וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: הפסטה ששוברת את השוק התל אביבי

29.4.2014 / 7:44

המונה טועם: הפסטה ששוברת את השוק התל אביבי

פסטה פלורה. קובי רובין
מנה משביעה, פשוטה, וצבעונית/קובי רובין

לכל אחד יש את דעתו על אוכל זול. יש שרואים בו סיכון בריאותי של ממש, אחרים לא מוכנים להודות שהם אוהבים אוכל רחוב, אבל מוכנים לשלם מחיר מופרך על פלאפל לא טעים. כשמדברים על המצב בארץ, אותה תחושה מוכרת חוזרת אליי, בזמן שכל מיני גרגרני דעה למיניהם ממשיכים להתבטא כאילו יוקר המחייה לא קיים בכלל. אני תמיד מעיר להם, כאשר מספרים לכם מילדות שאתם אמורים לחיות בחלום, אתם לא מוכנים לקבל שום מציאות חלופית.

בחלק חמור מהמיקרים מדובר על אנשים שחיים עם התנייה קבועה שאם הם לא יוציאו יותר הם לא ייהנו, חלק עצוב של אנשים בזבזנים בכורחם שמאשימים את כל העולם ולא את עצמם. אני מקשיב להם במונית, הם עדיין דואגים להזכיר לי שמה שאני עושה לא משרת אותם בכלל, מבחינתם זה מידע לא רלוונטי. אז באותה הזדמנות אני מראה להם את התמונה של המנה של פסטה פלורה. בשבועיים האחרונים חלק מהלקוחות הנהנתנים מבחירה לא עברו את מבחן ניחוש המחיר, כולם ניחשו בסביבות העשרים ש''ח יותר מהמחיר האמיתי.

תמיד יש את אותו קורא קבוע שעובר על התמונה וזועק, מה בסך הכל יש בפסטה, כולה מקרוני בצבעים. אם אתה מזהה את עצמך תמשיך לקרוא, פה לא מדובר על הפסטה של אימא בילדות, עם רוטב רסק עגבניות פשוט ומפולפל, לא שאני מזלזל בכלל, אבל אם כבר יוצאים מהבית, אנחנו אמורים לחוות עולם שלם של טעמים לא מוכרים. אימא לא בדיוק הקפידה על כל פרט ופרט, היה יותר חשוב לה שתאכל ותשבע, לא תמיד הפסטה יצאה בדיוק כמו שצריך, בבית שלי בילדות אם לא רצית לראות את המסלול המעופף של כפכף עץ היית מבין ששתיקה זה דבר נהדר.

פסטה פלורה. קובי רובין
מחיר שווה לכל נפש. פסטה פלורה/קובי רובין

יש מקום במרכז תל אביב אשר יגיש לכם פסטה באיכות יותר ירודה בתוך כלי מפלסטיק אשר מסריח את כל המנה. מה בסך הכל ביקשתי, מנה מדויקת של פסטה, בלי מניירות, בכלי אוכל אמיתיים בישיבה, האם זאת בקשה יוצאת דופן?

פסטה פלורה הלכו על דרך חדשה ולא מוכרת, הם רואים מחובתם לתת את כל החוויה הפשוטה במחיר ראוי וזול מבחינתי, מנת פסטה פטוצ'יני צבעונית עם רוטב עגבניות אה לה נורמה בכמות מספיקה ומדויקת, בלי שום התחכמויות. מנה משביעה, פשוטה, וצבעונית. אני פוקד את המקום באופן קבוע וכבר צילמתי את המנה כמה פעמים עם גרסאות פסטה שונות. אני חייב להודות שחיכיתי לראות מתי זה ירד ברמה, אבל להפתעתי המקום שמר על האיכות המעולה. אז אחרי מבטים חוזרים ונשנים על התמונה הלקוחות מבינים שהמנה לא יקרה כמו שהם רוצים שהיא תהיה, והרי זה לא יכול להיות, הגשה כזאת חייבת לעלות יותר מידי, אז כאן מתחילה ההפתעה הנעימה המנה שבתמונה עולה אך ורק 23 שקלים, זה הכל, ומחיר כזה אני מגדיר כשווה לכל נפש.


פסטה פלורה. רחוב אברבנאל 31, פינת ידידיה פרנקל תל אביב. 03-6447619. שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-24:00

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully