וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת אדורה נפרדת מהשף אבי ביטון

26.4.2015 / 20:47

אחרי עשור של בישולים, יעזוב השף אבי ביטון את מסעדת אדורה שבבעלותו לטובת פרויקטים חדשים

אבי ביטון. נמרוד סונדרס
כבר לא עם אדורה?/נמרוד סונדרס

כפי שפורסם הבוקר באתר טיים אאוט, מסעדת אדורה תיפרד בעוד כחודש מהשף אבי ביטון, אשר הוביל את המסעדה ב-10 השנים האחרונות. ביטון שימש הן כשף הראשי של אדורה, והן כאחד מבעלי המקום לצד שותפו, דורון נחמן. הוא נחשב ל"פנים של המסעדה" ומזוהה עמה בזכות התפריט האישי שהגיש בה בשנים האחרונות, שנודע הן במחירים נגישים יחסית והן במנות המשלבות מטבח צרפתי עם נגיעות ים תיכוניות ואוכל מרוקאי, עליו גדל השף בבית אמו.

בשנה האחרונה דווקא סיפר ביטון על כוונותיו לרענן ולשנות את הלוקיישן בו ממוקמת מסעדת אדורה. אולם כעת, מסתמן כי דרכיהם של נחמן וביטון נפרדות, וכי אותה מסעדת שף חדשה, שלפי המידע שהגיע לידי וואלה אוכל כבר בחר ביטון לוקיישן, תהיה בבעלותו של השף, ללא מעורבותו של נחמן. הרקע להתפצלות מנחמן טמון ככל הנראה בחילוקי דעות בנוגע להמשך דרכה של המסעדה, יתכן שבין היתר בשל התמסרותו של ביטון לפרויקט חדש - הצטרפותו לרשת הפסטות פיורי.

פיורי, אשר מפעילה דוכני פסטה טרייה בסגנון מהיר, תעבור מתיחת פנים תחת הנהגתו של ביטון, עם רשת מסעדות איטלקיות שיגישו מנות בסגנון איטלקי בדגש על פיצות מהטאבון ופסטות טריות בעבודת יד. הסניף הראשון ביקום, יפתח כבר בשבועות הקרובים, בהמשך, הרשת תתפתח למוקדים נוספים.

אתמול העלה ביטון בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מההקמה של המסעדה ביקום וחלק עם עוקביו את התרגשותו מהמקום החדש, כשכתב "לאט לאט מקבל צורה. עוד מעט יגיע הטאבון מאיטליה ואז תיפתח הפיצה פסטה המושלמת שלי".

אבי ביטון ביקש שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully