וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אלכוהול (יותר) זול

21.4.2006 / 9:50

גיא גיסר מזדהה עם מי שלא דפק לאחרונה קניית אלכוהול בדיוטי פרי ומציע לכם לקנות אלכוהול זול ברשת. בעניין של רדבול? תזיזו את התחת – הכי משתלם בדרום תל אביב

חג הפסח, חג החירות בשבילכם, מזמן היה צריך לקבל את הכינוי "חג ההימלטות". עשרות אלפי ישראלים נסים על נפשם מאימת ליל הסדר וחלקם אף בונים להם גשרים וקופצים לאיזה דיל של סופש שאחרי פסח. העיקר להתרחק.

אחד מהמאפיינים הבולטים של הישראלי הנמלט הוא תכנון ביקור ארוך ככל שניתן בדיוטי פרי בנתב"ג. אחת מקבוצות המוצרים הנקנית ביותר - יחד עם הסיגריות והבשמים - היא משקאות אלכוהוליים. ההיצע רחב וכולל גם מותגים שאין בארץ, המחירים נמוכים והעניין כבר הפך לרכישה בסיסית לפני העלייה למטוס. כמה מהבקבוקים הללו באמת נפתחים לאחר הנחיתה? אני משער שאולי 50%, אבל מה זה משנה, העיקר דפקנו את כולם וקנינו בזול.

אז אמנם האלכוהול בדיוטי פרי באמת זול ונוח לקנייה, אך עניין הזמינות קצת בעייתי. רובנו לא טסים כל שבוע ואחרי שהנחתנו כמה בקשות על משפחה וחברים, רוב ימות השנה נגזר עלינו להסתדר עם מה שיש בארץ, ופה, מה לעשות, יקר. המסים מטורפים, בעלי החנויות עושקים ויש תחושה שאלכוהול, כשלא נקנה בדיוטי פרי, הוא מותרות.

גיסר גלש בשבילכם

החנויות הרגילות, אלה שבדרך כלל מאחורי הדלפק שלהן ניצב מוכר מבוגר וזועף, לא מתאימות לכל אחד. שעות הפתיחה מוגבלות, צריך להגיע פיזית לחנות ולא תמיד הן ממוקמות במקום נוח. חוצמזה קשה לישראלים להיפטר מהתחושה שבעל הבית דופק אותם. מה עושים? עוברים לקנייה באינטרנט.

יש משהו קסום בישיבה בבית מול מסך המחשב וכך בניחותא עם סיגרייה (או בלי) - לקנות מה שרוצים.
הבשורה המצערת היא שחנויות האלכוהול אונליין הישראליות, הן מעטות ורק חלקן רציניות. לכן לכבוד אותם מסכנים כמותי, שנשארו בחופש בבית, וגם לכל מי שמתכנן מסיבה או ערב שתייה בבית ולא הספיק לקנות בדיוטי פרי - עשיתי קצת השוואת מחירים כדי לבדוק מהי חנות האלכוהול הוירטואלית המשתלמת ביותר בישראל.

3 החנויות שבחרתי לסקור הן אלה שנראות רציניות ואמינות דיין, ומו?כ?רות לכל מי שחיפש בעבר חנויות אלכוהול ברשת.

Winebar

החנות הראשונה היא winebar - המשקאות האלכוהוליים מחולקים לקטגוריות ברורות. יש גם תמונות של המשקאות והסברים קצרים. כמו כן, באתר פרטים על יין ואביזרים משלימים, סיגרים וגם קישורים למידע אלכוהולי נוסף ברשת (מקפחים את וואלה!, רשמנו לפנינו...).
התשלום הוא בכרטיס אשראי, דמי משלוח בקנייה עד 300 ¤ - 30 ¤ (עד 450 ¤ - 15 ¤, ומעל 450 ¤ - און דה האוס). ניתן לבצע איסוף עצמי מהמשרדים ברחוב סחרוב 5 ראשל"צ

Anshoopub

החנות השנייה היא anshoopub, וכן מדובר בפאב "אנשו" שידוע לכל מי שגר באזור קריית שמונה. האתר לא מאוד משכנע, אין תמונות לכל הבקבוקים או פרטים נוספים, אבל מחירים יש ואפשר כמובן להזמין ולעשות קנייה.
שכאן מקפחים דווקא את תושבי המרכז - משלוח למרכז הארץ - 20 ¤, ולאזור הגליל - 15 ¤.

Itclub

החנות השלישית היא "בית הטבק והיין"- itclub, האתר נמצא בשדרוג בימים אלו, אז לא נשפוט אותו לחובה ונקווה לטוב. המשקאות מחולקים לקטגוריות, אך המבחר מצומצם ואין מגוון רחב מדי להתלבטויות.

משלוח עולה 39 ¤, ללא תלות בסכום ההזמנה. יש מכירות רגילות וקבוצתיות.

איפה תקנו את המשקאות הכי זולים?

כדי לבדוק מי מהחנויות היא המשתלמת ביותר, בניתי סל מוצרים בסיסי הכולל 15 מותגים טרנדיים וערכתי השוואה בין 3 החנויות:

אבסולט ואוזו 12 הכי זול לקנות ב-itclub ( 54 ¤ ל-750 מ"ל, 49 ¤ ל-700 מ"ל), גורדונ'ס ובקרדי ב"אנשו" (84 ¤ ו-114 ¤ ל-750 מ"ל) וגם קמפרי, ג'ק דניאלס ושיבאס (110 ¤, 246 ¤, 295 ש"ח) הכי זולים ב"אנשו". אם אתם בעניין של בייליס ודרמבוי לכו לwinebar (188 ¤, 229 ¤), רמי מרטן יעלה לכם 400 ¤ גם ב"אנשו" וגם בwinebar ומרטיני ביאנקו נמכר ב-52 ¤ גם בitclub וגם בwinebar.

מסקנות? אם אתם רוצים לקנות למסיבה הבאה שלכם כמה בקבוקי ייגר, ג'יימסון, דרמבוי או קוורבו, גשו ל - winebar. בעניין של ג'ק דניאלס, שיבאס, בקרדי או קמפרי? דברו עם החבר'ה מה Anshoopub רוצים להרגיש ביוון אך להישאר בארץ? הקליקו ל-itclubותתפנקו על כמה בקבוקי אוזו בזיל הזול.

בכל מקרה אם אתם מחפשים רדבול בזול? תזיזו את התחת מהכיסא, חנויות המשקאות ברחוב העלייה שבדרום תל אביב ייתנו לכם ארגז בתמורה ל- 145 ¤, 50 ¤ פחות מכל הווירטואליה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully