו התא הגמיש, בשיטת CoolSelect Zone של סמסונג אשר קיים במקררי ארבע דלתות, שמאפשר לשחק עם הטמפרטורה בין 4 סוגים שונים של קירור - הקפאה חזקה, הקפאה קלה, צינון וקירור רגיל כמו מקרר. זה גם מאפשר את הרחבת שטח המקרר הבסיסי ו/או התאמת הקירור למאכלים המאוחסנים לפני אירוח מיוחד או תקופה ספציפית.

2. פותחים את דלת המקרר לעתים תכופות

ילדים פותחים את המקרר. ShutterStock
הילדים פותחים את המקרר/ShutterStock

בימים שבהם כל שניה מתחשק לנשנש עוד משהו, או שנזכרים בכל פעם בעוד משהו ששכחנו להוציא או כשהילד בדיוק למד לתפעל את דלת המקרר, היא עובדת שעות נוספות. הבעיה העיקרית היא שזה מפריע למקרר לעשות את עבודתו העיקרית - לקרר. בכל פעם שהדלת נפתחת החום נכנס פנימה ומשבש את מפלס הטמפרטורה ששומר על האוכל שלנו. הבעיה הנוספת היא גם צריכת אנרגיה גבוהה (ועלויות חשבון חשמל) בעקבות פתיחה תדירה של דלתות המקרר

במקום להתחיל לחפש מנעולים לדלת המקרר אפשר לעבור למקרר עם מנוע אינוורטר דיגיטלי שמונע קפיצות אנרגיה וחשמל ושומר על צריכת חשמל. טכנולוגיית אינוורטר דיגיטלי מתאימה את מהירות המדחס באופן אוטומטי בתגובה לדרישות הקירור‚ והופכת אותו לחסכוני יותר ועמיד יותר לאורך זמן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

3. לא מכסים את האוכל שלכם כמו שצריך

קופסאות אוכל במקרר. ShutterStock
קופסאות אוכל במקרר/ShutterStock

אתם מכירים את התרגולת. מכסים קערה בניילון נצמד במהירות והיא לא מכסה עד הסוף, או מניחים מעל צלחת וזה ממש לא מספיק. לפעמים אפילו קופסת הפלסטיק לא סגורה עד הסוף. ואז יש תקופה ארוכה מאוד שבמהלכה יש ריח מטריד מאד במקרר, שבכל פעם שמכניסים אתה חוטם פנימה לא מפסיק לשגע אותנו ומשחק הניחושים לא נגמר (זאת גבינה מסריחה? דג שנזרק מזמן?) ואנחנו לא נירגע עד לספונג'ה כוללת וחיטוי משמעותי של כל המקרר. במקום לנקות בטירוף אפשר לעבור לטכנולוגיית Triple Fresh Cooling שמבטיחה מערכת אוויר המנהלת בנפרד עבור כל תא כך שאין אין מעבר ריחות בין תאים ובין מאכלים שונים.

4. בלגן אחד גדול

מקרר. מגד גוזני
נדרש סדר/מגד גוזני

כשאנחנו רק מכניסים ומכניסים דברים למקרר, בטח אחרי ארוחות משפחתיות עם הרבה שאריות, אנחנו מגלים יום אחד ארבע חבילות קוטג' שהתוקף שלהם פג בעונות שונות בשנה, פירות טריים נדחקים פתאום אחורה, ופתאום צנצנת המיונז פשוט נעלמה ואי אפשר לאתר אותה בשום מקום. הבלגן חוגג, מייצר ריחות לא נעימים, ובעיקר חוסר אונים מובנה בנסיון למצוא משהו.

טכנולוגיית SpaceMax מאפשרת לנצל יותר משטח המקרר לאיחסון נטו בזכות קירות יעילים יותר ודקים יותר ושטח פנים רחב יותר, ללא הגדלת שטח החוץ. זה גם מאפשר לשנות את מבנה המקרר לפי הצורך וקל יותר בהיבט הארגון הפנימי של המקרר.

5. מכניסים אוכל חם למקרר

עוף חם. ShutterStock
עוף חם. תנו לו להתקרר/ShutterStock

הרבה פעמים אחרי שמסיימים לבשל מתמודדים עם דילמה - להשאיר את הסיר החם ללילה שלם בחוץ עד שיתקרר או לקצר תהליכים ולהכניס את הסיר למקרר? ובכן, התשובה חד משמעית - לא מכניסים אוכל חם למקרר. מעבר לעובדה שזה יכול לגרום למוצרים אחרים להתקלקל, זה יוצר עומס על מערכת הקירור וויסות הטמפרטורה, מייצר קרח במאייד והקרח הזה הוא מקור לתקלות רבות. אם כבר חטאתם מאיזושהי סיבה בחטא הזה כדאי שזה יהיה עם מקרר בטכנולוגיית Triple Fresh Cooling, מאפשרת למעשה מערכת קירור נפרדת (מאיידים נפרדים) עבור כל תא במקרר (מקרר עילי, מקפיא ימין, מקפיא שמאל) כדי למזער את הנזקים ולשמור על המוצרים בתאים האחרים.

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג, סמסונג
  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully