וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה אצלכם בסלון: מסעדת הפופ-אפ שתהמם אתכם

בשיתוף אסטרייה דאם

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 10:03

צפו: השף ברק יחזקאלי והבירה אסטרייה דאם, הבירה הרשמית של ברצלונה, חברו יחד לפתיחת מסעדת משלוחים מיוחדת שתפעל עד ה-21 במרץ ובה תוכלו למצוא את המיטב של המטבח הספרדי-קטלוני והכל כמובן, לצד בירה אסטרייה דאם קרה ואיכותית

בווידיאו: השף ברק יחזקאלי מציג את מסעדת הפופ-אפ שלו בשיתוף עם אסטרייה דאם/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

רוצים את ברצלונה אצלכם בסלון? עכשיו זה אפשרי. השף ברק יחזקאלי ואסטרייה דאם, הבירה הרשמית של ברצלונה, חברו יחד ליצירת מסעדת פופ-אפ משלוחים ספרדית-קטלונית ייחודית, שהחלה לפעול ב-8 במרץ ותמשיך עד ה-21 לחודש.

לכבוד האירוע פגשנו את ברק, שסיפר: "החיבור לאסטרייה דאם היה טבעי מאחר שהיא 'הכוכב של ברצלונה וזה העיר אצלי זיכרונות טובים. זו הייתה הצעה שפשוט לא יכולתי לסרב לה, כי היו לי רגעים מופלאים בברצלונה - להסתובב בשוק הבוקרייה, לעשות סייסטה וכמובן, לאכול פאייה ולשתות לצדה בירה".

המחשבה מאחורי מסעדת הפופ-אפ, הוא הוסיף, היא "איך גורמים לכל אחד ואחת לעצור לרגע, ולחוות חוויה. וכשזה מגיע עם בירה אסטרייה דאם קרה וצוננת, מה צריך יותר מזה?".

אז מה תמצאו במסעדת הפופ-אפ משלוחים של ברק יחזקאלי ואסטרייה דאם? ארבע מנות פאייה מפנקות במיוחד, לצד מנות ראשונות, כדורי פאייה מיוחדים ומנות אחרונות שהן חלק בלתי נפרד מהקולינריה של ברצלונה, כמו קרם קטלאן וטארט שקדים, עליו אפילו מוטבע הכוכב של אסטרייה דאם.

כל הטוב הזה מגיע אליכם כמובן, עם בירה אסטרייה דאם איכותית, כאשר המשלוח מאורגן ומסודר בקפידה כדי שהבירה תישאר קרה, והפאייה חמה.

אסטרייה דאם היא הבירה הרשמית של העיר הצבעונית ברצלונה משנת 1876. בירת לאגר פרימיום בהירה וקלה לשתייה (4.6%), אלגנטית ומלאת סטייל ספרדי. אסטרייה דאם היא "הכוכב של ברצלונה" וחלק בלתי נפרד מהתרבות הספרדית והסצנה הקולינרית של העיר.

מסעדת הפופ-אפ פתוחה למשלוחים באפליקציית וולט בלבד, בימים ראשון עד חמישי, בשעות 17:00-22:00, עד ה-21/3

"אסטרייה ברצלונה" של שף ברק יחזקאלי - להזמנות באפליקציית וולט בלבד, באזור תל אביב, לחצו כאן

בשיתוף אסטרייה דאם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully