וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף של מלכת בריטניה חושב שכולנו מטגנים בייקון לא נכון, והוא מוכן להראות לנו

מסתבר שהרצועות השמנוניות, המעושנות והכיפיות יכולות להשתדרג עוד יותר. כמה טוב עוד אפשר להכיל?

"רחל בשדרה", שרונה מרקט/שועלי מדיה

שף מוערך ומעוטר כוכבי מישלן, שבישל בעבר לא מעט עבור משפחת המלוכה הבריטית ובני אצולה אחרים בממלכה, טוען שכולנו (כולנו!) מבשלים בייקון לא נכון. אל דאגה אבל, הצהרות פרובוקטיביות כאלה לא מגיעות בדרך כלל ללא הארה, וגם הפעם, בנדיבותו, אנחנו זוכים לטיפים הקטנים בדרך לבייקון המושלם.

כל המתכונים, הטיפים, קיצורי הדרך והפטנטים לחנוכה מושלם

על פי ג'ף בייקר, כעת השף הראשי של חברת קצביות האונליין "Farmison & Co", רוב המבשלים הביתיים טועים ומוצאים את עצמם בסופו של תהליך עם רצועות בייקון (ואצבעות) נוטפות שמן.

הפתרון, על פי ריאיון קצר שערך עם "הדיילי סטאר" הבריטי, הוא לדאוג שהמחבת תהיה חמה, במקום לטגן את הבייקון באיטיות. התוצאה, הבהיר, תהיה רצועות קראנצ'יות מאוד, מקורמלות ובעלות טעם מרוכז יותר.

גיף בייקון. Giphy
אין צורך בכלום. בייקון/Giphy

"גיליתי שהדרך הטובה ביותר להכין בייקון היא לחמם מחבת על חום בינוני עם ממש מעט שמן, ולהניח את הרצועות כדקה וקצת על כל צד", הסביר, "אם הבייקון איכותי, ואם הוא נחתך בעובי הרצוי - לא דק מדי ולא עבה מדי - הוא אמור להתקרמל בצורה טובה בקצוות, לא לספוג את השמן, ולפתח טעם נהדר".

אז, הוסיף תוך שהוא פותח חזית חדשה מול תושבי הממלכה, לא יהיה צורך בשום רוטב, מטבל או תוספת כלשהי למנה. "לדעתי בייקון שמוכן ככה לא זקוק לשום 'תגבורת'. הוא מושלם כמו שהוא", הדגיש.

בהצלחה עם להכין את זה בבית

הסוד של המסעדות לפירה מושלם באמת נחשף

לכתבה המלאה

וזה כבר מטבח הניסויים של מגזין "בון אפטיט", עם הדרך המושלמת לטיגון בייקון. נחשו מה, גם הם מסכימים עם בייקר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully