וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על תבלינים מיצים וחידושים

24.6.2004 / 17:46

פסטיבל התבלין, מיצים חדשים, גימיקים של מסעדות, חמשוש קולינרי ועוד קטנות ששווה לדעת

דברים קטנים ששווה לדעת:

פסטיבל התבלין השנתי

גם הקיץ, כמדי שנה, ייערך 'פסטיבל התבלין', אותו יוזמים ומארגנים תאגיד משתלות חישתיל, והפעם בשיתוף עם מחלבות גד. במהלך הפסטיבל יתקיימו 15 סדנאות להכנת מאכלים ומשקאות על בסיס צמחי תבלין, ושלוש הרצאות בנושא שימושים עממיים בצמחי תבלין למאכל ולרפואה. האירועים יתפרסו על פני משתלות בכל רחבי הארץ במשך שלושה ימי שישי: 25 ביוני, 2 ביולי ו-9 ביולי. בכל אחד מהאירועים יתקיימו ארבעה מחזורים, בשעות: 9:30, 10:30, 11:30 ו-12:30.

כל אירועי הפסטיבל וסדנאות הבישול יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, והם יתבססו על שילוב מוצרי מחלבות גד עם תבלנים טריים, תוך דגש על תבלינים פחות מוכרים, ובעלי תכונות מיוחדות ומעניינות. שפים מקצועיים ידגימו שילובים בין גבינות בקר וצאן לעשבי תיבול.

לרגל אירועי התבלין, השיקו בחישתיל "מארזי טעם" - רביעיות צמחי תבלין ארוזים על פי ייעודם, כמו למשל: מארז להכנת חליטות משקה, מארז לתיבול סלטים, ומארז לבישול, השרייה, טיגון וצליית בשר, דגים ועוף. "מארזי הטעם" יוצעו למכירה במשתלות, החל מפתיחת הפסטיבל וגם לאחריו.

משתלות חישתיל פתחו מוקד טלפוני שיפעל 24 שעות ביממה וייתן מידע על אירועי הפסטיבל: 9075000 - 03.

רטבי שמנת בפיצה מטר

פיצה מטר, זו שמגיעה במלבנים במקום בעיגולים, התחדשה לאחרונה בפיצות חדשות עם רטבים על בסיס שמנת. ההשראה לפיצות מגיעה מאיטליה שם נמכרות פיצות המכונות 'ביאנקה' לצד הפיצות הרגילות. מבין הפיצות שנדגמו הצטיינו פיצה אמרוסה – שמנת תרד, פטריות, עגבניות מיובשות וארבע גבינות, ופיצה כרמן – בייבי שרימפס על שמנת ופטרוזיליה, אננס ומוצרלה. רוזה – למעשה מרגריטה עם שמנת הייתה פשוטה מדי, אלפרדו – שמנת פטריות ופסטו – היתה כבדה מדי, וקרנבל – שמנת, תירס, טונה וזיתים, הייתה חביבה אבל לא יותר.

עוד בתפריט פיצה קרבונרה – שמנת, חזה אווז וגבינה וגם פיצה בולונז מוקרמת במוצרלה ובפרמזן. זירת המנות הראשונות התחדשה בקמבלצ'ה – פטריות בתנור עם פסטו, בצל ירוק, בולגרית ועגבניות מיובשות – מנה נחמדת אם כי משביעה מדי אם לפניכם עוד כמה מטרים של פיצה.
מחירי הפיצות החדשות: 26 ¤ - 36 ¤ לרבע מטר, 52 ¤ - 72 ¤ לחצי מטר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

חמשוש קולינרי בתדמור

המרכז הקולינרי ומלון תדמור מציעים להתחיל את הסופ"ש בימי חמישי עם סדנאות בישול ואפייה, ארוחות ערב ושישי של פינוקים ואפייה. המשתתפים בסדנאות יתייצבו בכיתה ביום חמישי אחרי הצהריים ובעזרת הדרכה צמודה יכינו ארוחת גורמה. בסוף הבישול יורידו המשתתפים את הסינור, יזרקו על עצמם משהו אלגנטי ויתכנסו לארוחת ערב מלווה ביינות.

בשישי, אחרי לילה במלון וארוחת בוקר מוקדמת, יחזרו המשתתפים לעמדת השף וילמדו לאפות חלות, עוגות, ועוגיות לקראת שבת. הסדנה מסתיימת בשעות הצהריים בדיוק בזמן להגיע לארוחת שישי המשפחתית מצוידים בסל לשבת מלא במאפים תוצרת עצמית.

ה"חמשוש" מתקיים במלון תדמור מיום חמישי בשעה 17:00 ועד יום שישי בשעה 14:00. מחיר למשתתף 870 ¤ (כולל סדנת בישול, סדנת אפייה, ארוחת ערב, חדר ללינה וארוחת בוקר - ניתן לצרף בן זוג ללינה ולארוחת בוקר ללא הסדנאות במחיר מיוחד של 80 ¤).

מיצי הקיץ מתרעננים

אחרי שהתפנקנו עם מיץ החמוציות 'אושן ספריי', שהוא גם טעים (למי שלא אוהב מיצים מתוקים) וגם מצוין לבריאות (מונע זיהומים בדרכי השתן, שומר על בריאות כלי הדם והלב ועוד), הצטרפה אליו עכשיו גם גרסת הדיאט בהמתקת סוכרלוז. 'אושן ספריי' מופיע כעת בחמישה טעמים: חמוציות קלאסי, חמוציות עם דובדבנים, חמוציות עם תפוחים, חמוציות עם פטל ועכשיו גם דיאט חמוציות.
ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הטבע והפארמים במחיר של כ- 10 ¤ לבקבוק של ליטר.

כמו כן, הקיץ והצמא הביאו את פריגת לשווק אריזות אישיות של תרכיזי המיצים הקפואים 'פריגת פריז'. המוצר מגיע ברביעיות בטעמי תפוז או לימון וכל גביע מתאים להכנה של כוס משקה אחת.

אוהבי מיצי הפירות המתקתקים ישמחו לדעת כי בקטיגוריית הנקטרים בקרטון הושקה סדרת מיצים חדשים במהדורה מוגבלת לשלושה חודשים שקיבלה את השם 'טעם העונה'. בסדרה: מיץ תות ופסיפלורה, אננס בננה ואפרסק משמש.
רביעיית גביעי 'פריז' וקרטון נקטר 4.50 ¤.

חידושים במסעדות

מורידים שוטים ברובינו בר
'רובינו-בר כנפיים"' יוצא במבצע סופי שבוע אלכוהוליים במחירים של 10 ש"ח לשוט וודקה אבסולוט ו- 15 ש"ח לשוט של וויסקי ו/או רמזוטי. במקום יופעל בר אקטיבי שיישפך אל הרחוב וינסה לפתות את העוברים והשבים להוריד איזה שוט או שניים. המבצע מתקיים בימי חמישי, שישי ושבת בחודשי הקיץ בין השעות 21:00-01:00 בלילה. לאחר השעה 01:00 ימשיך המבצע על בר המסעדה.

"רובינו- ביסטרו בר כנפיים", לילינבלום 20, תל-אביב. 03-5171841.

סושי בנועה
האחות הקטנה של 'קורדליה', 'נועה', והאבא של שתיהן, השף ניר צוק, מכריזים על ערב סושי בכל יום שישי במהלך חודש יולי (2, 9, 16, 23 וה- 30 ביולי) החל מהשעה 19:00. בתכנית סושי ללא הגבלה ב- 99 ¤ לאדם.

"נועה ביסטרו", הצורפים 14 יפו 03-5189720.

עסקיות בכנאפה
מסעדת 'כנאפה' שעברה לצד השני של שדרות חן משיקה לראשונה תפריט עסקי בין השעות 11:00-17:00. בין העסקיות: חומוס לבחירה, סלט ערבי ופלאפל ב-24 ¤; שקשוקה, סלט ערבי, לבנה, בייגלה ירושלמי וחמוצים ב-32 ¤; חומוס בשר, 1/3 גולדסטאר ב-39 ¤; קבב טלה או כמוניה או פרגיות, אורז, פול ירוק סלט ערבי ב-39 ¤.
בקרוב גם מבטיחים תפריט מאזטים לילי זאת בנוסף לתפריט הרגיל הכולל מאכלים שונים ממטבחי הלבנט.

"כנאפה", שדרות חן 59 תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully