וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח מתוק של סוכר, ותקווה חדשה: העוגות השוות של ראש השנה 2024

24.9.2023 / 6:00

קערות גדולות, תבניות ענק, קאמבק אדיר

מתכון לעוגת תפוחים בחושה/צילום: לירז אלה

פה ושם, בעיקר בכיסי ההתנגדות האחרונים של מביני העניין (לשעבר), עדיין נדרשת כנראה עבודת שכנוע קלה, אבל הסייסמוגרף הקינוחי הקולקטיבי שלנו כבר מכויל למדי, מיטיב לתאר את מה שאירע פה בשנים האחרונות, ומשקלל הכול לכדי נוסחה אחת אפקטיבית מאוד, ושורה תחתונה ברורה מאין כמוה - ראש השנה איז באק. פשוט כך.

כל המתכונים (הטובים) לראש השנה
לא רוצים לקנות? עוגות ביתיות מעולות לערב החג, ובכלל
דברים טובים לא צריכים להיות מסובכים: עוגת תפוחים מ-4 מרכיבים
קסם על שולחן החג: טארט תפוחים, דבש ופקאן

נכון, עוגות דבש קלאסיות הן עדיין עניין של טעם, אבל כל מה שהולך מסביבן הוא לגמרי התפרצות יצירה וחדווה מתוקה. קערות גדולות של התחלה חדשה (ומאוד נחוצה), ריקודים ווירטואוזיים של תפוחים ותקווה (זוכרים אותה?), ידיים יצירתיות ותנורים שנסחפים לחגיגה - והופ, פתאום שוב אפשר לחכות לקינוח של ערב החג בהתרגשות של ממש. כן, גם לעוגה ההיא, המתיישרת מאליה, ליד הקפה של לפני, והקפה של אחרי, ובכלל. חג שמח ככל האפשר, ובתיאבון!

הווינרית: בבקה בייקרי

ראש השנה 2024, בבקה בייקרי. יהונתן בן חיים,
ראש השנה של בבקה בייקרי/יהונתן בן חיים

מעצמת האפייה המתפתחת (מאוד מתפתחת, עשרה סניפים פעילים והבא בתור כבר מתחמם על הקווים) של קורל ושיר גורן פתחה שנה כפי שכולנו צריכים לפתוח שנה - בצעדים חיוביים ובטוחים בעצמם, ועם מתיקות טבעית.

יהיו פה, בין היתר, הפרעצלים המפורסמים, חלות מתוקות ועוגות בחושות, "סופלוני" דבש קטנים וממזריים, עוגת גבינה שהכניסה לתוכה גם דבש של ראש השנה, שלא יגידו, ואז הגבירה עם קראמבל דבש פריך (82 שקלים לפס, 126 שקלים לקוטר 20 ס"מ), פרסבורגר תפוחים וקינמון (58 שקלים) מצוין לקפה של לפני הבלגן וגם שיחוק של ממש בדמות טארט ברולה דבש (142 שקלים לקוטר 24 ס"מ) - תבנית ווינרית אמיתית, מתוקה-מלוחה, בלתי מתלהמת, ומצוינת.

בבקה בייקרי

כל הטיפים, כל הסודות

עמוד המתכונים הגדול של ראש השנה

לכתבה המלאה

לראותן, ולחסלן: דלאל

ראש השנה 2024, דלאל. אסף קרלה,
ראש השנה של דלאל/אסף קרלה

משהו טוב קורה בדלאל. משהו תהליכי ושקט אבל בהחלט מורגש, וארוחת ראש השנה הקרובה אינה אלא סימון נוסף בשביל הטעים הזה של תימור לביא וצוותה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טארט פטל ושנטילי לואיזה על בסיס בצק פריך (180 שקלים) שהוא הבזק צבעים וטעמים מסקרן ומספק קבלות, עוגת מוס יוגורט עם שוקולד לבן ותאנים (125 שקלים) מתוקה-חמצמצה, צחורה ואלגנטית, שטרודל תפוחים קלאסי עם קינמון וציפורן (72 שקלים), עוגת דבש ותפוחי עץ בחושה (69 שקלים), קראנץ' דבש ותפוחים מקורמלים (65 שקלים) אידיאלי לקפה של לפני האורחים (ואחריהם), חלת צמה מצופה שומשום לבן ושחור (24 שקלים) וגם חלת כדורים עגולה עם שמן זית ושקדים קלויים (32 שקלים).

דלאל

כל מה שצריך, בדיוק: מימי

ראש השנה 2024, מימי. דניאל לילה,
ראש השנה של מימי/דניאל לילה

רשת האפייה המשובחת מבית נונו פותחת שנה על התפר שבין קלאסי ומודרני, מהוגן ושובב - וכמה שהנקודה הזאת מיטיבה עמה, ואיתנו.

תוכלו למצוא פה תפריט עוגות וקינוחים מהודק למדי, ללא צורך בהתפרעויות כמותיות - דובשניות עם קראסט אבקת סוכר כמובן (39 שקלים), עוגת דבש-הדרים מתובלת וכאזת שמגיעה בגירסה נטולת קמח חיטה (42-48 שקלים), פס מסקרפונה-פקאן שיודע כמה מהר מגיעה נקודת המיצינו של תפוחים ודבש, וכן שני מוקדי התרחשויות ממגנטים בדמות מוס יוגורט-דבש (ביסקוויט שקדים, מרמלדת משמש ופסיפלורה, קראנץ' שוקולד לבן, 139 שקלים) נטול קמח ומרהיב, וגאלט תפוחים מקורמלים (124 שקלים) פגזי, פריך במעטפת ועשיר מאוד בתוך, עם גלידה או בלעדיה, וביי.

מימי

אירופה זה כאן: שטפן

ראש השנה 2024, שטפן. יהונתן בן חיים,
ראש השנה של שטפן/יהונתן בן חיים

הפלא האוסטרו-ישראלי שהוא שטפן מאכר מוסיף לפעום ברחוב טשרניחובסקי השקט בתל אביב, וגולש בשמחה גם לארוחות חג. כולנו הרי משתוקקים בסוף לקינוח, לא?

ראשית, השטרודל כמובן, תשובה הולמת ומצוינת לתשוקת התפוחים המתוקה של ראש השנה, כאן בביצוע מושלם, לא פחות - בצק דק שבדקים, כמעט שקוף, פריך ושחום עם מילוי מתוק-חמצמץ (יש גם, בין היתר, אגסים ושקדים, או גבינה ומשמש), בגירסה קלאסית, ועם אופציות טבעוניות או נטולות סוכר (180 שקלים לעוגת 40 ס"מ). גלידה ליד (וניל-רימונים, עוגת דבש, או שטרודל תפוחים, עשויה במקום כמובן, 70 שקלים לחצי ק"ג) ואתם מסודרים לחלוטין.

מלבדו, מככבת גם הוניג טורטה יפה, עוגת שכבות עשויות ביסקוויט דבש וביניהן קרם דיפלומט וריבת פטל הום-מייד (180 שקלים לקוטר 18 ס"מ), לכדי שיגעון של מתיקות עדינה וצנועה, סמיכה וקרמית ופירותית.

שטפן

המרגשת: מאפיית לחמים

ראש השנה 2024, מאפיית לחמים. דניאל לילה,
ראש השנה של מאפיית לחמים/דניאל לילה
ראש השנה 2024, מאפיית לחמים. דניאל לילה,
ראש השנה של מאפיית לחמים/דניאל לילה

האורחות הקבועות של אורי שפט על שולחן האוכל המשפחתי דופקות בדלת גם השנה, ובמיוחד השנה, עם מהדורה מרגשת וטעימה של כל מה שעושה את מאפיית לחמים לסיפור הישראלי שהיא.

בראש, השטרודל המשותף של שפט ויקי שגיא מקיבוץ בארי כמובן - קלאסי, אך אקטואלי מתמיד. פשוט אך מורכב. מלבדו, יש פה גם בבקה תפוחים וקרם שקדים (49 שקלים), עוגת דבש "סבתא" רכה (56 שקלים), טארט תפוחים על בסיס בצק פריך עם קרם פרנג'יפן, מרציפן ומניפת תפוחי עץ (60 שקלים), בריוש שמן זית (62 שקלים) שנתלש כמעט מעצמו, נשבעים, קראמבל תפוחים ופקאן, פאי תפוחים אמריקני (125 שקלים), ברטון פיסטוק עם קרם שנטי וניל, פירות טריים ושוקולד לבן (129 שקלים), עוגת דבש והדרים מזוגגת וכן שתי כוכבות שולחן אוטומטיות בדמות חלת חרס מעוטרת ויפהפיה (89 שקלים) וסטיקי דייט פודינג מצופה קרמל קרם קוקוס (87 שקלים) תמימה למראה, טבעונית באופייה, אך נפשעת בהתנהגויות שהיא מביאה את הסביבה להתנהג.

מאפיית לחמים

האימפריה: ביסקוטי

ראש השנה 2024, ביסקוטי. בועז לביא,
ראש השנה של ביסקוטי/בועז לביא

שנה חולפת, שנה מתחילה, ומעצמת האפייה מבני ברק לא מפסיקה להפתיע. כלומר, התרגלנו כבר לרף מסוים, וההפתעה היא בעיקר בהגבהתו העקבית, והמתוקה. כמה כיף.

קולקציית החג של ביסקוטי בהובלת רוסלה יונה שואבת השראה מסמלי ראש השנה - כן, גם מהעוקץ - ומציגה הרבה מאוד אופציות, וצורך כמעט אכזרי לבחור מתוכן.

יהיו פה, בין היתר, "אינגליש טארט" ברולה דבש-פקאן על בסיס בצק פריך (69 שקלים), פחזניות במילוי קרם פטיסייר דבש ובציפוי גנאש שוקולד לבן ושברי שקדים (59 שקלים), קלאסיקות בחושות, עוגת דבש וריקוטה (48 שקלים), דובשניות עם נגיעה לימונית (44 שקלים) ושתי כוכבות זוהרות, בוהקות, בדמות "מלכת הדבש" (שכבות של עוגת דבש, גנאש שוקולד חלב, קרם נוגט, קרם פטיסייר, 72-144 שקלים) מקסימה בלוק ואף יותר מזה בטעם, ו"האני מון" מטריפה ממש, עם שורט ברד, פראנג'יפאן דבש, קרם יוגורט ושנטילי וניל - מתוקה ומעט חמצמצה, חגיגית אך בלתי עושה עניין מעצמה. בול, בקיצור.

המקורית: We Like You Too

ראש השנה 2024, We Like You Too. ליאל סנד,
ראש השנה של We Like You Too/ליאל סנד
ראש השנה 2024, We Like You Too. ליאל סנד,
ראש השנה של We Like You Too/ליאל סנד

קבוצת האוכל התל-אביבית מבליטה יכולות ומדגישה חוזקים, בואכה פתיחת שנה חגיגית, מקורית ומושחתת כנדרש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מארז דובשניות (44 שקלים) מצוינות ומתובלות היטב, טארט באסקי (בצק פריך, פרנג'יפאן קלבדוס ותפוחים מקורמלים, 92 שקלים) עם אפיל כפרי והפתעות פנימיות משמחות, עוגת "עוקץ הדבורה" (בצק בריוש, דיפלומט מייפל, טאטן תפוחים ונוגטין שקדים, 110 שקלים), חלת תפוחים עם שקדים פרוסים ודבש (32 שקלים) וכן רולדת "בוש דה נואל" (110 שקלים) שסטתה מעט הצידה, וטוב שכך, עם שילוב של פקאן-וניל-שוקולד, לרגעים שבהם אי אפשר עוד לחוש דבש.

We Like You Too

הכוכבת: קונדיטוריה שני

ראש השנה 2024, קונדיטוריה שני. יפעת כהן,
ראש השנה של קונדיטוריה שני/יפעת כהן

מוסד האפייה הצפוני (והרמת-גני) פותח שנה עם קולקציה רחבה מאוד, כהרגלו, וכוכבת אחת בולטת.

יהיו פה, בין היתר, עוגות דבש עם דברים טובים עליהן (קרם לימון) ובתוכן (אגוזי מלך), משחקי תפוחים משמחים (שטרודל, למשל, או שמרים וניל-תפוחים), גירסאות נטולות סוכר, עוגיות פירות יבשים ודובשניות, פחזניות מקורמלות, עוגת עוקץ הדבורה הכרחית (79 שקלים), גבינה פירורים עם דבש מסורתי (76 שקלים) וגם רולדה אחת נהדרת - עם בצק דבשי, קרם וניל ותפוחי עץ מגולגלים פנימה (89 שקלים) שהיא החיים עצמם, בספירלה.

קונדיטוריה שני

היצירה: פופ אנד פופ

ראש השנה 2024, פופ אנד פופ. עופר בן נתן,
עוגת הדבש של פופ אנד פופ/עופר בן נתן

שלוחת האפייה והקינוחים של המסעדה התל-אביבית פותחת שנה עם שיחוק אחרון מידי עופר בן נתן, שהוא גם מתנת הפרידה המתוקה, והמושלמת.

מדובר בעוגת דבש מרווה ותבלינים חמים, מצופה בגנאש שוקולד לבן ודבש, ומעוטרת בפיסטוקים ובתפוז מיובש (68 שקלים לפס, 117 שקלים לקוטר 22 ס"מ) - מלאכת מחשבת של איזוני בצק ופרוסטינג, מתיקות ומליחות, מסורת ושחיתות לשמה.

פופ אנד פופ

הז'ורנליסטיות: קאזה טואה

ראש השנה 2024, קאזה טואה. דרור עינב,
ראש השנה של קאזה טואה/דרור עינב

אי אפשר היה לצפות לפחות מזה מהפסטיצ'ריה האיטלקית-ישראלית של רייצ'ל ואנדראה מגי בהרצליה פיתוח, ועדיין אתה פותח את הקופסה (המוזהבת, ברור) ונותר נפעם, כמעט מתלבט אם להרוס את היופי הזה עם כף. כמעט.

תפריט ראש השנה של השף-קונדיטור דוידה דורביני כולל, בין יתר השיגועים, עוגת מוס (190 שקלים) שהינדסה שכבות בצק פריך, ביסקוויט לוז, קרם לימון, תפוחים ביוזו, מוס לימון ושוקולד לבן לכדי יצירה חגיגית מרהיבה וטעימה כאחד, בריוש ממולא קרם שקדים, תפוחים וקראמבל (85 שקלים), עוגיות דבש (54 שקלים) וכן קינוח אישי בצורת תפוח על בסיס השילוב המנצח של עוגיות אגוזי לוז רכות, קרם לימון ותפוחים בציפוי קרם לימון, יוזו ושוקולד לבן (46 שקלים) - חדש, אחר ובכל זאת כאילו היה כאן תמיד.

קאזה טואה

(מעל) המצופות: בוטיק סנטרל

ראש השנה 2024, בוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
ראש השנה של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

רשת האפייה הוותיקה פותחת שנה עם רעיון מבריק, תרתי משמע, שבסיסו פשטות ממזרית, ומשימתו טילטול משמח של שולחן האוכל והקינוחים. משימה אקומפלישד כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עוגות דבש ישראלי (49 שקלים) בשלוש גירסאות - עוגת דבש ויסקי וקפה בציפוי שוקולד מריר, ⁠עוגת דבש נוגט בציפוי שוקולד חלב ולוז וכן עוגת דבש תפוז ומי זוהר בציפוי שוקולד לבן וקליפות תפוזים מסוכרת (מהממת, חגיגית ובעיקר טעימה מאוד).

במקביל, מתקיימת גם חגיגת תפוחים בעזרת גאלט תפוחים ושקדים (130 שקלים), עוגת שמרים נורמנדי (64 שקלים), פס פאי תפוחים ורובארב (69 שקלים) ופס פאי תפוחים קלאסי, ואת העסק חותמות סנט הונורה ורימונים (150 שקלים) ועוגה טבעונית עם סילאן, תפוחים וקרם נוגט.

בוטיק סנטרל

זאת ששיחקה מחוץ לקווים: רולדין

ראש השנה 2024, רולדין. רונן מנגן,
ראש השנה ברולדין/רונן מנגן
ראש השנה 2024, רולדין. רונן מנגן,
ראש השנה ברולדין/רונן מנגן

רשת הקונדיטוריות הגדולה פותחת שנה עם קומבינציה מרשימה של קינוחים ומלוחים, מתנות ומארזים - למארחים כמובן, אבל בעיקר לעצמכם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עוגת דבש-מרנג תפוחים וקרמל פרווה (52 שקלים), בננה לוטוס עם קראסט לוטוס ואגוזי מלך, עוגת שוקולד-קפה-קרמל, עוגת דבש-מרציפן ופריחת הדרים, עוגת מוס פיסטוק-משמש עם קראמבל שקדים (75 שקלים לפס) שאולי לא שמעה על מנהגי השולחן של החג, אבל בהחלט התעלתה עליהם, מרקיז שוקולד (ביסקוויט קקאו, מוס שוקולד מריר, קרמל וקראנץ' פרלינה, 69 שקלים לפס, 159 שקלים לקוטר 21 ס"מ) ובסבוסה מלבי על בסיס סולת עם קרם מסקרפונה וניל ומרמלדת פירות יער.

אגף הטארטים נוכח אף הוא, עם גירסאות תפוחים ואגסים, ולצדו גם בריוש תפוחים וקרמל עם קרם שקדים, טופי מלוח ותפוחים מקורמלים.

רולדין

המפוארת: ברד

ראש השנה 2024, ברד. עדן ניסים,
ראש השנה בברד/עדן ניסים

מוקד ההגזמות הפחמימתיות של עדן ניסים בראשון לציון לא עוצר, ומדוע שיעצור, בעצם?

תפריט ראש השנה של ברד כולל, בין היתר, עוגת מדוביק עם לא פחות מתריסר שכבות של דבש מקורמל, ביסקוויט וקרם שמנת מאזן התנפלות (149 שקלים), מילפיי אגסים עם קרם פטיסייר וקרם מסקרפונה (74 שקלים), עוגת דבש קלאסית (47 שקלים) וכן גירסה מודרנית (148 שקלים) המשלבת את זאת וגם את זאת, ועוד קצת, בדמות עוגת תמרים בחושה, תפוחים מקורמלים, גנאש דבש, מוס שמנת. גלייז צחור ועוד מוס מלמעלה. שהרי אין טעם להפסיק בשלב הזה.

ברד

עוקץ בהסכמה: מיקי שמו

ראש השנה 2024, מיקי שמו. איתיאל ציון,
ראש השנה של מיקי שמו/איתיאל ציון

השף-קונדיטור הנהדר, אחד ממנצחי החג המסורתיים, מוסיף לבנות יצירות ולהמציא המצאות, לטפח קלאסיקות בלי לוותר על הזיק היצירתי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עוגת ג'פונז (שכבות של ריבת חלב, שוקולד, קרמל ובצק אגוזים בדבש, 150 שקלים לקוטר 19 ס"מ, 200 שקלים לקוטר 24 ס"מ), "דולצ'ה" (שני רולים של מוס דבש על תחתית שוקולד ואגוזים בשילוב שוקולד ולרונה, 89 שקלים) מושלמת כהרגלה, "עקיצת הדבורה" (בצק בחוש בציפוי שקדים ודבש במילוי קרם וניל, 69 שקלים) שמזכירה שוב מי היה כאן מראשוני הז'אנר, עוגת דובוש דבש הונגרית-ישראלית (69 שקלים), וגם דובשניות ומאפינס, קראנץ' שקדים ומניפת עוגות תפוחים שהיא הצגה בפני עצמה.

מיקי שמו

משלנו: מאפה נאמן

ראש השנה 2024, מאפה נאמן. גיל אבירם,
ראש השנה במאפה נאמן/גיל אבירם
ראש השנה 2024, מאפה נאמן. גיל אבירם,
ראש השנה במאפה נאמן/גיל אבירם

רשת האפייה הוותיקה בהובלת מימי נאמן שייך פותחת תשרי בפורמט "תחל שנה ועוגותיה" עם תקווה למתיקות-דבש מקסימלית, ולניסים כגרעיני רימון. כולנו זקוקים לכאלה עכשיו הרי.

המנעד רחב עד כדי משוגע, עם קלאסיקות וחידושים, מתוקים ומלוחים, וגמישות טעמים ותקציב מקסימלית.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פס עוגת דבש מסורתית אך עסיסית ומתובלת היטב, עוגת דבש עם שטרויזל וקראמבל שקדים או פקאן גרוס, קוגלהוף גבוה עם קראמבל הדרים (45 שקלים), גירסה עגולה של עוגת דבש עם שוקולד ואספרסו, רולדת דבש "רטרו" מגולגלת ומצוינת עם קרם וניל (65 שקלים משתלמים), דבש קדאיף ירושלמית עם משחקי פריכות כיפיים, עוגיות דבש ודובשניות כמובן, מארזי סופלה לחימום יעיל בבית, וגם כדורי שוקולד-דבש.

מאפה נאמן

עם קריצה חו"לית: האופים הקטנים

ראש השנה 2024, האופים הקטנים. דוד מויאל,
ראש השנה של האופים הקטנים/דוד מויאל

השם מעט מטעה, ובוודאי כבר פחות מדויק מהעבר, ולכן ניתן להגיד בביטחון שהאופים הקטנים כבר אינם קטנים - לא בגודל ובטח לא ברמה.

קולקציית ראש השנה של הקונדיטוריה התל-אביבית יצאה לדרך תחת כנפי הפורמט "קאפרי פינת נחלת יצחק". היא כוללת, בהתאם, קלאסיקות דבש ומסורת, עם טוויסט, במחירים מרתקים בחריגותם (45-65 שקלים).

יהיו פה, בין היתר, סקונס בריטי-ישראלי עם פירות יבשים, תפוח וקינמון (וגם אחד מלוח ומצוין לכשעצמו, עם תרד ועשבי תיבול), הרוואני מטורקיה על בסיס עוגת סולת מושרית בדבש, פאי תאנים ופאי תפוחים כמובן, דובשניות ושטרודל ועוגת קפרזה לימון ודבש שחולמת איטליה ומגשימה ישראל. כמו כולנו, בעצם.

לצד אלה, מככבות עוגות גבינה ועוגת שוקולד-נוגט, פאי שזיפים ופאי לימון, אופציות טבעוניות וקינוחים נטולי סוכר.

האופים הקטנים

משהו לכל אחד: בן עמי

ראש השנה 2024, בן עמי. בועז לביא,
ראש השנה של בן עמי/בועז לביא

רשת המאפייה ובתי הקפה הוותיקה נכנסת לתשרי עם מהדורה מתוקה מגוונת, צבעונית וטעימה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פס "קרמלינה" דבש, עוגה בחושה דבש ותפוחים (45 שקלים, צמד ב-80 שקלים), חיתוכית גרנולה ותפוחים, סברינה עם תפוחים וקינמון נוסטלגית-עכשווית, עוגת תפוחים ושטרויזל ללא תוספת סוכר, מוס שוקולד דבש ומוס דבש תפוחים עם שערות קדאיף שוברי כבדות, וכן עוגת וניל עם דבש וקרמל (89 שקלים).

בן עמי

וואוו לאמצע השולחן: לה רושל

ראש השנה 2024, לה רושל. לירן מימון,
ראש השנה בלה רושל/לירן מימון
ראש השנה 2024, לה רושל. לירן מימון,
ראש השנה בלה רושל/לירן מימון

בית הקייטרינג הוותיק של רותם בארי פותח שנה צרפתית-ישראלית, עם קולקציה מתוקה ומרשימה, מפנקת ומושחתת, כנדרש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מאפינס דבש ושקדים מקורמלים (174 שקלים לעשרים יחידות), עוגת שמרים עגולה עם קינמון וסוכר (92 שקלים), עוגת קראמבל תפוחים וטארט פיצוחים, וכן שני להיטי מרכז שולחן מוכחים בדמות עוגת עקיצת הדבורה (בצק שמרים ספוג בסירופ דבש, קרם וניל וציפוי שקדים מסוכרים, 292 שקלים) דביקה ומדביקה וממכרת, ומדוביק (326 שקלים) עתירת שכבות דבש וקרם שמנת, רכה ונהדרת.

לבד מהעוגות, יהיו פה גם מארזי חג (174 שקלים) המשלבים עוגת קראמבל תפוחים, יין רוזה מיקב רובין, צנצנת דבש, סטיק דבש וזר פרחים מיובשים.

לה רושל פטיסייר

האיטלקית: לה פרינה

ראש השנה 2024, לה פרינה. יעקב בלומנטל,
ראש השנה בלה פרינה/יעקב בלומנטל
ראש השנה 2024, לה פרינה. יעקב בלומנטל,
ראש השנה בלה פרינה/יעקב בלומנטל

רשת המאפיות הוותיקה חוגגת דף חדש, ושנה חדשה, עם שולחן מגוון, צבעוני ועתיר דבש טבעי כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עוגת יערת דבש קלאסית ומתובלת באיזון, עוגת דבש עם פירות יער מתוקה-חמצמצה, עוגת דבש עם שקדים פריכים (46.90 שקלים). מארז פיננסייר תפוח ודבש מתחסל (32.90 שקלים) ושיחוק בדמות "טירמיסו" (89.90 שקלים) המשלב שוקולד מריר וסמיכו קרמית עם נגיעות דבש מבליחות ומפתיעות, ובמקומן.

לה פרינה

הזוכרת: שיריז פטיסרי

ראש השנה 2024, שיריז פטיסרי, גבעתיים. Neo Media,
עוגת דבש של שיריז פטיסרי/Neo Media

בית הקינוחים המושחת בגבעתיים משיק קולקציית קינוחי מחווה למען משפחות החטופים, ומבליט עיטור צהוב בוהק גם ברגע המתוק של ראש השנה, כראוי.

תפריט החג הצהוב של שיריז, שיעביר 10% מכל קנייה למאבק להשבת השבויים, כולל עוגת דבש קלאסית (48 שקלים), גירסה חגיגית שלה בציפוי שוקולד לבן-צהוב (55 שקלים) או בזילוף שוקולד צהוב (50 שקלים), דובשניות לימוניות ומצופות גם כן (45 שקלים), עוגת דבש ריקוטה (50 שקלים), פחזניות במילוי קרם פטיסייר דבש ובציפוי גנאש שוקולד לבן ושברי שקדים (50 שקלים לשמינייה) וגם קוקילידה צהובה שנולדה עוד לפני החג, ומכניסה גלידת בננה "בטעם של פעם" לתוך שתי עוגיות שוקולד שהתייצבו היטב על נקודת האיזון הפריכה-רכה.

שיריז פטיסרי

הנוסטלגית: ביגה

ראש השנה 2024, ביגה. אסף לוי,
ראש השנה בביגה/אסף לוי

רשת הקפה והמתוקים פותחת שנה עם קלאסיקה מפולחת היטב, המכוונת לבריאותנים, לצליאקים ולנמנעי גלוטן.

עוגת תפוח בדבש של ביגה נאפית בסיר עגול נוסטלגי, בחושה כמובן, ומתובלת בקינמון, ציפורן ואגוז מוסקט, עם בצק רך יחסית לז'אנר, מתמסר בקלות ומתאים לקפה של ארבע, ולרגעים האלה של סוף הארוחה, ביחד, כמו פעם.

ביגה

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully