וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר עשתה טילון לקיץ. איך בדיוק אתם חושבים שהוא יצא?!

20.6.2024 / 6:00

לחיצות, התרגשויות, העמסות: טועמי חדש על המדף זללו

מאיה ורטהיימר, אקסטרים פאי לימון, גלידות נסטלה/גלידות נסטלה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - לחיצות, התרגשויות, העמסות. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קיץ 2024, גלידות נסטלה

קיץ 2024, גלידות נסטלה. גלידות נסטלה,
קיץ 2024 של גלידות נסטלה/גלידות נסטלה

ענקית הגלידות הבינלאומית חוגגת חום והתלהטות טמפרטורות עם מקפיאים רחבים, מחביאי אפשרויות ופיתויים חדשים.

הראשון ברשימה הוא כמובן אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן, מהדורה טילונית שפותחה יחד עם מאיה ורטהיימר שמשלבת מטבע שוקולד לבן מלמעלה (החלק הטוב של השלגון), שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון.

"לה פרוטה סקוויז" מצטרף עם קונוס בטעם חדש של תפוח-אגס מרענן ומצפוני (50% פרי ו-64 קלוריות ליחידה), וכך גם שלוש מאגדות - שישיית מיני קראנץ' פקאן ומייפל (בציפוי שוקולד חלב כמובן) מצוינת ומתונת-מתיקות, שישיית אקסטרים בייגלה ושוקולד לבן וכן שישיית מיני קראנץ' קורנפלקס זכורים לטוב, עם גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס, ציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס.

במקביל, מושק גם שלגון כנפיים של קרמבו, שיתוף פעולה של גלידות נסטלה עם תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים שנועד להרחיב מודעות ולנתב חלק מההכנסות לפעילות המבורכת של התנועה. השלגון עצמו, בטעם מסטיק ענבים ובצבעי כחול-לבן, חמוד ומרענן. וכן, גם מרגש.

בארבע מילים: קיץ חם, וטוב יותר

חדש על המדף

השחר העולה, לא כמו שחשבתם: אחת ההפתעות המשמחות של הקיץ

לכתבה המלאה

ביסלי Dip-It, אסם

ביסלי Dip-It, אסם. סטודיו אסם,
ביסלי Dip-It של אסם/סטודיו אסם

שנים ארוכות של פורמט משגשג ופופולרי מאוד מקבלות הקיץ טוויסט מפתיע, עם התייחסות ישירה, וראשונה לזכרוננו, לאחת מדרכי הצרכיה המועדפות של ביסלי. טבילה כמובן.

וכך, קבלו את Dip-It, ביסלי שטוח ודק שנועד לאותה טבילה, עם הפריכות המוכרת של המשפחה, ושני טעמים - שום (שרואה מול עיניו, על פי אסם, סלסה אדומה) וים-תיכוני שמעדיף באופן רשמית לאבנה או גוואקמולי. בפועל, כמעט מיותר לציין, הטעמים החזקים של החטיפים יסתדרו אפילו טוב יותר עם משהו נייטרלי דוגמת גבינה לבנה, או - אל תספרו לאף אחד - כמו שהם, פשוט כך.

בשתי מילים: קפיצת ראש

בקבוק לחיץ, טחינת אל ארז

בקבוק לחיץ, טחינת אל ארז. טחינת אל ארז,
טחינה בבקבוק לחיץ של אל ארז/טחינת אל ארז

המותג הצפוני הוותיק והמצוין מרחיב מדפים עם גירסה סופר-הכרחית לאחד האתגרים הגדולים הידועים לאדם הרעב, והוא הטיפות האחרונות שתמיד-תמיד זולגות החוצה מצנצנת הטחינה.

פה, בבחינת מדוע לעזאזל לא הביאו לנו את זה קודם, מגיע בקבוק לחיץ של טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מעודנת-מלאה (300 גרם), עם מנגנון מופלא של, ובכן, לחיצה. ללא טיפות, ללא זליגות, ובעיקר ללא הפעולה המוכרת לכל של מריחת השאריות בעזרת האצבע, שלא לומר ליקוק כשאף אחד לא מסתכל.

הטחינה עצמה, אגב, שמופקת מזן השומשום האתיופי הומרה, עדיין מצוינת כמובן. סמיכה במידה, מרירה במידה ודורשת - לפחות לטעמנו - דבר מלבד עצמה.

בשלוש מילים: הסקוויז שחיכינו לו

ממולדה לבנה, עלית

ממולדה לבנה, שטראוס. סטודיו שטראוס,
ממולדה לבנה של עלית/סטודיו שטראוס

אחת מסדרות השוקולד המפלגות ביותר בישראל - מי שאוהב אוהב ממש, מי שלא אוה בלא יכול לשמוע עליה - מרחיבה מדפים עם מהדורה חדשה ומסקרנת.

מדובר בממולדה המשלבת שוקולד לבן מלמעלה ושוקולד חלב מלמטה, כשבתווך כמובן אותו קרם בטעם תות, בואכה שבירת קוביות מתבקשת והיסחפות מתוקה מאוד בעקבות המרקמים והצבעים.

על פי עלית, הגירסה המקורית של החטיף הובילה את מספר הפניות במוקד השירות שלה במהלך 2023 (1,093 כאלה, טירוף), ובאופן כללי מגיחה לחיינו בהתמדה ובעקביות מאז 1950, כך שהחידוש הנוכחי מרענן, ובהחלט תפס את המכורים.

בשלוש מילים: למה לא, בעצם?

בקבוקי אורנג'דה אישיים, יפאורה

בקבוקי אורנג'דה אישיים, יפאורה. סטודיו יפאורה,
בקבוקי אורנג'דה אישיים של יפאורה/סטודיו יפאורה

מותג המשקאות הנוסטלגי מעלה הילוך ומוסיף להשקה המוצלחת שלו מאשתקד גם גירסה אישית מבוקשת.

המהלך, בפורמט בקבוקי זכוכית בנפח 330 מ"ל, כולל שלושה טעמים - תפוז, פירות הדר ותפוז אדום - מוגזים, ועדיין מספק טאץ' עבר עם עדכנות הווה, מתיקות מורגשת אך לא מוגזמת (בול לעירבוב קוקטיילים, אגב) ובעיקר איזון נדרש, נזקק ונצרך מאוד בימינו בין פעם להיום. מחיר: 5.20 שקלים.

במילה אחת: בהחלט

חטיפי חלבון, הרבלייף

חטיף חלבון, הרבלייף. הרבלייף,
חטיף חלבון של הרבלייף/הרבלייף
חטיף חלבון, הרבלייף. הרבלייף,
חטיף חלבון אפוי של הרבלייף/הרבלייף

חברת התזונה והלייפסטייל מרחיבה היצע וקולקציה עם שתי השקות חדשות, ומתבקשות.

חטיף החלבון H24 Achieve, שמצטרף לסדרת הספורט Herbalife24 של החברה, מכיל 21 גרם חלבון ו-210 קלוריות, מתהדר בתכונות דלות סוכר ומבליט טעם של שוקולד מריר מוצלח, בטח בהתחשב בז'אנר המעט מתוק מדי לעתים. מחיר: 116 שקלים למארז שישייה.

במקביל, מציעה הרבלייף חטיף חלבון אפוי בדמות צ'יפס בטעם ברביקיו, נטול גלוטן וטבעוני במאפייניו. השקית, בת 30 גרם, כוללת 11 גרם חלבון ו-134 קלוריות, ומציעה בתמורה מליחות טובה, איזון סביר של סגירת פינת רעב מול נשנוש וטעם כיפי לחיסול. מחיר: 117 שקלים למארז עשר שקיות.

בשלוש מילים: לספורטאים, ולספורטאים ברוחם

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully